Web Analytics Made Easy - Statcounter

 حجت الاسلام و المسلمین محمدحسین موسی‌پور با بیان اینکه  سردار شهید سلیمانی ، شخصیت ذو ابعادی داشت، گفت: ایمان، اخلاص، خضوع، تبعیت محض از ولایت و ولایت پذیری، ساده زیستی، عشق به مردم و ارزش‌های انقلاب و هوشمندی از یک طرف و تجربه بالای فرماندهی، استراتژیست نظامی و طراح عملیات پیچیده در دفاع مقدس و در جنگ با داعش و جریان سلفی از سوی دیگر حقیقتاً از او یک چهره برجسته در جبهه مقاومت، یک قهرمان ملی، یک نابغه نظامی و از همه مهمتر یک فرد محبوب القلوب و مردمی  ساخته بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اخبار سیاسی- وی ادامه داد: بی شک توانایی‌های نظامی و تاثیرات شگرف او در ایجاد و حفظ امنیت ملی و امنیت پایدار در منطقه بسیار حائز اهمیت بوده است.

حجت‌الاسلام موسی‌پور با اشاره به فتنه عظیم غرب و صهیونیسم در ایجاد و فعال سازی جریان سرطانی و خطرناک داعش در منطقه غرب آسیا، افزود: سردار سلیمانی توانست این برنامه طراحی شده استکبار را به هزیمت بکشاند. این توطئه که برای مقابله با نظام اسلامی و جریان مقاومت تاسیس شد و برای کل منطقه پرمخاطره بود که با فداکاری و میدان داری حاج قاسم سلیمانی خنثی شد.

عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز با اشاره به اهمیت انتقام گیری از آمریکا افزود: این یک ضایعه بسیار بزرگ است که حتماً باید پاسخ داده می‌شد تا دشمن درجه یک ما یعنی آمریکای جنایت پیشه، جرئت تکرار این نوع اقدامات را به خود ندهد.

وی تاکید کرد: البته نباید از این مطلب غافل بود که آثار این شهادت و این رویداد آنچنان دستاورد‌های بزرگی در کشور و منطقه و جریان مقاومت خواهد داشت که خود بزرگترین ضربه به ایالات متحده آمریکا و منافع آن خواهد بود.

موسی پور اتحاد و انسجام عمومی در جامعه را اولین و مهمترین دستاورد و برآیند این رویداد بزرگ عنوان کرد و گفت: خشم و نفرت نسبت به آمریکا روزافزون شده است. با این جنایت، نفرت گسترده‌ای علیه آمریکایی‌ها در غرب آسیا و شبه قاره هند و اقصی نقاط جهان ایجاد شده که بدون تردید موجی تازه در منطقه، علیه آمریکایی‌ها رقم خواهد زد و آن‌ها روی خوش در منطقه نمی‌بینند.

عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز با این عنوان که این جنایت سندی محکم بر تروریسم دولتی آمریکاست، افزود: میزان نفرتی که از آمریکا در منطقه وجود دارد به شدت افزایش پیدا کرده و نهایتاً نتیجه اصلی این اقدام تروریستی، پایان دادن به حضور نامشروع آن‌ها در منطقه است. سربازان و نظامیان تروریست آمریکایی از این پس در معرض خطر جدی قرار دارند و باید ارتش آمریکا به فکر ارسال تابوت‌های بیشتری به منطقه باشد چرا که پایان هر چه سریعتر این حضور فرا رسیده است.

حجت الاسلام و المسلمین موسی پور با اشاره به اینکه سردار سلیمانی فقط متعلق به ایران و ملت ایران نبود، گفت: او یک چهره منطقه‌ای و بین‌المللی و متعلق به جریان مقاومت بود؛ بنابراین فقط ملت ایران خونخواه او نیستند بلکه قطعاً نیرو‌های مقاومت و همه مسلمانان آزادیخواه و استکبار ستیز از این پس به دنبال نشان دادن عکس العمل و انتقام‌گیری از این عمل جنایتکارانه در هر جای دنیا خواهند بود.

وی همچنین با اشاره به تاثیرات این شهادت بزرگ بر فضای عمومی کشور و منطقه گفت: این واقعه، سرآغاز فصل جدیدی در مناسبات سیاسی و امنیتی منطقه است و آثار سیاسی و اجتماعی ژرفی در جامعه خواهد داشت و موجب حضور چشمگیر و پررنگ آحاد مردم در صحنه هایی، چون راهپیمایی ۲۲ بهمن و انتخابات مجلس خواهد شد.

مسئول تشکیلات جامعه روحانیت، افزود: شهادت سردار سلیمانی موجب اتحاد و همدلی هر چه بیشتر مردم و افزایش سرمایه اجتماعی و احساس مسئولیت عمومی در قبال نظام و خون مطهر شهیدان و آرمان‌های انقلاب می‌شود.

حجت الاسلام موسی پور در پایان بیان داشت: یکی از این عرصه ها، عرصه انتخابات پیش روی است و با عنایت به اینکه در دوم اسفند انتخابات مجلس شورای اسلامی برگزار خواهد شد، قطعاً بر شور و مشارکت مردم افزوده می‌شود تا با آگاهی و احساس عمیق از شرایط خطیر و احساس دینی که نسبت به سردار شهید سلیمانی دارند در پای صندوق‌های رای حاضر شوند.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: سردار شهید سلیمانی داعش تروریسم جنگ با داعش شهید سلیمانی موسی پور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۵۰۵۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرج‌الله شوشتری به‌عنوان سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان منصوب شد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان سمنان در ابلاغ شوشتری آمده است :

جناب آقای فرج اله شوشتری

سلام علیکم ؛

نظر به مراتب تعهد تخصص و توانمندی جناب عالی به موجب این ابلاغ با حفظ پست سازمانی به عنوان " سرپرست معاونت سیاسی امنیتی و اجتماعی " منصوب می‌شوید

امید است با اتکال به خداوند منان تحت توجهات حضرت ولیعصر عج و با پیروی از منویات و فرامین مقام معظم رهبری مدزلله العالی و با اهتمام به برنامه‌های دولت مردمی حضرت آیت الله دکتر رئیسی با تاکید بر شاخص‌های ، عدالت محوری ، انقلاب یگری ، مردمداری ، پاکدستی، فساد ستیزی ، قانون مداری و تعامل سازنده با دستگاه‌های اجرایی در انجام وظایف و ماموریت‌های محوله موفق و موید باشید.

سید محمدرضا هاشمی

گفتنی است فرج اله شوشتری ؛ فرزند سردار رشید اسلام شهید نور علی شوشتری ( شهید وحدت) ، متولد اردیبهشت ماه ۱۳۵۶ ، اهل خراسان و دانش آموخته کارشناسی ارشد علوم سیاسی و دانشجوی دکترای مسائل ایران است و تا کنون مسئولیت هایی همچون :

- مدیر کل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) استان خراسان رضوی

- عضو هیئت مدیره تامین سرمایه بانک مسکن

-رئیس هیئت ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی خراسان رضوی و... را عهده دار بوده است .‌

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان خلاصه سخنان جمعی از مسئولین در مراسم تودیع و معارفه معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان به شرح زیر می باشد

***استاندار سمنان : همدلی، صمیمیت، وحدت و انسجام مولفه های موفقیت استان سمنان است

استاندار سمنان گفت: با تلاش و کوشش صورت گرفته در حوزه معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری و زیرمجموعه این معاونت و همراهی با سایر دستگاه های اجرایی ذیربط، در سایه همدلی، صمیمیت، وحدت و انسجام، موفقیت های بسیاری بدست آمد.

سید محمد رضا هاشمی، استاندار سمنان روز یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ در جلسه تکریم و معارفه معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان در محل سالن جلسات غدیر استانداری گفت: دستیابی به رشد اقتصادی مثبت، احیاء واحد های راکد، کاهش تورم، ایجاد فرصت شغلی برای بیش از ۴ هزار و ۵۰۰ نفر از محل احیاء واحدهای راکد و سایر موارد از جمله دستاورد های بدست آمده در استان سمنان در دولت سیزدهم تاکنون است.

وی افزود: در ۱۱ اسفند ماه سال ۱۴۰۲، با اقدامات صورت گرفته و تمهیدات اندیشیده شده توسط ستاد انتخابات استان، انتخابات به بهترین شکل ممکن به انجام رسید.

هاشمی ادامه داد: استان سمنان بواسطه تدین و دینداری جزو استان های موفق در طرح عفاف و حجاب و رعایت مردم در این حوزه است.

وی خاطر نشان کرد: با اجرای موفق طرح جمع آوری و ساماندهی معتادان متجاهر در سطح استان، امروز معتاد متجاهر در استان وجود نداشته و زمینه بازگشت به خانواده و اشتغال برخی از این افراد نیز فراهم شد.

استاندار سمنان بیان داشت: درصد باسوادی در استان سمنان از سطح میانگین کشوری بالاتر بوده و این استان به عنوان یک استان دانشگاهی شناخته می شود.

هاشمی گفت: امروز انشالله از وجود آقای فرج الله شوشتری، فرزند شهید والامقام شوشتری، از مدیران موفق، متخصص، متدین، مخلص و متواضع در استان سمنان بهره مند خواهیم شد.

وی همچنین در ادامه عنوان کرد: از تلاش ها و همراهی های آقای ریواده، در مسند معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری تقدیر و تشکر کرده و برای آقای شوشتری، فرزند شهید والامقام شوشتری در این مسئولیت آرزوی توفیق دارم.

استاندار سمنان در پایان گفت: تلاش برای تحقق شعار سال، حفظ امنیت و وحدت استان، پیگیری مصوبات سفر دور دوم رئیس جمهور به استان، اجرای مطلوب طرح نهضت ملی مسکن، برگزاری کنگره ۳ هزار شهید استان، تحقق سیاست ها و برنامه ها در حوزه جوانی جمعیت و سایر موارد از جمله مقوله هایی است که باید در حوزه معاونت سیاسی به صورت جد در دستور کار باشد

***احمد یواده، معاون سابق سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان:

مردم استان سمنان مردمی ولایتمدار، دیندار و عالم پرور هستند.

- از تمامی همکاران، فرمانداران، بخشداران، معاونین سیاسی فرماندار، کارشناسان و تمامی عزیزان که در طول مدت حضور در این مسند با بنده همراهی داشتند، تقدیر و تشکر می کنم.

-مسائل حوزه معاونت سیاسی استانداری با شعار وحدت، همدلی، انسجام، رفاقت و صمیمیت پیگیری و اجرایی شد.

-از تمامی عزیزان بویژه مهندس هاشمی، استاندار سمنان از مدیران در تراز انقلاب اسلامی که شرایط این خدمت را برای بنده فراهم آوردند، تقدیر و تشکر می کنم.

-مردم استان سمنان مردمی ولایتمدار، دیندار و عالم پرور هستند.

-فرصت های زیادی در استان سمنان وجود دارد، انشالله تمامی همکاران این همراهی را با قدرت بیشتر با آقای شوشتری تداوم دهند.

***شوشتری ، سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان:

ما نیاز به یک انقلاب اداری و دولتی داریم

-از حُسن نظر مهندس هاشمی، استاندار سمنان بواسطه محول نمودن این مسئولیت تقدیر و تشکر میکنم.

-بنده برای خدمت به مردم در هر مسند و مسئولیتی، بخصوص زمانی که در ستاد اجرایی فرمان امام(ره) حضور یافتم اظهار شعف و خوشحالی داشته و دارم.

-بسیار خرسندم که در دولت مردمی جناب آقای رئیسی مقام والای خدمتگزاری برای مردم ایران اسلامی بویژه مردم خوب استان سمنان نصیب بنده شده است.

- یاد و خاطره شهید گرانقدر و والامقام، علی عربی را گرامی می دارم و امید دارم بتوانم در سرزمین این شهید والامقام خدمتگزار خوبی برای مردم باشم.

- ما نیاز به یک انقلاب اداری و دولتی داریم، انشالله شعار زیبای استاندار سمنان مبنی بر انسجام، صمیمیت، رفاقت و همدلی را مَدنظر کاری خود قرار خواهیم داد.

- مسیر روشنی که با استاندار سمنان در خصوص استان اعلام و مورد تایید رئیس جمهور قرار گرفت را انشالله با نگاهی نو و متفاوت و با مشورت‌های استاندار سمنان پر قدرت تر ادامه خواهیم داد.

-هر کجا که ما بر مبنای توانمندی های مردم حرکت کردیم و اقدامات با محوریت مردم پایه صورت گرفت، شاهد موفقیت های بسیار مطلوبی بودیم.

- انشالله در این مسیر بر شبکه های مردمی و با تکیه بر توانمندی و پتانسیل های مردمی به پیش خواهیم رفت.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900641

دیگر خبرها

  • ماجرای علاقه زیاد سردار سلیمانی به نوه اش، عسل /زینب گفت ببین یه ذره بچه داره من رو تهدید می‌کنه!
  • ماجرای اظهار نظر سردار سلیمانی در سریال پایتخت ۵
  • چرا سردار سلیمانی با شهید شدن بابا پنجعلی در سریال پایتخت ۵ مخالفت کرد؟
  • فرج‌الله شوشتری به‌عنوان سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان منصوب شد
  • همه ادارات شهرستان دشتی باید کتابخانه داشته باشند
  • اردو‌های جهادی، گام‌هایی استوار در مسیر محرومیت‌زدایی
  • مردمی کردن بازسازی عتبات، ایده‌ شهید حاج قاسم سلیمانی بود
  • (عکس) سردار سلیمانی و هوگو چاوز، امام مهدی و حضرت مسیح
  • (عکس) سردار سلیمانی و هوگو چاوز، امام مهدی و حضرت عیسی
  • امنیت حاکم بر هرمزگان ناشی از وحدت شیعه و سنی است