Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-03@02:37:59 GMT

سازش و مذاکره با آمریکا قابل پذیرش نیست

تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۴۴۷۴۷۶

سازش و مذاکره با آمریکا قابل پذیرش نیست

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام سید قاسم یعقوبی ظهر امروز در تجمع فاطمیون با محوریت گرامیداشت شهادت سردار قاسم سلیمانی، اظهار کرد: امروز هر چه در وصف مردم ایران بگوییم کم است و کرامت و بزرگی مردم ایران بار دیگر به تمام ظالمان و ستمکاران نشان داده شد.

امام جمعه نیشابور افزود: اجازه نمی‌دهیم فاسدان و نالایقان سرنوشت مسلمانان را بسازند، اراده خدا بر این است که اختیار بندگان اش در دست صالحان باشد نه ظالمان.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ابراز کرد: این نظام اسلامی امانت خدا است و سردار سلیمانی کوهی به بلندای آسمان است که همه ملیت‌ها را زیر چتر فکر خود جای می‌داد.

حجت‌الاسلام یعقوبی ادامه داد: درود خدا بر مالک اشتر ایران که چنین عزتی را برای ملت ایران رقم زد و مستکبران را ذلیل و خار کرد. سردار سلیمانی نظامیان و سلاح‌های آمریکایی را نابود کرد، ما اگر ۴۰ سال می گویم مرگ بر آمریکا به خاطر حضور همیشه در صحنه سپاه است.

امام جمعه نیشابور بیان کرد: آمریکا کارش به جایی رسیده است که تمام دنیا عمل او را قبیح می‌دانند و تمام دوستان آمریکا حمایت از ترامپ را به ضرر خود می‌بینند.

وی گفت: آمریکا باید از خاورمیانه بیرون رود، آمریکا باید سیلی‌ها و مشت‌ها بخورد و سربازان اش را در تابوت‌های سوخته بگذارد و فرار کند.

حجت‌الاسلام یعقوبی اظهار کرد: همه بدانند که فریاد این ملت به معنای خروج آمریکا از منطقه است، سازش و مذاکره با آمریکا قابل پذیرش نیست، مردم باید در آستانه انتخابات مجلس، با انتخاب نمایندگان ولایی، شجاع، مدیر و مدبر، دشمن شناس آینده درخشانی را برای جانعه رقم بزنند.

امام جمعه نیشابور افزود: آمریکا یک سردار از ما نگرفت بلکه کاری کرد که خون ما به جوش بیاید و در اثر این جوشش این جنایتکار را از منطقه بیرون کنیم.

کد خبر 4821529

منبع: مهر

کلیدواژه: نیشابور قاسم سلیمانی سردار سلیمانی 9 دی بوشهر ایلام شهادت سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی شهرکرد سپاه پاسداران قزوین گرگان بارش برف شیراز مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۴۷۴۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخواست موشکی امام جمعه باشت از جانشین فرمانده سپاه پاسداران

امام جمعه باشت از جانشین فرماندهی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خواست که یک موشک را به‌نام سردار شهید مهدی درخشان نام‌گذاری کنند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد، اجلاسیه ۹۲ شهید شهرستان باشت، صبح امروز_ پنجشنبه، سیزدهم اردیبهشت_ با حضور سردار علی فدوی جانشین فرماندهی سپاه پاسداران، استاندار کهگیلویه و بویراحمد و خانواده‌های معظم شهدا و گروه‌های مختلف مردم در شهر باشت برگزار شد.

حجت‌الاسلام امید گنجه‌ای امام جمعه شهر باشت در ابتدای این مراسم با اشاره به جایگاه و مقام شهدا بر اساس آیات و روایات گفت: شهید سه منزل را تجربه کرده است آن سه منزل قلب پدر و مادر، معرکه شهادت و آغوش پروردگار است.

وی افزود: شهید از آغوش مادر به آغوش خداوند عروج کرده و جایگاه شهید قلب مادر و آغوش خداوند است.

گنجه‌ای گفت: در کتب تاریخی از پهناور بودن شهرستان باشت سخن به میان آمده‌است، این شهرستان از رودخانه پل بریم، اشکفت شاه تا شوش طول دارد و منطقه خان‌احمد باشت مسیر عبور امام رضا (ع)، است و من از این شهر بزرگ، شهر انسان‌های مدیر و کسانی که تمدن داشتند، سخن می‌گویم.

وی با بیان اینکه مدیریت در ذات فرزندان این شهرستان است، خاطرنشان کرد: از همه کسانی که شبانه‌روز برای برگزاری این اجلاسیه تلاش کردند، تشکر می‌کنم.

امام جمعه باشت در پایان از سردار فدوی جانشین فرماندهی سپاه پاسداران درخواستی داشت و گفت: سردار شهید مهدی درخشان، سردار بزرگی بود و به تعبیر خیلی‌ها او پدر موشک دریایی بود، درخواست من این است که موشکی یا یکی از تجهیزات موشکی سپاه را به‌نام این شهید نام‌گذاری شود.

کد خبر 750004

دیگر خبرها

  • اعلام آمادگی دانشگاه رازی کرمانشاه برای پذیرش دانشجویان و اساتید اخراجی آمریکا
  • سردار رادان: رضاخان هم نتواست حجاب را از مردم بگیرد / از دانشگاه‌های آمریکا و انگلستان و فرانسه چه خبر؟!
  • یادواره شهدای سنگر سازان بی سنگر مرند
  • اعلام آمادگی دانشگاه قم برای پذیرش دانشجویان و اساتید اخراجی آمریکا
  • آمادگی دانشگاه کاشان برای پذیرش دانشجویان تعلیق شده آمریکا و اروپا
  • درخواست موشکی امام جمعه باشت از جانشین فرمانده سپاه پاسداران
  • نبنزیا: شورای امنیت به گروگان آمریکا تبدیل شده است
  • حرکت آزادانه و شجاعانه دانشجویان غربی قابل تحسین است
  • مذاکره با برزیل برای برگزاری دیدار تدارکاتی با فوتسال ایران
  • اعلام جزئیات پذیرش‌های جدید در بورس کالا