Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده نیروی هوافضای سپاه گفت: ضربات موشکی به یکی از مهمترین پایگاه های امریکا در قالب عملیات شهید سلیمانی, آغاز یک عملیات بزرگ بود که درکل منطقه ادامه پیدا خواهد کرد.

به گزارش گروه دفاعی خبرگزاری فارس، سردار حاجی زاده فرمانده نیروی هوافضای سپاه، در جمع خبرنگاران در تشریح عملیات موشکی شهید سلیمانی بر علیه پایگاه آمریکایی عین‌الاسد، گفت: ضربات موشکی به یکی از مهمترین پایگاه های امریکا در قالب عملیات شهید سلیمانی, آغاز یک عملیات بزرگ بود که در کل منطقه ادامه پیدا خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ما دنبال کشتن نبودیم ما دنبال ضربه زدن به ماشین نظامی دشمن بودیم.

سردار حاجی زاده ادامه داد: خون شهدای ما بهای بسیار بالایی دارد که نمی توانیم برای آن حدی قائل شویم، طبیعتا در ازای خون بهای آنها؛ ضربه زدن به پایگاه های آمریکایی یا سرنگون کردن هواپیماهای آنها یا حتی کشتن ترامپ هم ارزش چندانی ندارد و خون بهای واقعی آنها همانطور که مقام معظم رهبری تاکید فرمودند اخراج کامل آمریکا از منطقه است.

فرمانده نیروی هوافضای سپاه تاکید کرد: طبیعتا همه ملت ها و گروه های مقاومت که برای اخراج آمریکایی ها تلاش خواهند کرد، امیدواریم که دولت ها نیز پیش قدم بشوند، همانطور که دولت عراق و پارلمان این کشور طرح خروج نیروهای آمریکایی از این کشور را تصویب کرد، سایر کشورها نیز پیش قدم بشوند، در غیراین صورت ملت ها به زور ضرب آمریکایی ها را از منطقه اخراج می کنند

وی گفت: ما در عملیات های گذشته که در مقابل گروه های تروریستی مشابه داعش انجام دادیم توقع مقابله نداشتیم ولی طبیعتا در عملیات شهید سلیمانی مقابل ما آمریکایی ها بودند، پایگاه های آمریکایی پس از جنگ جهانی دوم تیری به سمتشان شلیک نشده بود، با این اوصاف توقع مقابله بود و خود را برای یک نبرد آمده کرده بودیم و طبیعتا ضربات بعدی ما سنگین تر و حتما با وسعت بیشتری بنا داشتیم انجام دهیم که با خویشتن داری آنها جنگ ادامه پیدا نکرد.

سردار حاجی زاده با اشاره به آمادگی نیروی هوافضای سپاه برای رویارویی با آمریکا، عنوان کرد: ما ۱۳ فروند موشک به سمت پایگاه آمریکایی‌ها شلیک کردیم اما آماده بودیم چند صد فروند موشک را در همان ساعات اول شلیک کنیم، اما فکر می‌کردیم که این درگیری ۳ روز تا یک هفته در حد محدود ادامه داشته باشد و برای این شرایط چند هزار فروند موشک آماده کرده بودیم.

ادامه دارد...

منبع: فارس

کلیدواژه: سردار حاجی زاده شهید سپاه عین الاسد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۴۵۹۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله موشکی مجدد حزب‌الله لبنان به پایگاه صهیونیستی

حزب‌الله لبنان از حمله جدید به یک پایگاه رژیم صهیونیستی خبر داد.

به گزارش ایسنا، حزب‌الله لبنان در بیانیه‌ای اعلام کرد که در راستای حمایت از مردم غزه و مقاومت فلسطین، مجاهدان ما بعد از ظهر امروز-شنبه-ساعت ۳:۳۰ دقیقه پایگاه صهیونیستی الرادار در مزارع اشغالی شبعا را هدف حملات موشکی قرار دادند.

در این بیانیه آمده است که این پایگاه به‌طور مستقیم مورد اصابت قرار گرفت.

حزب‌الله لبنان در بیانیه دیگری نیز اعلام کرد که امروز ساعت ۲:۱۰ دقیقه تجهیزات جاسوسی رژیم صهیونیستی در پایگاه الراهب را با سلاح مناسب هدف قرار داده است.

مقاومت اسلامی در لبنان صبح امروز نیز سربازان ارتش اشغالگر را در حالی که در داخل مقر «بیاض بلیدا» در حال فعالیت بودند، با گلوله‌های توپ هدف قرار داد.

مقاومت لبنان در بیانیه خود اعلام کرد که این هدف گیری در حمایت از مردم فلسطین و نوار غزه و در پشتیبانی از مقاومت آنها انجام شده است.

حزب‌الله لبنان یک روز بعد از آغاز عملیات طوفان الاقصی تا به امروز همواره پایگاه‌های صهیونیستی را هدف قرار داده و خسارت‌های زیادی به آن‌ها وارد کرده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • حمله موشکی مقاومت عراق به بندر اشغالی حیفا
  • حمله موشکی مجدد حزب‌ الله لبنان به پایگاه صهیونیستی
  • دقیقا این ۳ مدل موشک به اسرائیل شلیک شد
  • حمله موشکی مجدد حزب‌الله لبنان به پایگاه صهیونیستی
  • واکنش وزیر دفاع انگلیس به تحریمش از سوی ایران/ مخالفت امارات با استفاده آمریکا از پایگاه های نظامی در این کشور/ حمله موشکی به پایگاه نظامیان آمریکایی در شرق سوریه/ رایزنی محرمانه دولت بایدن و عربستان درباره یک توافق
  • حمله موشکی به پایگاه آمریکا در شرق سوریه
  • قسام مواضع اشغالگران در کیبوتس نیریم را هدف قرار داد
  • لحظه حمله موشکی مقاومت عراق به بئر السبع و تل آویو+فیلم
  • حمله موشکی از عراق به مقر موساد در تل آویو
  • پایه‌های «پاتریوت آمریکایی» فرو ریخت