Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم ملی والیبال ایران موفق شد دومین ست دیدار با چین را هم به سود خود به پایان ببرد تا به پیروزی نزدیک‌تر شود.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، تیم‌های ملی والیبال ایران و چین آخرین دیدار مرحله گروهی رقابت‌های انتخابی المپیک 2020 توکیو را در شرایطی برگزار می‌کنند که تیم پیروز این مسابقه در مرحله نیمه‌نهایی به‌عنوان صدرنشین گروه A به مصاف کره جنوبی تیم دوم گروه B می‌رود و تیم بازنده به مصاف قطر تیم اول این گروه خواهد رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ست اول؛ 25 بر 22

تیم ملی ایران در این ست رقابت پایاپایی با حریف داشت اما به مدد تجربه بیشتر بازیکنان کشورمان در زدن سرویس و دفاع روی تور، برتری نصیب بلندقامتان کشورمان شد.

ست دوم: 25 بر 20

شاگردان ایگور کولاکوویچ که در ست نخست موفق شده بودند از سد چین عبور کنند، در ست دوم هم در تمامی نقاط زمین بهتر از چین عمل کردند و موفق شدند تا برنده از زمین خارج شوند. 

ادامه دارد...

 

منبع: آنا

کلیدواژه: چین تیم ملی والیبال ایران انتخابی المپیک 2020 توکیو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۴۶۲۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدال طلای ۴۰۰ متر با مانع آسیا به دختر دونده ایران رسید

آفتاب‌‌نیوز :

به گزارش روابط عمومی فدراسیون دوومیدانی، نازنین فاطمه عیدیان لحظاتی قبل موفق شد در جریان برگزاری مرحله نهایی ماده ۴۰۰ متر با مانع مسابقات دو و میدانی جوانان قهرمانی آسیا ضمن شکستن رکورد ملی جوانان و بزرگسالان برای اولین بار یک مدال تاریخی به رنگ طلا را کسب نماید.

بر همین اساس، این بانوی جوان و خوش آتیه کشورمان موفق شد با ثبت حد نصاب ۵۸.۸۶ ثانیه زودتر از سایر رقبای خود از دیگر کشور‌های آسیایی از خط پایان عبور کند و مدال طلا این رقابت‌ها را به دست آورد.

گفتنی است، عیدیان با ثبت این زمان رکورد ملی رده سنی جوانان که با حد نصاب ۵۹.۴۸ ثانیه در اخیار خودش بود بهبود ببخشد.

وی همچنین رکورد ملی رده سنی بزرگسالان کشورمان در این ماده را که با حد نصاب ۵۹.۱۶ (۱۴۰۲/۶/۱۰- تهران) در اخیار شهلا محمودی بود ارتقا دهد و عنوان رکورد دار جدید ملی کشورمان در این ماده را به خود اختصاص دهد.

نازنین فاطمه عیدیان سال گذشته موفق شده بود مدال نقره را در این رقابت‌ها کسب نماید، اما این برای اولین بار است که دو و میدانی ایران توانسته در بخش بانوان مسابقات قهرمانی جوانان آسیا یک مدال طلا آن هم در دو‌های با مانع کسب نماید.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • سرمربی تایلند: هدف ما برتری برابر ایران در دیدار نهایی است
  • اتفاق عجیب در والیبال ایران؛ بازنده‌ای که هیچ وقت سقوط نمی‌کند
  • تیم والیبال دانش آموزان ایران به جمع چهار تیم برتر جهان راه یافت
  • صعود نفس‌گیر تیم ملی فوتسال به فینال در ضیافت پنالتی‌ها
  • مدال طلای ۴۰۰ متر با مانع آسیا به دختر دونده ایران رسید
  • راه‌یابی‌ دانش‌آموزان ایران به جمع چهار تیم برتر والیبال جهان
  • ایتالیا هم زانو زاد: والیبال ایران در جمع ۴ تیم برتر جهان
  • ۴ مدال طلا دستاورد ووشوکاران مرد کشورمان در چین
  • هلند هم حریف دانش‌آموزان والیبالیست ایران نشد
  • برتری تیم‌های زیر ١٢ سال ایران برابر حریفان