Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-04-30@10:21:49 GMT

بانوی روسی در قم به دین اسلام مشرف شد

تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۴۴۹۱۶۱

بانوی روسی در قم به دین اسلام مشرف شد

خانم آنا لیاخووا بانوی ۲۸ ساله اهل روسیه با حضور در جامعه الزهرا(س) و قرائت شهادتین به دین مبین اسلام مشرف شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، یک بانوی روسی با حضور در جامعه الزهرا(س) با قرائت شهادتین در حضور حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمود مدنی رئیس جامعه الزهرا(س) به دین مبین اسلام مشرف شد.

خانم آنا لیاخووا بانوی روسی 28 ساله که پس از دو سال مطالعه درباره دین اسلام مسلمان شده است، گفت: دو سفر کاری به ایران داشتم، اما سومین سفر من به خاطر دین اسلام بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی که در حین مطالعات خود درباره دین اسلام با جامعه الزهرا(س) نیز آشنا شده بود، بیان کرد: دوست داشتم شهادتین را در مکانی مقدس و در عین حال فضایی علمی بر زبان جاری کنم به همین خاطر، شهر مقدس قم و جامعه الزهرا(س) را انتخاب کردم و پس از اینجا به حرم حضرت معصومه علیهاالسلام مشرف می شوم.

این بانوی روسی در ادامه با شرایط تحصیل در جامعه الزهرا علیهاالسلام، مرکز بین المللی آموزش زبان فارسی، اداره آموزش‌های کوتاه مدت معارف اسلامی و اداره پاسخ به سؤالات دینی این مؤسسه آشنا شد و حجت‌الاسلام والمسلمین مدنی رئیس جامعه الزهرا(س) در پایان مراسم، هدیه ای به رسم یادبود به این بانوی روسی اهدا کرد و تشرف به دین مبین اسلام را به این بانوی تازه مسلمان شده تبریک گفت.

لینک کوتاه: asriran.com/002yBs

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: اسلام قم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۴۹۱۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شعار دهه کرامت امسال اعلام شد

معاون فرهنگی آستان مقدس حضرت معصومه(س) گفت: هر ساله دهه کرامت با یک شعار محوری و عناوین مشخصی اعلام می‌شود و شعار امسال «با شما سربلندیم» است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، حجت‌الاسلام سیداحمد مشرف در نشست دهه کرامت اظهار کرد: هر ساله دهه کرامت با یک شعار محوری و عناوین مشخصی اعلام می‌شود و شعار امسال «با شما سربلندیم» است.

وی افزود: برای سایر روزهای دهه کرامت نیز عناوینی ازجمله «حضرت فاطمه معصومه (س)، بهترین دختر دنیا، الگوی عفاف و حجاب»، «زیست عفیفانه به دست بانوی کرامت و مهربانی»، «شهر مقدس قم حرم اهل بیت (ع)، خواستگاه انقلاب اسلامی» انتخاب شده است.

معاون فرهنگی آستان مقدس حضرت معصومه (س) ادامه داد: «خدمت کریمانه، مشارکت مردمی، اقتدار مردمی»، «امامزادگان پرچمداران جهاد تبیین و معرفت افزایی»، «امین ولایت، عزیز برادر»، «مساجد تراز اسلامی، خواستگاه والدین ولایی، شهیدان خدایی»، «مبارزه با ظالم، دفاع از مظلوم، زمینه‌ساز ظهور منجی»، «ماه امید، نشاط معنوی، زیارت عارفانه» و «خاندان موسی بن جعفر (ع)، الگوی خانواده ایمانی» از دیگر عناوین انتخاب شده برای روزهای دهه کرامت است.

حجت‌الاسلام مشرف با بیان اینکه جشن‌های ویژه دهه کرامت از ۲۰ اردیبهشت در قم آغاز خواهد شد، تصریح کرد: تلاش کرده‌ایم محوریت این جشن‌ها دختران و بانوان باشند.

منبع: فارس

کد خبر 749051

دیگر خبرها

  • نگاه اسلام به جامعه کارگری همراه با رأفت و احترام است
  • نگاه دیدن اسلام به جامعه کارگری، نگاه رأفت همراه با احترام است
  • اعلام نتایج آزمون ورودی جامعه الزهرا (س)
  • آسیب‌های موجود در جامعه به واسطه فقدان اقامه نماز است
  • همایش عقیدتی سیاسی سپاه روح‌الله استان مرکزی
  • شعار دهه کرامت امسال اعلام شد
  • دهه کرامت فرصت معرفی الگوهای برتر جهان اسلام به دختران است
  • لزوم بازشناسی بقیع به جهان اسلام
  • طنین موسیقی لرستان در تالار وحدت
  • اتفاقی که مورایس را به اسلام مشرف کرد