Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-05-01@04:14:41 GMT

پاسخ سعید معروف به سئوال سیاسی خبرنگار چینی

تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۴۴۹۲۰۳

پاسخ سعید معروف به سئوال سیاسی خبرنگار چینی

سعید معروف پس از پیروزی ۳ بر صفر ایران مقابل چین و صعود به مرحله نیمه‌نهایی انتخابی المپیک به عنوان صدرنشین، اظهار داشت: امروز هر دو تیم ایران و چین از صعود به مرحله نیمه نهایی مطمئن بودند. به همین دلیل، همه جنگندگی و نمایش بهتری در دور بعدی مسابقات از دو تیم ایران و چین خواهند دید.

وی درباره دیدار با کره جنوبی در مرحله نیمه‌نهایی نیز گفت: بازی مهمی برابر کره داریم که باید پیروز شویم و چیزی برای از دست دادن نداریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زمان کافی برای فکر کردن درباره بازی بعدی داریم. جمعه استراحت می‌کنیم و برای ریکاوری بدنی و ذهنی، فرصت خوبی داریم.

کاپیتان تیم ملی والیبال ایران با بیان این‌که کره‌ای‌ها در دفاع خیلی خوب هستند، ادامه داد: شهریورماه سال جاری بازی سختی با کره در قهرمانی آسیا در تهران داشتیم و اینجا در نیمه‌نهایی انتخابی المپیک نیز انتظار بازی سختی برابر این تیم داریم. قبلا هم گفتم تیم ایران در فرم و شرایط خیلی خوبی قرار دارد. فکر می‌کنم تیم قدرتمندی داریم و مشکلی برای مسابقه با کره نخواهیم داشت.

معروف در پاسخ به پرسش خبرنگاری، مبنی بر اینکه وضعیت سیاسی ایران به نظر ناپایدار می‌رسد، آیا نگرانی ندارید؟ تصریح کرد: فکر نمی‌کنم که وضعیت سیاسی ایران ناپایدار باشد. ما فعلاً در یک تورنمنت سخت هستیم و با توجه به اینکه اینجا در چین حضور داریم و به دلیل اهمیت بسیار بالای این رقابت‌ها، خبر‌ها را خیلی دنبال نمی‌کنیم و تمام تمرکزمان روی مسابقات است و اینکه موفق شویم سهیه المپیک را به دست بیاوریم. برای مسائل غیر از ورزش و انتخابی المپیک، قطعاً در زمان دیگری وقت فکر کردن داریم.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: سعید معروف والیبال تیم ملی والیبال ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۴۹۲۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فابرگاس: رم - لورکوزن، دیداری است که تماشای آن را نباید از دست داد

آاس رم و بایرلورکوزن در دور رفت مرحله نیمه نهایی لیگ اروپا 2023/24 به مصاف یکدیگر می روند. بایرلورکوزن تحت هدایت ژابی آلونسو نزدیک به یک سال است که در هیچ دیداری مغلوب نشده است. آنها اخیرا قهرمان بوندسلیگا شدند و درحال سپری کردن بهترین روزهای تاریخ باشگاه هستند. از سوی دیگر رم با دنیله ده روسی دوباره به یک تیم جذاب تبدیل شده است.

سسک فابرگاس در مورد این دیدار در مصاحبه با وبسایت یوفا گفت:

رم و بایرلورکوزن در نیمه نهایی، بازی بسیار خوبی خواهد بود. این یک مسابقه بسیار فشرده بین دو تیم واقعا خوب است. شانس دو تیم را 50-50 می بینم.

بدیهی است که بایرلورکوزن فصل فوق العاده ای را پشت سر می گذارد. مسابقه فوق العاده ای خواهد بود، زیرا رم نیز با مربی جدیدش یعنی دنیله ده روسی، در حال پیشرفت است. تقابل جالبی است. قطعا این بازی را از تلویزیون تماشا می کنم؛ از آن دیدارهایی است که تماشای آنرا نباید از دست داد.

لورکوزن در لحظه ای است که هر چیزی را که لمس می کند به طلا تبدیل می شود. آنها می توانند به پیروزی ادامه دهند، حتی زمانی که 10 نفر هستند. آنها ذهنیت فوق العاده ای دارند. 

از دست ندهید ????????????????????????

محمد مورایس؛ نام جدید سرمربی سپاهان؟ هالند، خیلی پیشرفت کردی و در سطح چمپیونشیپ شدی! واکنش هوادار تاتنهام بعد از کری‌خوانی نافرجام برای رایس (فیلم) بنر توهین‌آمیز بازیکن اینتر علیه ستاره میلان 

دیگر خبرها

  • آنچلوتی: کمی استرس دارم!
  • آنچلوتی: هدف رئال فینال است نه نیمه‌نهایی
  • زرنگ‌بازیِ سعید آقاخانی در نون‌خ ۵ که شاید متوجهش نشده‌اید
  • زرنگ‌بازی سعید آقاخانی در «نون خ ۵»
  • تکراری‌ترین نیمه‌نهایی اروپا با معرکه مونیخ
  • فابرگاس: رم - لورکوزن، دیداری است که تماشای آن را نباید از دست داد
  • جام ملت‌های زیر ۲۳ سال آسیا؛ حذف کننده ایران به المپیک رسید
  • مس رفسنجان حریف تراکتور شد
  • داوودی: هر بازی حکم فینال را دارد
  • برتری تیم فوتسال ایران برابر تایلند در نیمه اول +ویدئو