Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@17:01:47 GMT

نیروهای مازاد شهرداری بروجرد باید تعدیل شوند

تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۴۴۶۰۵۷

نیروهای مازاد شهرداری بروجرد باید تعدیل شوند

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالرحیم رحیمی ظهر پنجشنبه در کارگروه فرهنگی_اجتماعی شهرستان که در محل فرمانداری بروجرد برگزار شد، اظهار داشت: کارگروه فرهنگی اجتماعی شهرستان به بررسی مشکلات موجود در سطح جامعه پرداخته می‌شود و باید به گونه‌ای تصمیم گیری شود که مشکلات فعلی به معضل تبدیل نشود.

وی تصریح کرد: طبق ابلاغیه استانداری در حال حاضر کارگروه سلامت زنان و خانواده و کارگروه سلامت نیز در این کارگروه ادغام شده است و فرمانداری بروجرد به عنوان دبیر کارگروه موظف به برگزاری جلسات است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار بروجرد ادامه داد: در حال حاضر طی شش ماهه گذشته مساله عدم جمع آوری زباله‌های شهری از سوی شهرداری بروجرد و نارضایتی مردم از این موضوع مشکلی زیست محیطی محسوب می‌شود که گریبان شهر را گرفته بود.

رحیمی اظهار داشت: شهرداری بروجرد ۱۲۰۰ نیرو دارد که نصف این تعداد نیروی مازاد هستند و باید تعدیل شوند.

وی با اشاره به وضعیت کشتارگاه نیمه صنعتی بروجرد نیز تاکید کرد: مدیران باید توجه داشته باشند که مسأله ای که با جان و بهداشت مردم سرو کار دارد به دقت لحاظ شود و عملیات اجرایی تصفیه خانه کشتارگاه بروجرد در اولویت کاری شهرداری قرار گیرد.

به گفته وی، در زمینه جمع آوری و دفن زباله‌های عفونی بیمارستانی بروجرد در بین شهرهای استان رتبه اول را دارد و در این راستا مشکلی نداریم.

کد خبر 4821468

منبع: مهر

کلیدواژه: فرمانداری بروجرد شهرداری بروجرد قاسم سلیمانی سردار سلیمانی 9 دی بوشهر ایلام شهادت سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی سپاه پاسداران شهرکرد گرگان قزوین بارش برف شیراز مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۴۶۰۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک مدرسه غیر انتفاعی به دلیل اضافه دریافتی ۲۰ میلیارد جریمه شد

به گزارش خبرگزاری مهر، علی رحیمی آذر مدیرکل تعزیرات حکومتی اردبیل گفت: پرونده یک مدرسه غیرانتفاعی در اردبیل که ۹۲۲ میلیون ریال وجه اضافه برای ثبت نام از اولیای ۴۰ نفر از دانش آموزان دریافت کرده بود در شعبه چهارم بدوی تعزیرات حکومتی شهر اردبیل رسیدگی شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی اردبیل افزود: شعبه پس از بررسی مستندات و با توجه به مدارک موجود در پرونده، اتهام انتسابی را محرز و علاوه بر ممهور کردن پروانه واحد به تخلف اول، مدیر مدرسه را با استفاده از مصوبه شورای عالی اقتصادی سران قوا به پرداخت ۲۳ میلیارد و ۵۰ میلیون ریال جزای نقدی معادل ۲۵ برابر ارزش ریالی تخلف محکوم کرد.

رحیمی آذر گفت: در گشت مشترک اداره صمت و و آموزش و پرورش، این تخلف مشاهده و پرونده آن برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال شده بود.

کد خبر 6090727

دیگر خبرها

  • شوراها به بالندگی شهر و روستا کمک می‌کنند
  • زمین و تسهیلات از دولت ساخت با مردم/ به جز چند کلانشهر دولت مشکلی برای تامین زمین ندارد
  • آیت الله جوادی آملی: حرف هر واعظی در مردم اثر نمی‌کند، وگرنه روضه خوانی‌ها و وعظ کم نیست
  • حاجی می‌گفت: می‌توانیم چند بار اسراییل را شخم بزنیم
  • تشکیل کارگروه‌ تخصصی مشترک بین دانشگاه آزاد و شورای شهر زرقان
  • یک مدرسه غیر انتفاعی به دلیل اضافه دریافتی ۲۰ میلیارد جریمه شد
  • تقریباً ۱۵ درصد زوجین در بردسکن مشکل ناباروری دارند
  • کارگروه تخصصی بررسی مشکلات ممیند تشکیل می‌شود
  • تضمین سلامت و رضایتمندی مردم«معمولان» در حوزه آرد و نان
  • شهرداران از مصائب شهری با استاندار سخن گفتند