Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@06:23:15 GMT

ترامپ رئیس مجلس نمایندگان آمریکا را دیوانه خواند

تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۴۴۷۳۶۳

ترامپ رئیس مجلس نمایندگان آمریکا را دیوانه خواند

به گزارش خبرگزاری مهر، «دونالد ترامپ»، رئیس مجلس نمایندگان آمریکا در حساب کاربری خود با انتقاد از قطعنامه محدودسازی اختیارات جنگی رئیس جمهور که در مجلس نمایندگان پیگیری می‌شود، از اعضای جمهوری‌خواه مجلس نمایندگان خواسته است تا به این طرح رای منفی بدهند.

در این ارتباط ترامپ با دیوانه خطاب کردن رئیس مجلس نمایندگان، گفته است: امیدوارم همه جمهوری‌خواهان مجلس علیه قطعنامه پیشنهادی نانسی پلوسی دیوانه درباره اختیارات جنگی رای دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ترامپ در ادامه با انتقادات تند از عملکرد رئیس مجلس نمایندگان که به دنبال محدودسازی اختیارات جنگی رئیس جمهور است، گفت: شتابزدگی و عجله او در جریان استیضاح به خاطر بیاورید، اگرچه بعد از آن او هنوز مصوبه استیضاح را به سنا نفرستاده است، فقط به دنبال آزار و اذیت دیگری علیه رئیس جمهور هستند.

پیش از این، «نانسی پلوسی» رئیس دمکرات مجلس نمایندگان آمریکا اعلام کرده بود که این مجلس روز پنجشنبه قطعنامه‌ای در راستای محدود کردن اختیارات جنگی دولت ترامپ علیه ایران رای‌گیری خواهد کرد.

پلوسی این مطلب را پس از نشست محرمانه مقام‌های ارشد دولت دونالد ترامپ رییس جمهوری آمریکا در کنگره برای ارایه توضیحات پیرامون ترور سردار سپهبد شهید قاسم سلیمانی و حمله موشکی ایران در تلافی این ترور اعلام کرد.

گفته شده این قطعنامه رییس جمهوری آمریکا را ملزم می‌کند که به استفاده از ارتش ایالات متحده در درگیری با ایران یا درون این کشور پایان دهد، مگر اینکه کنگره مجوز آن را صادر کرده یا «تهدیدی قریب‌الوقوع» علیه خاک آمریکا وجود داشته باشد.

کد خبر 4821525

منبع: مهر

کلیدواژه: نانسی پلوسی ایران ایالات متحده آمریکا دونالد ترامپ کنگره آمریکا سردار سلیمانی ایالات متحده آمریکا قاسم سلیمانی عراق ایران دونالد ترامپ سردار سلیمانی انتقام سخت موشکی رژیم صهیونیستی حشد شعبی لیبی مایک پمپئو سوریه ترکیه عربستان سعودی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۴۷۳۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کدام نمایندگان جلسه عصر مجلس را تعطیل کردند؟

آفتاب‌‌نیوز :

جلسه نوبت عصر امروز (دوشنبه، ۱۰ اردیبهشت) مجلس شورای اسلامی به دلیل غیبت تعدادی از نمایندگان و نرسیدن به حد نصاب با اعلام محمدباقر قالیباف رئیس مجلس پایان یافت.

رئیس مجلس شورای اسلامی همچنین از اعضای هیأت رئیسه مجلس خواست اسامی غایبان جلسه را قرائت کنند.

- عبدالجلال ایری

- امیرحسین بانکی پور

- علی جدی

- حسین حسین‌زاده

- جعفر راستی

- رجب رحمانی

- جلیل رحیمی جهان آبادی

- جلال رشیدی کوچی

- ابراهیم رضایی

- محمدرضا رضایی کوچی

- مجتبی رضاخواه

- یعقوب رضازاده

- منصورعلی زارعی

- علیرضا زندیان

- قاسم ساعدی

- محمد سبزی

- حسن شجاعی

- مهدی شریفیان

- منصور شکرالهی

- مهدی طغیانی

- فرهاد طهماسبی

- روح‌الله عباسپور

- محمود عباس زاده

- بهزاد علیزاده

- ابوالفضل عمویی

- محسن فتحی

- حسین گودرزی

- محمدرضا مبلغی

- حسن محمدیاری

- غلامرضا مرحبا

- اردشیر مطهری

- محمدطلا مظلومی

- فاطمه مقصودی

- سید محمد موحد

- سید کاظم موسوی

منبع: خبرگزاری فارس

دیگر خبرها

  • واکنش ترامپ به اعتراضات حمایتی از فلسطین در آمریکا
  • سال ۲۰۲۴ هر لحظه دیوانه‌تر می‌شود!
  • کدام نمایندگان جلسه عصر مجلس را تعطیل کردند؟
  • پیشی گرفتن ترامپ از بایدن در نظرسنجی‌ها
  • کنایه بایدن به ترامپ: با یک بچه ۶ ساله رقابت می‌کنم
  • گاریباشویلی قطعنامه پارلمان اروپا علیه گرجستان را رد کرد
  • روایت پالتیکو از اعمال نفوذ زلنسکی بر رئیس مجلس نمایندگان آمریکا
  • ضرب‌الاجل به پاستور
  • بایدن: قصد دارم با ترامپ مناظره کنم
  • سیل انتقادها به رئیس دانشگاه کلمبیا به دلیل سرکوب معترضان