Web Analytics Made Easy - Statcounter

اصغر سیفی، رییس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان اشتهارد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، گفت:در تلاشیم با همکاری  اداره صنعت، معدن و تجارت و اتاق اصناف شهرستان اشتهارد واسطه هاحذف  شوند تا گامی در راستای بهبود قیمت برای مصرف کنندگان برداریم.

سیفی افزود: طی گفتگو و تعامل با جمعی از قصابان اشتهارد مقرر شد دام ها بی واسطه از دامداران خریداری شده و در کشتارگاهی که مدتی نیز غیرفعال بود ذبح شده و با قیمتی مناسب تر نسبت به دیگر شهرها در اختیار مصرف کنندگان قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت: حذف واسطه ها موجب شد که در طی 2 ماه گذشته گوشت گوساله مخلوط که حدودا با قیمت 85هزار تومان عرضه میشد در شهرستان اشتهارد به قیمت  63تا 68 هزار تومان به فروش برسد که مردم هم از این موضوع استقبال بسیاری کرده و موجب شد یکی از قصابان اشتهاردی در برنامه صداوسیمای البرز نیز حاضر شده و کاملا این طرح را شرح دهد که با حذف واسطه و رعایت کمی انصاف میتوانیم حال شهر و شهرستانمان را خوب کنیم.

رییس صنعت، معدن و تجارت شهرستان اشتهارد گفت: افزون بر اتحادیه قصابان و کاهش قیمت ها در این بخش، برخی نابسامانی هایی در سایر صنوف همچون نانوایان و...نیز وجود داشت که با نظارتی مستمر و دقیق بخش اعظمی از آن حل شده و کلیه واحدهای صنفی ملزم به قیمت گذاری بر روی کالاهای خود شده اند.

سیفی افزود: با همکاری مشترک اداره صمت، تعزیرات حکومتی و اتاق اصناف بیش از پرداختن به جریمه واحدهای متخلف سعی شده با تشویق فروشگاه های نمونه و قانون مدار و اهدای لوح تقدیر به آنها سایر صنوف را نیز به این مهم ترغیب نماییم که اتفاقا بااجرای این طرح میزان قابل توجهی از تخلفات صنفی از جمله گرانفروشی، کم فروشی و... کاسته شده است و جو آرامی برای خریدهای مردم در شهرستان حاکم است.

انتهای پیام / ق . م 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: واحد های صنفی قیمت گوشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۴۶۱۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت گوشت قرمز امروز سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

قیمت گوشت قرمز، امروز ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ شامل گوسفند زنده، ران گوسفندی، سردست گوسفندی، دنبه گوسفندی، قلوه گوسفندی، شقه گوسفندی، پرده گوسفندی، چرخ کرده گوسفندی بدون چربی و فیله گوسفندی اعلام شد.

منبع: انتخاب

tags # گوشت قرمز سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند (تصاویر) کشف پرنده‌ عجیبی که سمت راست بدنش نر است و سمت چپش ماده!

دیگر خبرها

  • توزیع 1.5 تن گوشت قرمز منجمد تنظیم بازاری در بهشهر
  • نقش۳۰۶هزارمیلیاردریالی بانک کشاورزی در تامین گوشت سبد غذایی
  • تقدیر از معدنچیان زغالسنگ در شهرستان زرند
  • جشنواره ملی تقدیر از کارگران نخبه، گروه‌های کارگری و واحدهای نمونه
  • قیمت گوشت مرغ امروز سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت گوشت قرمز امروز سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قالیباف: این مجلس به دوران تاریک رانت‌های صنفی پایان داد
  • تامین گوشت گرم در استان یزد
  • نقش ۳۰۶ هزارمیلیارد ریالی بانک کشاورزی در تامین گوشت سبد غذایی خانوارها در سال ۱۴۰۲
  • نقش ۳۰۶ هزارمیلیارد ریالی بانک کشاورزی در تامین گوشت سبد غذایی خانوار‌ها در سال ۱۴۰۲