Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد ــ اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های فرهنگی ـ مردمی قرآن و عترت اردبیل، آزمون‌های حفظ قرآن کریم را برگزار کرد.

به گزارش ایکنا؛ اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های فرهنگی ـ مردمی قرآن و عترت اردبیل در راستای تحقق فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر تربیت حافظ قرآن کریم و وجود اعتبارات تخصیص یافته به اتحادیه استان، با مشارکت و همکاری مراکز قرآنی، اقدام به برپایی طرح ویژه‌ای برای کودکان و نوجوانان کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این طرح در تابستان سال جاری ویژه کودکان 7 تا 12 سال با محتوای آموزش حفظ 3 جز اول و حفظ 30 جزء قرآن کریم برگزار شد. در اجرای این طرح آموزشی 15 مؤسسه و 28 خانه قرآن روستایی مشارکت داشتند که موفق به برگزاری دوره‌های آموزشی شدند.

نهضت حورزاده، مدیرعامل اتحادیه قرآنی استان اردبیل بیان کرد: با توجه به اجرای طرح آموزش حفظ قرآن در حال حاضر مجریان برگزاری این طرح، آزمون‌های شفاهی این دوره را با حضور شرکت‌کنندگان تا تاریخ 10 دی ماه برپا کردند و نتایج اعلام می‌شود.

همچنین یکی دیگر از فعالیت‌های اتحادیه استانی، برگزاری کارگاه آموزشی توانمندسازی مدیران قرآنی است که با حضور اساتید و مجموعه‌ای از مؤسسات قرآنی برگزار شد. این کارگاه‌ آموزشی در بخش‌های حقوقی و مالیاتی، تبلیغات و رسانه، شیوه‌های جذب مخاطب و مدیریت مؤسسات قرآنی، اخلاق مدیریت، اصول تیم‌سازی و ارتباط با مخاطب، اصول و فنون مدیریت و غیره برپا شد.

گفتی است، اتحادیه قرآنی استان اردبیل با وجود حمایت‌های مالی محدود، توانسته است بخشی از فعالیت‌های قرآنی و طرح‌های ملی را در استان اجرایی کند.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری بین المللی قرآن ایکنا مؤسسات قرآنی حفظ قرآن آزمون اتحادیه قرآنی اردبیل اعتبارات قرآن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۵۰۴۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کانون ایلام جزء کانون‌های پیشرو کشور است

ایسنا/ایلام مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان ایلام گفت: کانون استان ایلام با ۶۸ درصد رشد در شاخص‌های تخصصی و عمومی یکی از کانون‌های پیشرو کشور شناخته شد.

«فاطمه رستگار» با حضور در ایسنا با بیان این مطلب اظهار کرد: در ارزیابی عملکرد کانون‌های استانی، کانون پرورش فکری کودکان نوجوانان استان ایلام در سال ۱۴۰۲، با رشد در شاخص‌های تخصصی و عمومی به عنوان کانون پیشرو در کشور شناخته شد که موفقیتی برای استان ایلام است.
وی با بیان اینکه تعداد ویژه برنامه‌های فرهنگی کانون در استان ایلام در سال قبل ۵۳۶ ویژه برنامه بوده است افزود: در سال قبل ۱۱۴ نمایشگاه در سطح استان برگزار شد که این آمار رشد زیادی نسبت به سال قبل‌تر از آن داشته است.
مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان نوجوانان استان ایلام همچنین به طرح «کانون مدرسه» اشاره کرد و گفت: این طرح موفق ارتباط بین مدرسه و کانون را تقویت می‌کند و در استان ایلام تا ۱۵ اردیبهشت ماه ادامه دارد، با هماهنگی مدارس در قالب هنر، با دانش‌آموزان در مدارس اجرای برنامه داریم.
رستگار خاطرنشان کرد: اردیبهشت ماه جشنواره نمایش عروسکی کودکان نوجوانان در استان ایلام برگزار می‌شود.
انتهای پیام

دیگر خبرها

  • سرانه فضای ورزشی مدارس اردبیل ۲.۵ برابر شد
  • سابقه دیرینه دارالقرآن الکریم حرم رضوی در زمینه ترویج قرآن کریم
  • سنجش ۸۸ درصدی دانش آموزان پایه اول در اردبیل
  • دارالقرآن الکریم حرم مطهر رضوی، منادی قرآن و معارف اهل بیت(ع)
  • ضرورت طرح مسئله برای دانش آموزان در موضوع آب
  • جشنواره‌ هنر‌های نمایشی کودکان و نوجوانان در همدان
  • ضرورت توجه جدی به مسائل تربیتی و پرورشی در آموزش‌وپرورش
  • اعضای شورای سیاستگذاری جشنواره فیلم کودک معرفی شدند
  • هوش مصنوعی به زبان ساده برای کودکان و نوجوانان
  • کانون ایلام جزء کانون‌های پیشرو کشور است