Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اتاق خبر»
2024-04-27@20:49:06 GMT

نگاهی به مدل‌های پرفروش کیاموتورز

تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۴۴۶۶۱۲

نگاهی به مدل‌های پرفروش کیاموتورز

 

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، با گذشت سال ۲۰۱۹ میلادی بزرگترین شرکت‌های خودروسازی بین‌المللی فعال در بازار ایالات متحده آمریکا به عنوان یکی از مهم ترین بازارهای فروش خودرو در جهان طبق روال هرساله خود به انتشار گزارش های مربوط به میزان فروش در سال ۲۰۱۹ اقدام کرده‌اند.

بر اساس گزارش وب سایت thekeea، کیاموتورز که یکی از بزرگترین خودروسازان کره ای فعال در بازار ایالات متحده به شمار می رود، به تازگی گزارشی از میزان فروش محصولات مختلف در سال ۲۰۱۹ میلادی را منتشر کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبق آمار و اطلاعات مندرج در جدول زیر، از خودروهای پرفروش کیاموتورز می توان به کیا اسپورتیج، کیا سورنتو، کیا فورته و کیا اوپتیما اشاره کرد.

کیا اسپورتیج (kia sportage) به عنوان شاسی بلند محبوب و پرفروش این شرکت، در دسامبر ۲۰۱۹ توانست ۸ هزار و ۴۲۶ دستگاه در بازار ایالات متحده به فروش برساند این در حالیست که مدت مشابه سال ۲۰۱۸ آن ۶ هزار و ۹۹۸ دستگاه خودرو بود.

کیا سورنتو (kia Sorento) نیز به عنوان یکی دیگر از خودروهای شاسی بلند محبوب این شرکت، ۷ هزار و ۳۱۹ دستگاه در دسامبر ۲۰۱۹ فروخته و عرضه کرده است. این رقم در ماه پایانی سال ۲۰۱۸ میلادی برابر با ۸ هزغار و ۵۰۲ دستگاه بود.

کیا فورته نیز در دسامبر سال گذشته توانست ۷ هزار و ۶۳۵ دستگاه خودرو روانه بازار آمریکا کرده که نسبت به مدت مشابه سال قبل از آن، ۷ هزار و ۷۰۹ دستگاه، تقریبا ثابت باقی مانده است.

کیا اوپتیما به عنوان یکی از محبوب ترین سدان های این خودروساز کره ای، در ماه پایانی ۲۰۱۹ میلادی ۷ هزار و ۱۴۱ دستگاه در این بازار فروخته در حالی که در همین بازه زمانی در سال ۲۰۱۸ میلادی، ۷ هزار و ۸۰۹ دستگاه خودرو به فروش رسانده است.

مجموع کل فروش این خودروساز کره‌ای در دسامبر ۲۰۱۹ میلادی در بازار ایالات متحده آمریکا، ۵۱ هزار و ۲۲۹ دستگاه بوده این در حالیست که این رقم در مدت مشابه سال ۲۰۱۸ میلادی، ۴۷ هزار و ۴۲۸ دستگاه بوده است. 

انتهای پیام/

منبع: اتاق خبر

کلیدواژه: خودروهای پرفروش کیاموتورز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.otaghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اتاق خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۴۶۶۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فروش ۷۰ میلیارد تومانی املاک مازاد دستگاه‌های اجرایی استان کرمان

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کرمان با اشاره به فروش ۷۰ میلیارد تومانی املاک مازاد دستگاه‌های اجرایی و واریز مبلغ به حساب آن دستگاه‌ها، از ادارات خواست املاک مشخص شده را از طریق فروش و یا تهاتر، تعیین تکلیف کنند. 

سیدمصطفی آیت‌اللهی موسوی هشتم اردیبهشت ماه با اشاره به قانون مولدسازی و ظرفیت آن گفت: اداره کل اقتصاد و دارایی به عنوان متولی امر، در صورت عدم همکاری ادارات دولتی در اجرای مولدسازی، اقدامات لازم را انجام دهد. 

وی با اشاره به تصمیم گیری درباره املاک مازاد آموزش و پرورش، برق منطقه‌ای، علوم پزشکی رفسنجان و منابع طبیعی استان کرمان در روز‌های اخیر بیان کرد: ۷۰ میلیارد تومان اعتبار حاصل از فروش املاک مازاد دستگاه‌های اجرایی استان کرمان به حساب آن دستگاه‌ها وارزی شده است.

معاون استاندار کرمان مهلت مولدسازی را محدود اعلام کرد و از ادارات خواست املاک مشخص شده را از طریق فروش و یا تهاتر تعیین تکلیف کنند. 

وی اظهار کرد: تاکنون ۱۶ مصوبه به ارزش ۶۵۰۰ میلیارد تومان از مرکز برای تهاتر پروژه‌های نیمه تمام استان کرمان مانند تکمیل سد نساء بم، ساختمان آموزش و پرورش و احداث بیمارستان جایگزین شفا مجوز گرفته شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • کارت سوخت در بازار سیاه
  • قیمت عجیب حواله‌های خودرو جانبازی؛ 12 میلیارد ناقابل!
  • حراج پشته‌های علف مشهور «مونه»
  • فروش ۷۰ میلیارد تومانی املاک مازاد دستگاه‌های اجرایی استان کرمان
  • خودروهای الکتریکی آینده به صحنه آمدند
  • معامله ۳۶ همت انواع کالا و محصول در بورس کالا
  • قیمت عجیب حواله‌های خودرو؛ ۱۲ میلیارد تومان ناقابل!
  • نگاهی به طرح کنترل اجاره بهای املاک مسکونی
  • خودروهای مشهور با فروش غافلگیرکننده، از بیتل تا ماتیز و پژو 206 (+عکس)
  • اینفوگرافیک پرفروش ترین داروها در سال ۱۴۰۲ در ایران