Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-28@06:19:19 GMT

کشف انواع داروی تاریخ گذشته در سراب

تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۴۴۸۰۵۶

کشف انواع داروی تاریخ گذشته در سراب

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،سرهنگ پاسدار رضا اصلانی‌فر فرمانده انتظامی شهرستان سراب اظهار کرد: ماموران پلیس امنیت عمومی شهرستان سراب با انجام کار اطلاعاتی و بهره‌گیری از شیوه‌های پلیسی یک انبار و محل دپو داروی قاچاق را در این شهرستان شناسایی کردند.

او افزود: ماموران با هماهنگی مقام قضائی، در بازرسی از محل دپو داروی قاچاق مجموعا ۵۰۰هزار قلم انواع دارو تاریخ گذشته و قاچاق راکشف کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش مرکز اطلاع رسانی پلیس آذربایجان شرقی؛ سرهنگ اصلانی فر با اشاره به این‌که برخورد با سودجویان و مقابله با قاچاقچیان به صورت مستمر در دستور کار پلیس این شهرستان قرار دارد از عموم مردم خواست: در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک مراتب را سریعا با شماره ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/ 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: قاچاق دارو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۴۸۰۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف و جمع آوری ۱۸ قلم دارو و واکسن تاریخ گذشته در شهرستان بیرجند


 به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی،  رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان بیرجند گفت: در بازرسی‌های مستمر و سرزده کارشناسان واحد دارو و درمان شبکه دامپزشکی شهرستان بیرجند از مراکز درمانی، مراکز پخش دارو و همچنین داروخانه‌های سطح شهرستان، ۱۸ قلم دارو و واکسن تاریخ گذشته به ارزش یک میلیارد و صد میلیون ریال کشف و جمع آوری شد.

 عبداله حمزه ئی با اشاره به اینکه مصرف داروی تاریخ گذشته و فاسد باعث عدم پاسخ مناسب به درمان خواهد شد و احتمال بروز عوارض جانبی و حتی تلفات را نیز در دام در پی خواهد داشت به تمام مرغداران و دامداران شهرستان توصیه کرد: انواع دارو‌های دامپزشکی، واکسن، سموم، مواد ضدعفونی کننده و مواد بیولوژیک را صرفاً با تجویز دامپزشک و از داروخانه‌های مجاز دامپزشکی تهیه کنند و از مصرف خودسرانه دارو جداً خودداری شود، همچنین در زمان خرید و مصرف دارو به تاریخ تولید و انقضای آنها نیز توجه ویژه داشته باشند.

دیگر خبرها

  • ۸۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در بندرعباس کشف شد
  • کشف ۷۰۰ میلیارد تجهیزات سرمایشی قاچاق در اصفهان
  • کشف ۱۰ تن انواع خوراک آبزیان خارجى قاچاق در مراغه
  • کشف۷۰۰ میلیارد تجهیزات سرمایشی قاچاق در اصفهان
  • کشف ۴ میلیارد تومان داروی غیرمجاز و تاریخ گذشته در پردیس
  • دستگیری سارقان سابقه‌دار در طرح «امنیت محله محور» در اسفراین
  • کشف و جمع آوری ۱۸ قلم دارو و واکسن تاریخ گذشته در شهرستان بیرجند
  • معدوم سازی سه تن انواع موادغذایی تاریخ مصرف گذشته در زاهدان
  • مصوبات سفر رئیس جمهور به دامغان اطلاع رسانی عمومی شود
  • کشف انواع کالای قاچاق به ارزش ۲۰ میلیارد ریال در زنجان