Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت پایتخت از کشف ۳۵ تن مواد اولیه رنگ احتکار شده به ارزش ۳۵۰ میلیارد ریال در جنوب تهران خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ نادر مرادی معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت پایتخت گفت: با کسب خبری مبنی بر دپو مقادیر زیادی مواد اولیه رنگ احتکار شده توسط فردی سودجو در یک انبار در حاشیه جنوب شهر تهران در منطقه کهریزک، موضوع در دستور کار تیمی از ماموران معاونت نظارت بر اماکن عمومی پلیس پایتخت قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ماموران، پس از بررسی صحت خبر با هماهنگی قضائی به همراه نمایندگانی از اداره تعزیزات حکومتی و صنعت و معدن وارد عمل شدند و در بازرسی از این انبار نزدیک به ۳۵ تن مواد اولیه رنگ احتکار شده، کشف کردند.

سرهنگ نادری با بیان اینکه کارشناسان، ارزش مواد و رنگ‌های احتکار شده را حدود ۳۵۰ میلیارد ریال برآورد کرده اند، خاطر نشان کرد: با هماهنگی قضائی انبار مورد نظر پلمب و فرد متخلف پس از تشکیل پرونده به مقام قضائی معرفی شد.

معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ در پایان با تشکر از همکاری خوب مردم با نیروی انتظامی، از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک در زمینه احتکار کالا موارد را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع رسانی کنند.

منبع: تابناک

کلیدواژه: پایگاه عین الاسد قاسم سلیمانی سقوط بوئینگ 737 پایگاه اربیل هاشمی رفسنجانی احمد کاظمی کیمیا علیزاده حمله به پایگاه هوایی عین الاسد کشف احتکار مواد اولیه رنگ پایگاه عین الاسد قاسم سلیمانی سقوط بوئینگ 737 پایگاه اربیل هاشمی رفسنجانی احمد کاظمی کیمیا علیزاده حمله به پایگاه هوایی عین الاسد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۴۷۳۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محدودیت تردد در بزرگراه شهید خرازی/ شهروندان از مسیرهای جایگزین استفاده کنند

معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ از ایجاد محدودیت تردد در بزرگراه شهید خرازی خبر داد.

سرهنگ فیروز کشیر در گفت‌وگو با ایسنا، درباره محدودیت ایجاد شده در این بزرگراه گفت: از بامداد امروز، شاهد بارش های شدیدی و در پی آن ایجاد گل و لای و ریزش رسوبات در بزرگراه شهید خرازی محدوده بعد از خیابان اردستانی هستیم. 

وی افزود:از شهروندان درخواست می کنیم از مسیرهای جایگزین استفاده کرده و وارد این اتوبان نشوند. 

معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ ادامه داد: عوامل پلیس راهور در محل حضور دارند تا محدودیت ایجاد شده را مدیریت کنند. همچنین عوامل شهرداری برای رفع این موانع پای کار هستند.

به گفته کشیر، زمان پایان این محدودیت تردد، اطلاع‌رسانی خواهد شد.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • ربایش دختر نوجوان و درخواست ۱۰۰ میلیارد ریال در جنوب تهران
  • سامانه پایش اجرای مصوبات شورای شهر تهران رونمایی شد
  • رونمایی از سامانه پایش اجرای مصوبات شورای شهر تهران | معاون شهردار: نظارت گریز نیستیم
  • محور هراز یک‌طرفه شد
  • تولیدکنندگان آلومینیوم مواد اولیه را به قیمت دلار ۶۰ هزار و ۵۰۰ تومان خریداری می‌کنند
  • معاون آموزشی وزارت بهداشت خبر داد؛ زمان اعلام نتایج اولیه آزمون دستیاری پزشکی
  • تشریح جزئیات اعزام کاروان‌های حج تمتع استان تهران
  • کار خوب پلیس در حمایت از شهروند خبرنگاران
  • محدودیت تردد در بزرگراه شهید خرازی/ شهروندان از مسیرهای جایگزین استفاده کنند
  • آموزش ساخت پمپ آب قوی با مواد اولیه ساده و ارزان در خانه (فیلم)