Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/قزوین فرمانده قرارگاه جهادی بنیاد کرامت امام رضا(ع) با بیان اینکه خون حاج قاسم بی‌شک کلید فتح بیت‌المقدس خواهد بود، گفت: ما در بین الطلوعین ظهور هستیم و باید خود را بیدار نگاه داریم، با خون حاج قاسم اذان ظهور سر داده شده است.

حسین یکتا، فرمانده قرارگاه جهادی بنیاد کرامت امام رضا(ع) در اجتماع بزرگ مردم عزادار قزوین که به منظور بزرگداشت یاد و خاطره سردار رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی در خیابان شهدای قزوین برگزار شد، اظهار کرد: این جمعیت برای خونخواهی سردار شهید و یارانش با شعار نه سازش نه تسلیم نبرد تا پیروزی به میدان آمده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: خون یک شهید و مدافع حرم این جمعیت عظیم را دور هم جمع کرده و همه منتظر دستور قیام هستند. امروز همه به حاج قاسم می‌گوییم که نمی‌گذاریم خون تو پایمال شود.

یکتا بیان کرد: این سیلی که به آمریکا زدیم اولین انتقام بود و خواب‌های آمریکا را نقش بر آب کرد. امروز لباس مشکی ما لباس رزم ماست.

وی با بیان اینکه ما بارها در طول انقلاب اسلامی توسط امام زمان (عج) هدایت شده‌ایم، گفت: بی‌شک امام عصر (عج) به همه ما نظر دارد که حال همه بعد از شهادت حاج قاسم چنین پای کار خونخواهی از آمریکا ایستاده‌اند.

فرمانده قرارگاه جهادی بنیاد کرامت امام رضا(ع) تاکید کرد: ما در بین‌الطلوعین ظهور هستیم و باید خود را بیدار نگاه داریم، با خون حاج قاسم اذان ظهور سر داده شده است.

وی ادامه داد: حاج قاسم دلداده‌هایی برای ظهور تربیت کرده و تمام این‌ها نشان می‌دهد خبرهایی در راه است، امروز عظمت خون‌شهدا در حال رخ نشان دادن است.

این رزمنده دوران دفاع مقدس با بیان اینکه حاج قاسم بعد از شهادتش دست ما را به دست امام زمان (عج) می‌رساند، گفت: دشمن یک ماه پیش امید به براندازی انقلاب اسلامی بسته بود اما خون حاج قاسم بی‌شک کلید فتح بیت‌المقدس خواهد بود.

وی تاکید کرد: دشمنان ما فهمیده‌اند که نابودی فرعون نزدیک است و این از یاوه‌گویی‌ها و حرف‌های ترامپ مشخص است، ما آمریکا را از منطقه خارج خواهیم کرد و دشمن بداند در این راه تنها نیستیم و هنوز آتش به اختیارهای عالم آتش خشم و انتقام خود را روشن نکرده‌اند.

اشک آمریکا را درمی‌آوریم

یکتا خطاب به آمریکایی‌ها گفت: شما اشک رهبر ما را در آوردید، به یاری خدا به زودی اشک شما را در فتح قدس در خواهیم آورد و انتقامی به اذن الله خواهیم گرفت و اینها همه مقدمه فتح بیت‌المقدس خواهد بود.

وی اضافه کرد: این خون کاری کارستان خواهد کرد و این از اعلام آمادگی آحاد ملت نسبت به ولایت قابل مشاهده است، لشکری که به خط شده نشان‌دهنده خبری در آینده است.

این راوی دفاع مقدس با اعلام اینکه ما به ظهور امام زمان (عج) نزدیک شده‌ایم، افزود: باید خود را برای ساخت تمدن اسلامی آماده کنیم و پرچم را به دست پرچم‌دار اصلی بدهیم.

وی ادامه داد: حاج قاسم امنیت مردم دنیا را فراهم می‌کرد، یک فرمانده عادی نبود و آمریکایی‌ها با قصد و غرض به قلب عشق ما تیر زدید و او را به شهادت رساند، آمریکایی‌ها بدانند کینه آنها را به دل گرفته‌ایم و با خویشتن‌داری به سمت انتقام سخت می‌رویم و به یاری الله کار آمریکایی‌ها تمام است.

یکتا با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی انقلاب فاطمیه و کربلاست، گفت: آمریکایی‌ها ما را از چه می‌ترسانند، ما عاشق شهادت هستیم، هنوز دنیا اثر انتقام حاج قاسم را درک نکرده است.

وی اضافه کرد: ما به امام زمان (عج) می‌گوییم آماده‌ایم، باید خود را برای ماموریت و نبرد کربلایی آخرالزمانی آماده کنیم چراکه این ذبح عظیم فتح عظیم را نیز به دنبال دارد و دل‌های عالم برای تمدن اسلامی آماده شده است.

این رزمنده دفاع مقدس خاطرنشان کرد: گرچه همه متاثر از شهادت حاج قاسم شده‌ایم اما بعد از شهادت وی همه علم در دست گرفته و علمداری برای رهبر خود هستیم.

فرمانده قرارگاه جهادی بنیاد کرامت امام رضا(ع) در پایان با تاکید بر اینکه باید هر کاری از جمله استفاده نکردن از کالاهای آمریکایی را در راستای انتقام سخت و علمداری به کار بگیریم، خاطرنشان کرد: در این مدت همه آمده‌ایم تا به این شهید لبیک بگوییم و مطیع امر مقام معظم رهبری باشیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی شهادت سردار سلیمانی وحدت در برابر دشمن انتقام سخت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۴۸۵۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام کاروان دختران حاج قاسم از اصفهان به کرمان+ فیلم

کاروان ۲۰۰۰ نفری از دختران و مادران اصفهانی به گلستان شهدای کرمان اعزام شدند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، 2000 نفر از بانوان اصفهانی در گلستان شهدای اصفهان حضور یافته و با تجدید میثاق بر سرمزار شهید زاهدی و نثار گل بر مزار این شهید به سوی گلستان شهدای کرمان عازم شدند.

کاروان دختران حاج قاسم با سربند یا زهرا و پلاکارت‌های " حجابم افتخارم" و تصاویر از حاج قاسم در مصلی امام علی (ع) کرمان هم پیمان شدند و به سمت بیت‌الزهرا به راه افتادند.

این کاروان، بزرگترین اردوی دخترانه کشور است که از گلستان شهدای اصفهان شروع و به گلستان شهدای کرمان ختم شد.

.

انتهای پیام/163/.

دیگر خبرها

  • دانشگاه خودباوری را در جامعه به منصه ظهور برساند
  • دانشگاه با فرهنگ‌سازی در جامعه خودباوری را به منصه ظهور برساند
  • یک روایت از جهادگران در عملیات بیت‌المقدس
  • اعزام کاروان دختران حاج قاسم از اصفهان به کرمان
  • سد کوثر گچساران پر شد
  • اعزام کاروان دختران حاج قاسم از اصفهان به کرمان+ فیلم
  • ظهور شیوه عجیب در معاملات مسکن در ایران | علت چیست؟
  • وظیفه شیعیان در دوران غیبت زمینه‌سازی و آماده کردن شرایط برای ظهور امام زمان(عج) است
  • بیعتی دوباره با شهید راه مقاومت
  • بیداری نسبت به جنایات رژیم صهیونیستی به داخل دانشگاه‌های آمریکا رسید