Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-28@20:14:42 GMT

بارش شدید باران در برازجان

تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۴۵۰۲۳۶

بارش شدید باران در برازجان

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، بارش شدید باران همراه با رعدوبرق‌های فراوان از حوالی ساعت یک بامداد در برازجان مرکز شهرستان دشتستان آغاز شد و بیش از یک ساعت ادامه داشت.

بارش باران که با رعدوبرق‌های شدید همراه بود خواب را از چشم برخی شهروندان ربود.

این بارش‌ها باعث آبگرفتگی کوچه‌ها و خیابان‌ها نیز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سامانه بارشی که از اواخر وقت چهارشنبه وارد استان شده و فعالیت خود را از پنجشنبه آغاز کرده، بر اساس پیش بینی هواشناسی جمعه نیز به فعالیت خود ادامه خواهد داد.

هواشناسی درباره آبگرفتگی معابر بر اثر فعالیت این سامانه هشدار داده بود.

انتهای پیام/ک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بارش باران باران شدید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۵۰۲۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خورو بیابانک بارانی‌ترین منطقه اصفهان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اصفهان؛ رییس مرکز پیش‌بینی و مُخاطرات جوی اداره کل هواشناسی استان اصفهان گفت: در شبانه روز گذشته در ورزنه نیز ۶ میلی متر، پادنای علیا و اصفهان ۳ میلی متر، فریدونشهر ۲ میلی متر و چادگان یک میلی متر بارش باران ثبت شده است.
لیلا امینی با اشاره به اینکه با توجه به خروج سامانه ناپایدار از استان جوی به نسبت پایدار تا روز سه شنبه بر روی استان است حاکم است، افزود: از بعد از ظهر و اوایل امشب با فعال شدن برخی از امواج ناپایدار، رشد ابر، وزش تند باد لحظه‌ای و بارش خفیف باران در استان انتظار می رود .  
وی با بیان اینکه دمای هوا در ۲۴ ساعت آینده تغییر محسوسی نخواهد داشت، گفت: از بعدازظهر روز چهارشنبه پیش رو سامانه جدیدی وارد استان خواهد شد.

دیگر خبرها

  • پیش بینی ورود سامانه بارشی به لرستان
  • آماده‌باش هلال احمر در پی احتمال بارش شدید باران در ۱۳ استان
  • بارش شدید باران در پایتخت از چهارشنبه
  • آب گرفتگی معابر شهر بیرجند پس از بارش رگباری باران (فیلم)
  • بارش باران در ۵ استان کشور طی امروز / سامانه بارشی قوت می‌گیرد
  • بارش شدید باران در بردسکن 
  • ارتفاع بارش در ایستگاه فرودگاهی زاهدان به ۳۱ میلی متر رسید
  • آبگرفتگی معابر داودآباد برای شهروندان اراکی دردسرساز شد
  • خورو بیابانک بارانی‌ترین منطقه اصفهان
  • ارتفاع بارش در زاهدان به ۳۱ میلی متر رسید