Web Analytics Made Easy - Statcounter

امام جمعه اهل سنت سرباز گفت: آمریکا و متحدانش باید بدانند حمله موشکی نخستین گام از انتقام سخت بود و از این پس هر لحظه باید در انتظار ضربات مهلک جبهه مقاومت باشند. ۱۹ دی ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۶ استانها سیستان و بلوچستان نظرات - اخبار استانها -

مولوی عنایت‌الله رسولی‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در سرباز ضمن قدردانی از ملت ایران به ویژه مردم کرمان بابت حضور گسترده و بی‌نظیر در مراسم تشییع شهید سپهبد قاسم سلیمانی، اظهار داشت: یاد و خاطره شهید سپهبد قاسم سلیمانی و دلاوری‌های این انسان برجسته برای همیشه در قلب و ذهن ملت ایران و همه آزادی‌خواهان جهان ثبت شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه اهل سنت سرباز ضمن قدردانی از حمله موشکی سپاه به مواضع آمریکا، بیان کرد: امروز همه ملت ایران از آمریکای جنایتکار کینه به دل دارند و انتظار این است که روند انتقام از آمریکا ادامه یابد و به حذف کامل این کشور مستکبر از منطقه برسد.

انتقام سخت ـ 42| مولوی درتکیده: حمله موشکی سپاه به پایگاه نظامی آمریکا یک گوشمالی کوچک ‌بودانتقام سخت ـ 22| مولوی حسین بر: آمریکا ‌با پاسخی ‌قاطع‌تر ‌مواجه خواهد شد‌ / قدردانی از حمله قهرمانانه موشکی سپاهمولوی عبدالملک مهروزهی: باید قدردان کسانی باشیم که جان خود را برای امنیت‌ ما فدا کردند

وی خاطرنشان کرد: آمریکا و متحدانش باید بدانند این نخستین گام از انتقام سخت بود و از این پس هر لحظه باید در انتظار ضربات مهلک جبهه مقاومت باشند.

این عالم اهل سنت تصریح کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با حمله موشکی به موقع خود نشان داد به وعده خود صادق است که این اقدام غرورآفرین باید در سایر عرصه‌ها نیز تداوم یابد.

انتهای پیام/392/ش

R7843/P/S6,65/CT15

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۴۶۳۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نوحه‌خوانی مداح مشهور عرب درباره حمله موشکی ایران به اسرائیل!

بازدید 19 حمله موشکی و پهپادی ایران به اسرائیل، واکنش بسیار مثبتی در افکارعمومی منطقه داشته و از پاکستان تا کشورهای عربی و ترکیه شاهد موجی وسیعی از واکنش‌ها در حمایت از ایران بوده‌ایم؛ چرا که این تنها واکنش نظامی چند دهه اخیر به حملات لجام گسیخته رژیم صهیونیستی بود. در تازه ترین واکنش، کرار ابوغنیم، مداح معروف شهر نجف اشرف درباره حمله ایران به اسرائیل با عنوان «ضربه حیدری» در یک مجلس بزرگ در این شهر نوحه‌خوانی جالب کرد. ویدیوی این مجلس و نوحه‌ای که این مداح خواند را می‌بینید و می‌شنوید.

دیگر خبرها

  • تراکتور از ذوب‌آهن انتقام گرفت
  • حمله موشکی به میدان گازی سلیمانیه عراق
  • حمله پهپادی و موشکی نیرو‌های مسلح یمن به اهداف اسرائیلی
  • نوحه‌خوانی مداح مشهور عرب درباره حمله موشکی ایران به اسرائیل!
  • تداوم حمله های رژیم صهیونیستی به غزه/ حمله موشکی به سدیروت+فیلم
  • هر آنچه که کاربران «تیک تاک» باید درباره ممنوعیت آن در آمریکا بدانند
  • فیلم| بازتاب حمله موشکی به صهیونیست‌ها در پاکستان
  • خواهر کیم جونگ اون: به توانمندسازی ارتش برای حفاظت از حاکمیت و صلح منطقه ادامه می‌دهیم
  • بیانیه هشدار آمیز خواهر رهبر کره شمالی؛ خود را در معرض خطر قرار ندهید
  • تحلیلگر سابق سی آی ای: من تحت تاثیر حمله موشکی ایران قرار گرفتم