Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرامرز رهیف روز پنجشنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا اعلام کرد: این دوره از مسابقات از ۱۷ تا ۲۱ بهمن برگزار می شود.

وی با اشاره به اینکه این دوره از مسابقات با حضور ۶ تیم برگزار می شود، گفت: تیم ملی نوجوانان ایران، جمهوری آذربایجان، جوانان سلیمانیه عراق، تیم جوانا پارس تهران، منتخب جوانان آذربایجان شرقی و تیم سراب برای این مسابقات دعوت شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در رابطه با ورزش بسکتبال در این شهرستان افزود: با توجه به توان بالا و فضای مناسب جهت بهره برداری از ظرفیت های ورزشی شهرستان سراب به خصوص رشته بسکتبال اقدام به تشکیل کلاس های آموزشی مستمر کردیم.

رییس اداره ورزش و جوانان سراب خاطرنشان کرد: همچنین برای ایجاد بستر مناسب در کنار کلاس های آموزشی اقدامات اولیه برای تاسیس آکادمی بسکتبال در رده های پایه انجام و زمینه برای ساماندهی ورزشکاران و استعدادیابی تخصصی مهیا شده است.

رهیف عنوان کرد: برگزاری تورنمنت بین المللی بسکتبال سراب برای سی امین سال متوالی در رده سنی جوانان انگیزه و رغبت را بین جوانان جهت رو آوردن به این رشته کلاسیک و دانشگاهی دو چندان می کند تا در آینده شاهد پرورش نخبگان بسکتبال در شهرستان سراب باشیم و گلچین این ورزشکاران را راهی مسابقات فراشهرستانی و استانی و تیم ملی کنیم.

داوود رفیقی رییس هیأت بسکتبال سراب نیز با اشاره به حمایت های مالی شرکتهای خصوصی از ورزش شهرستان سراب به خصوص رشته بسکتبال، از همکاری شایسته نهادهای مرجع و دستگاههای اجرایی و همچنین خادمان ورزش شهرستان سراب قدردانی کرد.

رفیقی اظهار کرد:  واحدهای لبنی و مواد غذایی سراب همواره پای کار بوده اند و من از حامیان ورزش شهرستان قدردانی می کنم.

وی گفت: مسابقات بین المللی بسکتبال سراب در ۲۹ دوره برگزار شده که ۲۸ دوره آن، چهار جانبه و یک دوره به صورت ۶ جانبه بوده است و همچنین در ادوار گذشته رده سنی مسابقات از بزرگسالان به رده سنی جوانان تغییر یافته است.

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت بنزین بودجه 99 شهادت سردار سلیمانی اداره ورزش و جوانان ایران بسکتبال تیم ملی دهه فجر قیمت خودرو قیمت بنزین بودجه 99 شهادت سردار سلیمانی امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۴۶۶۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسابقات رباتیک با شرکت بیش از یک هزار دانش‌آموز برگزار می‌شود

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، نهمین دوره مسابقات رباتیک دانش‌آموزی انتخابی مسابقات جهانی با شرکت یک هزار و ۳۴۰ دانش‌آموز در ۲۶ لیگ ازجمله مسیریاب، جنگجو، حل ماز، برنامه‌نویسی، آتش‌نشان، مین‌یاب در تاریخ ۱۲ و ۱۳ اردیبهشت در دانشگاه تهران برگزار می‌شود.

دانش‌آموزان از سراسر کشور در صورت کسب مقام در این مسابقات مجوز حضور در دوره‌های تخصصی آمادگی مسابقات جهانی رباتیک ۲۰۲۴ را کسب می‌کنند. هدف از برگزاری این مسابقات کشف استعداد دانش‌آموزان نخبه است دوره‌های آمادگی شرکت در مسابقات جهانی ۲۰۲۴ از هفته پایانی خرداد در دانشکده فنی دانشگاه تهران برگزار خواهد شد و اعضای اصلی تیم جهانی حداکثر تا پایان تیرماه توسط کمیته ارزیابی انتخاب می‌شوند.

پیش از این تیم جهانی رباتیک دانش‌آموزی موفق به کسب مقام سوم جهان در مسابقات ۲۰۱۹ مالزی، مقام نایب‌قهرمانی در مسابقات ۲۰۲۲ هند و ۲۰۲۳ چین شده و همچنین نوجوانان نخبه کشور سال گذشته در مالزی قهرمان آسیا شدند.

به گزارش آنا،‌ مراسم اختتامیه این مسابقات در تاریخ ۲۰ اردیبهشت در پردیس اصلی دانشگاه تهران برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مسابقات رباتیک با شرکت بیش از یک هزار دانش‌آموز برگزار می‌شود
  • کشتی خوزستان روی ریل موفقیت قرار گرفته است
  • ورزش فارس در ۸ اردیبهشت
  • جوانان ایران لایق رتبه‌های بالا در مسابقات بین‌المللی هستند
  • جوانان ما لایق رتبه‌های بالا در سطح مسابقات بین‌المللی هستند
  • دو ایرانی در مسابقات قرآن مالزی
  • حضور وزیر ورزش در مراسم ترحیم کاپیتان پیشین تیم ملی بسکتبال
  • اولین دوره رقابت‌های بین‌المللی تنیس ساحلی قرعه‌کشی شد
  • بازدید معاون وزیر ورزش از اردوی ملی‌پوشان جوجیتسو
  • برگزاری تور بین المللی دوچرخه‌سواری خزر؛ اواخر اردیبهشت