Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-27@23:07:39 GMT

از تعرفه‌های پزشکی ۹۹ چه خبر؟

تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۴۵۰۱۳۷

از تعرفه‌های پزشکی ۹۹ چه خبر؟

آفتاب‌‌نیوز :

سید سجاد رضوی با اشاره به آخرین جزییات بررسی تعرفه‌های پزشکی سال ۱۳۹۹ در شورای‌عالی بیمه، گفت: تاکنون هیچ پیش‌بینی در زمینه تعرفه‌های پزشکی سال آینده انجام نشده است. البته سازمان نظام پزشکی پیشنهادات خود را در این زمینه ارائه داده است، ‌ اما هنوز در این حوزه پیش‌بینی یا تصمیم‌گیری انجام نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه وضعیت تعیین تعرفه‌های پزشکی به میزان رشد بودجه سازمان‌های بیمه‌گر و میزان رشد حقوق و دستمزد در بودجه بستگی دارد، افزود: در عین حال برای بررسی تعرفه‌ها ابتدا باید ببینیم دولت چقدر پول در اختیار این حوزه قرار می‌دهد. بر اساس بودجه‌ای که دولت و مجلس برای سال آینده در این حوزه مشخص می‌کنند می‌توان درباره تعرفه‌های پزشکی سال آینده تصمیم‌گیری کرد. بنابراین ابتدا باید میزان رشد بودجه سازمان‌های بیمه‌گر و میزان رشد حقوق و دستمزد در بودجه سال ۱۳۹۹ در دولت و مجلس مشخص شود و سپس ما سعی می‌کنیم تعرفه‌های سال آینده را قبل از پایان سال جاری بررسی و اعلام کنیم. البته ما فعلا پیشنهادی به دولت در این حوزه نداده‌ایم.

سجاد رضوی در خاتمه از بررسی پوشش بیمه‌ای بیماری‌های نادر در شورای‌عالی بیمه خبر داد و گفت: البته در حال حاضر برخی از خدمات بیماران نادر تحت پوشش بیمه قرار دارد. البته ابتدا باید در این زمینه معاونت درمان با همکاری بنیاد بیماری‌های نادر پیشنهاداتش را ارائه دهد و اعلام کند که چه بیماری‌ها و خدماتی باید تحت پوشش بیمه قرار گیرند، سپس پیشنهادات آنها در شورای عالی بیمه بررسی شده و میزان و سطح پوشش بیمه‌ای این بیماری‌ها مشخص می‌شود. بنابراین فعلا در انتظار پیشنهادات معاونت درمان در این حوزه هستیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: تعرفه پزشکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۵۰۱۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی جداول بودجه ۱۴۰۳ در جلسات هفته جاری مجلس

عضو هیات رئیسه مجلس گفت که احتمالا مجلس از روز سه‌شنبه هفته جاری وارد بررسی بخش دوم لایحه بودجه ۱۴۰۳ مربوط به جداول می‌شود.

محمد رشیدی در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: هفته گذشته کمیسیون تلفیق بررسی بخش دوم لایحه بودجه ۱۴۰۳ را به اتمام رساند و گزارش آن برای ثبت پیشنهادات در سامانه بارگذاری شد.

وی افزود: با توجه به اینکه مهلت ثبت پیشنهادات نمایندگان تا فردا (نهم اردیبهشت) به پایان می‌رسد، احتمالا مجلس از روز سه‌شنبه (۱۱ اردیبهشت) و در دو شیفت کاری وارد بررسی جداول بودجه می‌شود. امیدواریم تا پایان هفته بررسی بخش دوم لایحه بودجه به اتمام برسد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ابلاغ تعرفه‌های جدید پزشکی
  • رقابت ۹۰ نفر برای ۴۵ کرسی باقیمانده مجلس دوازدهم /خبر ستاد انتخابات درباره تعرفه ها
  • بررسی جداول بودجه ۱۴۰۳ در جلسات هفته جاری مجلس
  • ​بیمه شدگان تامین اجتماعی فورا بخوانند
  • رشته‌های عفونی و خون متقاضی کمتری دارند/ شاهد گسترش مصرف سیگار هستیم
  • ‌ویزیت پزشکان‌ در کرمانشاه چند؟
  • رئیس جامعه پزشکان متخصص داخلی: فقط ۱۰ درصد پزشکان از شغل خود راضی هستند
  • مسوولان برای درمان سراغ پزشکان معروف می روند
  • گزارش مرکز پژوهش‌های مجلس از میزان تخصیص بودجه عمومی به رسانه‌ها در لایحه بودجه ۱۴۰۳/ صداوسیما ۲۴ هزار میلیارد تومان
  • مروری بر بودجه در سال ۱۴۰۳؛ دست دولت در جیب مردم برای جبران کسری!