Web Analytics Made Easy - Statcounter

به نظر می رسد پس از باخت مقابل اتلتیکو مادرید، سرانجام کاسه صبر بارتومئو و سایر مسئولان بارسلونا لبریز شده است. کاروان بارسلونا، روز جمعه جده را به مقصد اسپانیا ترک می کند و والورده تصمیم گرفته تا دوشنبه به بازیکنان خود استراحت بدهد.

طرفداری- دیدار بارسلونا و اتلتیکو مادرید در مرحله نیمه نهایی سوپرکاپ اسپانیا با برتری 3-2 تیم مادریدی به پایان رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این نتیجه می تواند به معنی پایان دوران حضور ارنستو والورده در بارسلونا باشد.

به نقل از رادیو کاتالونیا؛ آینده والورده در نیوکمپ مبهم تر از هر زمان دیگری به نظر می رسد. هواداران بارسلونا مدت هاست خواهان اخراج او هستند و احتمالا اکنون وی حتی حمایت بارتومئو و هیئت مدیره بارسلونا را نیز از دست داده است. خودِ والورده هم در کنفرانس مطبوعاتی پس از بازی با اتلتیکو مادرید با قاطعیت از ماندن در بلوگرانا صحبت نکرد. سران باشگاه به زودی در مورد ماندن یا رفتن سرمربی خود تصمیم گیری می کنند و انتظار می رود روز دوشنبه به طور قطع آینده والورده در جمع آبی و اناری ها مشخص شود.

این درحالی است که صفحه رسمی باشگاه در اینستاگرام و توئیتر، مملو از هشتگ ValverdeOut شده است. فقط در پست مربوط به بازی در صفحه رسمی اینستاگرام بارسلونا، نزدیک به 70 هزار کامنت با مضمون اخراج والورده دیده می شود!


همچنین در توئیتر، عکس زیر همراه با هشتگ ValverdeOut، دائما از سوی هواداران بارسلونا توئیت می شود:

 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۵۰۲۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه حل بارسلونا برای مشکل دقایق بازی ویتور روکه

بارسلونا مشکلی با جدایی قرضی استعداد برزیلی جوانش ندارد.

طرفداری | ویتور روکه در پنجره نقل و انتقالات ژانویه به بارسلونا پیوست. در ابتدا انتظارات زیادی از او وجود داشت، زیرا آنها یکی از با استعدادترین مهاجم های جوان برزیلی را به خدمت گرفتند.

با این حال، با نزدیک شدن به پایان فصل، می‌توان گفت که دوران حضور این بازیکن جوان در کاتالونیا طبق برنامه پیش نرفته است. به روکه به صورت پراکنده دقایق کمی بازی داده شده است، زیرا کادر مربیگری ترجیح داده در بازی‌های کلیدی از مهاجمان باتجربه‌تر استفاده کند.

علاوه بر نیاز بازیکن به زمان برای تطبیق یافتن با ترکیب تیم، رقابت شدید برای حضور در ترکیب اصلی، مسیر پیشرفت روکه را مسدود کرده است. بنابراین، گزینه خروج قرضی برای این بازیکن 19 ساله در پنجره نقل و انتقالات تابستانی آینده در حال بررسی است. طبق گزارش موندو دپورتیوو، ناپولی، لیون، نیس، سویا، منچستریونایتد و رئال بتیس تیم هایی هستند که به جذب قرضی ویتور روکه علاقه نشان داده اند.

نباید فراموش کرد که روکه قبل از امضای قرارداد با بارسلونا، توجه بسیاری را به خود جلب کرد و انتظار می رود در صورت خروج قرضی، دوباره باشگاه های بزرگ برای او صف بکشند. بلوگرانا بر این باور است که روکه می تواند با دقایق بازی منظم تر به دوران اوج خود بازگردد و گفته می شود که آنها مشکلی با جدایی قرضی او ندارند. با این حال، گفته شده است که بارسلونا تنها تمایل دارد روکه را در تابستان آینده به یک تیم اسپانیایی قرض دهد، زیرا آنها بر این باورند که بازی در لالیگا به او کمک می کند تا با سبک و سرعت لالیگا سازگار شود. 

از دست ندهید ????????????????????????

جای خسرو حیدری بودم پیشنهاد منچسترسیتی را قبول می‌کردم! مرد هزار چهره؛ یورگن کلوپ مشاور مالی شد (فیلم) خوشحالی باورنکردنی جیمی کرگر در دیوار زرد! (فیلم) لیونل مسی در شکل‌وشمایلی که هرگز ندیده‌اید! (عکس)

دیگر خبرها

  • بارسا کنار کشید، والورده جدید در راه رئال
  • صعود اتلتیکو مادرید به فینال لیگ قهرمانان اروپا در شب شکست 2-1 مقابل بایرن مونیخ (2016/5/3) / فیلم
  • پلی به گذشته - صعود بارسلونا به فینال لیگ قهرمانان اروپا در شب تساوی 1-1 مقابل رئال مادرید (2011/5/3) / فیلم
  • رئال مادرید، بارسلونا را از کورس خرید پدیده جدید فوتبال آرژانتین خارج کرد
  • راه حل بارسلونا برای مشکل دقایق بازی ویتور روکه
  • رئال مادرید 2-6 بارسلونا؛ 15 سال از تحقیر خانگی لوس‌ بلانکوس گذشت / عکس
  • پیروزی بزرگ در سانتیاگو برنابئو؛ برتری 6-2 بارسلونا مقابل رئال مادرید (لالیگا اسپانیا - 2 می، 2009)
  • پیروزی 3-0 رئال مادرید مقابل اتلتیکو مادرید با هت تریک کریستیانو رونالدو (لیگ قهرمانان اروپا - 2 می، 2017)
  • صعود رئال مادرید به فینال لیگ قهرمانان اروپا در شب تساوی 1-1 مقابل بارسلونا (2002/5/1) / فیلم
  • کنایه گوتی به بارسلونا؛ لیگ قهرمانان اروپا بدون رئال مادرید کسل‌کننده‌ می‌شود!