Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خرداد»
2024-05-04@20:41:32 GMT

استیلی: می‌توانستیم ازبکستان را شکست دهیم

تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۴۴۶۵۴۵

استیلی: می‌توانستیم ازبکستان را شکست دهیم

خرداد: سرمربی تیم فوتبال امید ایران، گفت: اگر از فرصت‌هایمان استفاده می‌کردیم می‌توانستیم مقابل ازبکستان برنده بازی شویم.

به گزارش خرداد به نقل از ایرنا ،«حمید استیلی» پس از تساوی یک بر یک امید ایران مقابل ازبکستان در چارچوب مسابقات انتخابی المپیک ۲۰۲۰ توکیو، اظهار داشت: شروع بسیار خوبی در این بازی داشتیم بازی را کاملا کنترل کردیم و به خواسته‌های خود در ابتدای این بازی رسیدیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به خوبی روی دروازه حریف موقعیت ایجاد کردیم اما متاسفانه فرصت‌های جدی گلزنی را از دست دادیم در حالی که می‌توانستیم از حریف پیش بیفتیم.  
وی افزود: در نیمه اول هیچ موقعیتی به حریف ندادیم فقط روی یک اشتباه به حریف پنالتی دادیم. به جز این پنالتی حریف نمی‌توانست به ما گل بزند. در نیمه دوم تغییرات لازم را ایجاد کردیم و با تعویضی که انجام دادیم جریان بازی را به نفع خود تغییر دادیم.
سرمربی تیم امید ایران خاطرنشان کرد: در ابتدای نیمه دوم باز هم بازی را در دست گرفتیم و صاحب موقعیت گلزنی شدیم. می‌توانستیم گل تساوی را زودتر بزنیم. بعد از گل مساوی هم صاحب موقعیت صددرصد گلزنی روی دروازه حریف شدیم که آن فرصت را هم از دست دادیم. در مجموع فکر می‌کنم که اگر از فرصت‌هایمان استفاده می‌کردیم می‌توانستیم برنده بازی شویم.  
استیلی تصریح کرد: فراموش نکنید بازی اول سخت‌ترین بازی است و ما مقابل قهرمان دوره قبل بازی کردیم. تیم  بسیار خوب و با کیفیتی است از عملکرد بازیکنانم در این مسابقه کاملا راضی بودم آنها تلاش زیادی کردند.
وی درباره بازی آینده امید ایران مقابل کره جنوبی، گفت: در بازی بعدی با قدرت بیشتری برای موفقیت تلاش می‌کنیم و کارمان را برای صعود از گروه آغاز خواهیم کرد.
استیلی در پایان درباره اینکه چرا مهدی قائدی در ترکیب ثابت حضور نداشت، گفت: قائدی یکی از بهترین بازیکنان ما است و این را همه به خوبی می‌دانیم این بخشی از تاکتیک ما بود و قائدی خودش در جریان این مساله بود و می‌دانست که به او برای تغییر در جریان بازی به او نیاز داریم. برچسب ها: استیلی ، ازبکستان

منبع: خرداد

کلیدواژه: استیلی ازبکستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۴۶۵۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک هفته کار کردیم تا اینطور از دورتموند گل نخوریم!

به گزارش "ورزش سه"، پاری سن ژرمن در بازی رفت نیمه نهایی لیگ اروپا به مصاف دورتموند رفت و با نتیجه 1-0 شکست خورد.

در این بازی نیکلاس فولکروگ بعد از ارسال بلند نیکو از توپ را در نزدیکی محوطه جریمه کنترل کرد و با وجود اینکه لوکاس هرناندز را در کنار خود می‌دید، با یک ضربه دقیق گریگور کوبل را مغلوب خود کرد.

مارکینیوش اعلام کرد که پی‌اس‌جی تمام هفته‌ را روی این ارسال‌ها تمرین کرده بود اما علیرغم هشدار کادرفنی، آن‌ها باز از همین تاکتیک ضربه خوردند.

مارکینیوش پس از شکست در بازی رفت گفت: "هر تیم می‌خواهند از این مرحله صعود کنند و جواز حضور در فینال لیگ قهرمانان را کسب کنند. هر دو تیم دوست دارند توپ را در اختیار داشته باشند، پرس کنند و می‌خواهند در خط میانی کنترل بازی را داشته باشند. چالش فیزیکی سختی داشتیم. موقعیت‌های زیادی داشتیم، به خصوص در نیمه دوم، موقعیت‌هایی که به هیچ وجه نباید آن را از دست می‌دادیم."

امکان صعود به فینال؟

اگر بخواهیم به فینال برویم باید از فرصت‌ها در بازی برگشت نهایت استفاده را ببریم. این‌ها چیزهایی است که ما روی آنها کار می‌کنیم. به ثمر رسیدن گل حریف روی خطای دفاعی بود. مواقعی وجود دارد که تیم کمی نامتعادل است، اما باید مراقب باشیم. این را به بازیکنان گفتم.

احساس تیم پس از شکست؟

ما برای برد به اینجا آمدیم اما نتوانستیم این کار را انجام دهیم. قبلاً این را نشان دادیم که می‌توانیم به خصوص در خانه با قدرت هوادارانمان، چه کارهایی انجام دهیم. می‌دانیم که باید خیلی بهتر از این بازی باشیم. فقط باید از فرصت‌ها استفاده کنیم و در دفاع قاطع‌تر باشیم.

اشتباه تیم روی گل دورتموند؟

گلی را دریافت کردیم که نباید رقم می‌خورد. ما در تمام هفته روی پاس‌های بلند کار کرده بودیم و نقشه دورتموند را می‌دانستیم. این جزئیات است که تفاوت را ایجاد می‌کند. امیدوارم که هفته آینده بهتر کار کنیم تا به فینال برسیم.

دیگر خبرها

  • برگشت امیدهای بوکس ایران از آسیا با ۳ برنز
  • گل تماشایی: طلسم براهیم شکست (عکس)
  • پایان کار امیدهای بوکس با کسب 3 مدال برنز
  • پایان کار امیدهای بوکس با کسب ۳ مدال برنز در قهرمانی آسیا
  • داوری بی‌نقص یک ایرانی در بازی ژاپن و ازبکستان
  • بوکس قهرمانی جوانان و امید آسیا| صعود اسماعیلی به فینال با ناک‌اوت حریف؛ سلطانی و ملک‌خطابی برنزی شدند
  • پرسپولیس در ورزشگاه آزادی حریف سپاهان نیست!
  • تیم ملی امید عراق بازهم به المپیک صعود کرد
  • برد شیرین عالمیان مقابل حریف عنوان‌دار اروپایی
  • یک هفته کار کردیم تا اینطور از دورتموند گل نخوریم!