Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-26@22:45:34 GMT

گرت بیل، فینال سوپرکاپ اسپانیا را از دست داد

تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۴۴۸۷۷۷

بیل یک بازی دیگر را هم به دلیل مصدومیت از دست می‌دهد.

طرفداری - غیبت گرت بیل در فینال سوپرکاپ اسپانیا قطعی است.

با پیروزی 3-1 رئال مادرید مقابل والنسیا، تیم زیدان به فینال اولین دوره از فرمت جدید سوپرکاپ اسپانیا رسید و حالا منتظر مشخص شدن حریفش است. حریفی که یا بارسلونا خواهد بود یا اتلتیکو مادرید. دو تیمی که کمتر از یک ساعت دیگر به مصاف یکدیگر می‌روند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برای این بازی، زیزو نخواهد توانست روی کریم بنزما و ادن هازارد حساب کند اما ضلع دیگر مثلث خط هجومی کهکشانی‌ها نیز در این بازی غایب خواهد بود؛ گرت بیل. به گزارش کوپه، وینگر ولزی مشکل تنفسی پیدا کرده بود و اگرچه در روزهای اخیر ریکاوری خوبی را تجربه کرد، قرار نیست به عربستان سعودی سفر کند و قطعا بازی یکشنبه را از دست خواهد داد. زیدان پس از مشورت با کادر پزشکی و البته با تکیه بر نمایش بسیار خوب تیمش مقابل والنسیا، تصمیم گرفت بیل در اسپانیا بماند.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۴۸۷۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

العهد در فینال ای اف سی کاپ

به گزارش "ورزش سه"، العهد لبنان پس از تساوی 2 بر 2 مقابل النهضة عمان در بازی برگشت دور نیمه نهایی منطقه غرب، در ورزشگاه سلطان قابوس مسقط برای دومین بار در تاریخ خود به فینال ای‌اف‌سی کاپ راه پیدا کرد.

العهد لبنان که در سال 2019 عنوان قهرمانی ای‌اف‌سی کاپ را کسب کرده بود، دوباره به فینال این رقابت‌ها راه یافت. بازی رفت دو تیم با یک گل به سود العهد به پایان رسیده بود و این تساوی دور برگشت برای صعودشان کافی بود.

ای‌اف‌سی کاپ با شرکت باشگاه‌های کشورهای در حال توسعه برگزار می‌شود و حالا نماینده لبنان از منطقه غرب آسیا به فینال رسیده است.

فینال این رقابت‌ها با مشخص شدن برنده منطقه شرق آسیا میان دو تیم سنترال کواست مارینرز (استرالیا)  و آبدیش آتا (قرقیزستان) با العهد لبنان برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • کارلتو یک جام تا بلعیدن رکورد زیدان
  • بالاتر از زیدان: آنچلوتی پرافتخارترین مربی تاریخ رئال
  • بلینگام را با زیدان مقایسه نکنید!
  • تصمیم جنجالی خاویر تباس؛ مسابقات لالیگا را در آمریکا برگزار می‌کنیم!
  • بانوی پیر در فینال جام حذفی ایتالیا
  • تباس: برخی بازی‌های لالیگا در آمریکا برگزار خواهند شد!
  • بعد از سوپرکاپ در عربستان؛ مسابقات لالیگا در آمریکا!
  • بارسلونا شکایتش از داوری ال‌کلاسیکو را به دادگاه مدنی می‌برد
  • صعود یوونتوس به سوپرکاپ ایتالیا در فصل ۲۰۲۴/۲۵ قطعی شد
  • العهد در فینال ای اف سی کاپ