Web Analytics Made Easy - Statcounter

صادقی نیارکی خاطر نشان کرد :همه مسئولین نظام اولین وظیفه شان این است در مسیر و هدف مقدس شهدا قرار بگیریم و با خداوند متعال پیمان ببندیم که در این مسیر حرکت کنیم و برای خدمت صادقانه به نظام و مردم همت مضاعف نماییم

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ حجت الاسلام والمسلمین اسماعیل صادقی نیارکی در دیدار با فرمانده سپاه انصار المهدی عج استان زنجان و نماینده ولی فقیه در سپاه استان ضمن تبریک و تسلیت شهادت سپهبد سلیمانی و همرزمان ایشان گفت :هدف از حضور در این مجموعه  عرض خدا قوت و تشکر از انتقام سخت سپاه از امریکا که به ندای رهبری عزیز   و مردم لبیک گفتید و در همان ساعت به شهادت رساندن حاج قاسم سلیمانی  به دشمن یاسخ کوبنده دادید واقعا دل ملت را شاد کردید و اجرتان با خداوند متعال .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه  فراغ و تحمل شهادت سپهبد سلیمانی برملت عزیز  بسیارسخت بود هرچند شهادت آرزوی سردار اسلام بود  اما به برکت خون همین شهدا دستاورد و عزت شگرفی نصیب نظام و ملت غیور گردید.

رییس کل دادگستری استان زنجان اظهار کرد : پاسخ موشکی سپاه پاسداران  به پایگاه  عین الاسد امریکا در عراق  به فرموده فرمانده معظم کل قوا یک سیلی کوچکی بود بر دشمن و سپاه پاسداران هیمنه پوشالی دشمن  را درهم کوبید  .

صادقی نیارکی خاطر نشان کرد :همه مسئولین نظام  اولین وظیفه شان  این است در مسیر و هدف مقدس شهدا قرار بگیریم و با خداوند متعال پیمان ببندیم که در این مسیر حرکت کنیم  و برای خدمت صادقانه به نظام و مردم همت مضاعف نماییم

در این دیدار سردار کرمی فرمانده سپاه انصار المهدی استان با تشکر از حضور رییس کل دادگستری استان ، دادستان مرکز استان ،معاونین و اعضای شورای قضایی استان   با تبریک و تسلیت شهادت حاج قاسم سلیمانی و همرزمانش گفت : سردار سلیمانی متعلق به اسلام و ملل مظلوم  بود  و پرچم  این شهید گرانقدر به زمین نخواهد افتاد،  چرا که سربازان اسلام و ولایت با قوت راه شهیدان  جبهه مقاومت را ادامه خواهند داد. 

وی همچنین از اقدامات ارزشمند و انقلابی ریاست قوه قضاییه و رییس کل دادگستری استان د در مبارزه با فساد که موجب  افزایش امید  مردم  به نظام گردیده  تشکر و قدر دانی کرد .

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: سپاه پاسداران امریکا استان زنجان رییس کل دادگستری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۴۶۸۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویری از فرمانده بلندپایه سپاه در مرزهای سیستان و بلوچستان

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، سرتیپ پاسدار پاکپور، فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در معیت سردار رضا شجاعی، فرمانده مرزبانی استان با حضور در میان مرزداران جنوبی استان سیستان و بلوچستان ضمن قدردانی از زحمات شبانه‌روزی آنها، امنیت موجود در سرحدات کشور را مرهون تلاش‌های شبانه روزی مرزداران دانست.

به روایت ایسنا، فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شامگاه جمعه در این بازدید گفت: آنچه به ارزش کار مرزداران می‌افزاید خدمت به اسلام و مسلمین است که ضمن در پی داشتن رضایت مردم رضایت خدا را به همراه دارد.

ارزیابی توان رزمی و عملیاتی مرزداران و بازدید از تجهیزات و امکانات از دیگر برنامه‌های بازدید فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از هنگ مرزی جکیگور بود.

۲۷۲۱۱

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902632

دیگر خبرها

  • میوه‌های «وعده صادق» در موازنه جدید منطقه
  • ۱۰ سال بعد از طرح تحول سلامت؛ سرمایه‌گذاری‌ بی‌سابقه برای سلامت مردم/ «این طرح نشان داد ظرفیت پاسخ دادن به نیازهای بزرگ کشور وجود دارد»
  • جزئیات دستگیری اعضای چند تیم تروریستی توسط اطلاعات سپاه
  • شهید «جلال اعتماد» نماد ایستادگی است
  • متلاشی شدن چند تیم تروریستی در استان کرمان طی سال گذشته
  • عزاداری باشکوه مردم مؤمن تکاب در سالروز شهادت جانسوز امام جعفر صادق (ع)
  • همه آن چیزی که باید از ناو شهید مهدوی نیروی دریایی سپاه پاسداران بدانیم+ عکس
  • بازدید فرمانده نیروی زمینی سپاه از مرزهای جنوب شرقی
  • عکس | بازدید فرمانده نیروی زمینی سپاه از مرزهای جنوبی سیستان و بلوچستان
  • تصاویری از فرمانده بلندپایه سپاه در مرزهای سیستان و بلوچستان