Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، گنگ شوانگ، سخنگوی وزارت خارجه چین گفت: همه طرف‌ها باید تلاش کنند موضوع هسته‌ای ایران را به صورت شفاف و عادلانه حل کنند.

گنگ شوانگ در نشست خبری خود با خبرنگاران گفت: ایالات متحده آمریکا به طور یک جانبه از برجام خارج و به تعهدات بین المللی خود پایبند نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آمریکا با فشار حداکثری بر ایران‏، سایر طرف‌ها را هم از انجام تعهدات شان منع کرده است. این اقدامات آمریکا، ریشه تنش‌های کنونی در منطقه است.

وی از برجام به عنوان یک قرارداد جامع و مورد تایید و تصویب شورای امنیت سازمان ملل نام برد و گفت: برجام به عنوان نتیجه دیپلماسی چند جانبه، ستون مهمی برای سیستم بین المللی منع گسترش تسلیحات هسته ای، صلح و ثبات در خاورمیانه و بخش قابل توجهی از نظم بین المللی است.

این مقام چینی گفت: جامعه جهانی باید تصویر بزرگتر و طولانی مدتی در ذهن داشته باشد، کاملاً از برجام حمایت کند و برای بهبود مساله هسته‌ای ایران و خاورمیانه تلاش کند. چین در ارتباط و هماهنگی نزدیک با طرف‌های ذیربط خواهد ماند و برای آن تلاش می‌کند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: توافق هسته ای ایران خروج آمریکا از برجام تنش ها در خاورمیانه گنگ شوانگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۴۸۲۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار دیپلمات‌های ایران و روسیه در وین در آستانه سفر گروسی به تهران

نماینده روسیه در سازمان‌های بین‌المللی در وین در آستانه سفر «رافائل گروسی» مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی به تهران، با همتای ایرانی خود دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش ایسنا، «میخائیل اولیانوف» در پیامی در شبکه احتماعی ایکس از دیدار با «محسن نذیری اصل» نماینده دائم ایران نزد سازمان های بین‌المللی در وین، در آستانه سفر برنامه‌ریزی شده مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی به تهران خبر داد.

رافائل گروسی مدیرکل آژانس هفته آینده در سفری به تهران ضمن دیدار با مقامات ایرانی در اولین کنفرانس بین‌المللی هسته‌ای در اصفهان شرکت می‌کند. 

سی‌امین کنفرانس ملی هسته‌ای ایران و اولین کنفرانس بین‌المللی علوم و فنون هسته‌ای ۲۰۲۴ از هفدهم تا نوزدهم اردیبهشت ۱۴۰۳ در اصفهان با حضور مهمانانی از اقصی نقاط جهان برگزار خواهد شد.

او قرار است در روز نخست این کنفرانس در ضیافت شام به میزبانی «محمد اسلامی» رئیس سازمان انرژی اتمی ایران شرکت کند.

گروسی همچنین روز سه‌شنبه و در یک کنفرانس خبری به سوالات رسانه‌ها پاسخ می‌دهد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • مثلث آمریکایی چه هدفی را در تقابل با فعالیتهای هسته‌ای ایران دنبال می‌کنند؟ / نقشه راه گروسی در تهران پس از عملیات وعده صادق
  • دیدار دیپلمات‌های ایران و روسیه در وین در آستانه سفر گروسی به تهران
  • رایزنی نماینده ایران با اولیانوف در وین
  • در سفر رافائل گروسی به تهران موارد اختلافی ایران و آژانس حل خواهد شد؟
  • دیدار نمایندگان ایران و روسیه در آستانه سفر گروسی به تهران
  • رایزنی نمایندگان ایران و روسیه در وین
  • آیا در سفر گروسی موارد اختلافی ایران و آژانس حل خواهد شد؟
  • جهان برای تحقق آرمان فلسطین به پا خواسته است
  • چالش های اتحادیه اروپا در خاورمیانه چیست؟/ نگاه بروکسل به پرونده هسته ای ایران با اسرائیل متفاوت است/ اتحادیه اروپا می تواند با ایران در مقابله با تهدیدهای مشترک همکاری کند
  • آژانس به مسیر عقلانیت باز می گردد؟