Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- توییت‎های اخیر دونالد ترامپ درباره ایران با واکنش و انتقاد گسترده در میان مقامات و همچنین مردم آمریکا و کاربران رسانه‌های اجتماعی مواجه شده است. تاریخ انتشار: 20:00 - 19 دی 1398 - کد خبر: ۵۸۴۳۵۱

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری میزان؛ «دونالد ترامپ» طی روز‌های اخیر و در پی شهادت سردار سلیمانی از سوی ارتش تروریستی آمریکا، تهدیدات و اظهارات بی‌اساسی را مطرح کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در صفحه توییتر خود مدعی شده که در صورت اقدام ایران برای پاسخگویی به جنایت آمریکا، ۵۲ نقطه در داخل ایران را که از ارزش فرهنگی برخوردار هستند هدف قرار خواهد داد.

این ادعای بی اساس ترامپ با واکنش برخی از مقامات آمریکا و همچنین کاربران رسانه‌های اجتماعی مواجه شد.

 

 

«رابرت دنیرو»، بازیگر مشهور آمریکایی، رئیس جمهور آمریکا را فردی ضعیف توصیف کرده می‌گوید که او فکر می‌کند که تنها راه برای انتخاب مجددش در انتخابات ریاست جمهوری این است.

 

بیشتر بخوانید: 

هشدارهای وزارت خارجه و امنیت داخلی آمریکا از بیم انتقام ایران تهدید ترامپ درباره هدف قرار دادن اماکن فرهنگی ایران یک «جنایت جنگی» است

 

«ایلهان عمر»، عضو دموکرات مجلس نمایندگان آمریکا نیز در صفحه توییتر خود به این تهدیدات ترامپ واکنش نشان داده و گفت که چنین اقدامی جنایت جنگی به شمار می‌رود.

«الکساندر اکازیو کورتز»، دیگر عضو دموکرات مجلس نمایندگان آمریکا نیز به این اقدام ترامپ واکنش نشان داد.

«کریس مورفی»، سناتور آمریکایی نیز از دیگر افرادی است که طی روز‌های اخیر انتقاداتی را علیه دونالد ترامپ مطرح کرده است.

«جو بایدن» و «برنی سندرز»، ۲ نامزد انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ آمریکا نیز رویکرد اخیر ترامپ را مورد انتقاد قرار داده‌اند.

 

 

«ریان گودمن»، از مقامات سابق وزارت دفاع آمریکا، به تهدید اخیر ترامپ واکن نشان داده و می‌نویسد: «چقدر احمقانه است که ترامپ به عنوان نوعی بازدارندگی، ایران را تهدید به اقدامی می‌کند که وزارت دفاع هرگز اجازه آن را نخواهد داد.»

یک کاربر توییتر در واکنش به این تهدید مضحک ترامپ می‌نویسد: «ناتو با ما نیست، ایران ارتش ما را از منطقه خارج کرده است؛ ارتش ما به دلیل پیروی از دستور ترامپ، متهم به جنایت جنگی خواهد شد.»

کاربر دیگری به این تهدید ترامپ واکنش نشان داده و ضمن مقایسه کردن ارتش آمریکا به داعش نوشت «پیش از این داعش مکان‌ها و آثار فرهنگی و تاریخی را تخریب می‌کرد و اکنون آمریکا تهدید به انجام چنین اقدامی می‌کند.»

سازمان عفو بین الملل نیز با انتشار بیانیه‌ای به این تهدید ترامپ انتقاد کرده است.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: شهادت سردار سلیمانی آمریکا ترامپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۴۸۰۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

در حمله به اسرائیل، از لایه پدافندی ناتو عبور کردیم 

به گزارش «تابناک» به نقل از ایسنا، امیر سرتیپ دوم خداداد فلاح معاون سیاسی سازمان عقیدتی سیاسی ارتش، ضمن تبریک روز معلم، اظهار کرد: استاد مطهری، مجاهد واقعی عرصه تبیین و یک مخاطب شناس به تمام معنا بود.

وی در ادامه با تاکید بر ضرورت تحلیل سیاسی از سوی اساتید، گفت: تحلیل سیاسی، تبیین و ریشه‌یابی تحولات روز و کنکاش در آن است که باید ما را به "کشف و شناخت حقایق و واقعیت ها"، "درک جزئیات یک پدیده"، "آگاهی بخشی" و "انتقال بینش و معرفت" برساند.

معاون سیاسی ارتش، مبانی تحلیل سیاسی را آیات و روایات، فرمایشات امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری (مدظله العالی) عنوان کرد و با اشاره به الزامات تحلیل سیاسی، افزود: شناخت وضعیت جهان و نظام بین‌الملل، شناخت وضعیت نظام قدرت سیاسی حاکم بر منطقه و شناخت وضعیت سیاسی حاکم بر داخل از الزامات تحلیل سیاسی محسوب می شوند.

وی، ترویج ایمان، آرمانگرایی، وحدت جهان اسلام، انقلابی بودن، مرزبندی با دشمن و امید را از اصول تحلیل سیاسی عنوان کرد و گفت: یک تحلیل سیاسی درست، موجب افزایش بصیرت و بینش سیاسی، ولایتمداری، روحیه انقلابی، امیدآفرینی شده و در روحیه رزم و ارتقای آمادگی رزمی اثرگذار است.

امیر سرتیپ فلاح در ادامه با اشاره عملیات "وعده صادق" تصریح کرد: عبور از لایه پدافندی ناتو و سپر پدافندی رژیم صهیونیستی دست برتر جمهوری اسلامی ایران در عملیات صادق بود و این عملیات موجب اقتدار بیش از پیش ایران اسلامی شد.

وی، عقلانیت را وجه غالب عملیات وعده صادق عنوان کرد و افزود: بعد معنوی، اخلاص و توکل بر خدا و هم افزایی حداکثری بین نیروهای مسلح موجب موفقیت این عملیات شد.

معاون سیاسی سازمان عقیدتی سیاسی ارتش با تاکید بر اینکه جمهوری اسلامی ایران در عملیات وعده صادق، الگوی جدیدی از نبرد را ترسیم کرد گفت: ما در یک عملیات نا هم طراز عملیات انجام دادیم و کف سطح قدرت تهاجمی خود را در مقابل سقف قدرت تدافعی آن ها به کار بردیم.

امیر سرتیپ فلاح با اشاره به پیام های عملیات وعده صادق، تاکید کرد: اولین پیام این عملیات این بود که رویارویی با رژیم صهیونیستی دیگر نیابتی یا ایذایی نیست. دیگر اینکه ساکنان سرزمین های اشغالی بدانند رژیم صهیونیستی توانایی تامین امنیت آن ها را ندارد.

وی یادآور شد: همچنین پیام این عملیات به دولت های منطقه این بود که ترتیبات امنیتی آمریکایی با حضور قدرت های فرا منطقه‌ای قابل اتکا نیست بلکه ترتیبات امنیتی درون منطقه‌ای باحضور قدرت های منطقه پایدار خواهد بود.

دیگر خبرها

  • در حمله به اسرائیل، از لایه پدافندی ناتو عبور کردیم 
  • واکنش ترامپ به خیزش دانشجویان آمریکایی در حمایت از فلسطین
  • ترامپ خطاب به دانشجویان حامی فلسطین در آمریکا: اعتراضات را متوقف کنید، همین الان!
  • واکنش ترامپ به اعتراضات حمایتی از فلسطین در آمریکا
  • واکنش کاربران شبکه‌های اجتماعی به کاهش قیمت دلار در روز‌های اخیر
  • بایدن هم مثل ترامپ عربستان را قربانی می‌کند؟
  • دانشجوی آمریکایی: بزرگترین تهدید جهان اسرائیل و آمریکاست
  • حضور سرزده دبیرکل ناتو در کی‌یف با وعده افزایش جریان تسلیحات
  • حضور غیرمنتظره دبیرکل ناتو در کی‌یف با وعده افزایش جریان تسلیحات
  • الدفاعی: وعده صادق، پایان‌بخش توهم ارتش شکست‌ناپذیر اسرائیل