Web Analytics Made Easy - Statcounter

افشین داوری مدیرکل امور باشگاه‌های وزارت ورزش و جوانان در گفت‌وگو با خبرنگار پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره مسابقات بین المللی دوومیدانی داخل سالن جام فجر اظهار کرد: مسابقات داخل سالن دوومیدانی به مناسبت دهه فجر مثل هر سال و به صورت باشگاهی در حال برگزاری است و ۳ کشور خارجی از جمله قرقیزستان، ارمنستان و افغانستان در این مسابقات حضور دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رکورد‌های خوبی در مسابقات بین المللی دوومیدانی زده شده  و نحوه برگزاری مسابقات هم بسیار خوب و منطقی است. امیدوارم مسابقات بین المللی دوومیدانی آزمون و تجربه‌ای  برای دوومیدانی کاران جهت حضور در رقابت‌های داخل سالن آسیا در چین باشد که به زودی برگزار می‌شود.  

او ادامه داد: دوومیدانی کاران خودشان را آماده کرده اند تا در فصل زمستان و دوران بدنسازی خود در مسابقات داخل سالن  آسیا شرکت کنند. مسابقات داخل سالن رقابت‌های مرسومی در دوومیدانی است که دوومیدانی کاران خودشان را محک می‌زنند تا متوجه شوند در آغاز فصل مسابقات شرایطشان به چه صورت است. امیدوارم دوومیدانی کاران شرایط لازم را بدست آورند تا در مسابقات داخل سالن آسیا شرکت کنند.  

سالن دوومیدانی لرستان نیاز به تجهیرات دارد 

داوری درباره اینکه ورزشگاهی در کرمانشاه با هزینه‌های میلیاردی ساخته شده است و از پیست تارتان این ورزشگاه استفاده نمی‌شود، گفت: برای برگزاری برخی از مسابقات بین المللی زمان و مراحلی طی می‌شود و شاید در گذشته تصمیماتی گرفته شده باشد، اما بعد این تصمیمات تغییر یافته است. البته  فدراسیون دوومیدانی بهترین تصمیم را گرفت و مسابقات بین المللی را در ورزشگاه آفتاب انقلاب برگزار کرد و چند تیم به علت شرایط آب و هوایی نتوانستند در این مسابقات حضور یابند. تا جایی که اطلاع دارم مسابقات بین المللی قرار بود در لرستان برگزار شود و  در این شهر  نیز سالن خوبی برای دوومیدانی به وجود آوردند اما به طور حتم  آن سالن  نیاز به تجهیزات دارد.  

بهتر است تمرکز زدایی در ورزش صورت بگیرد 

مدیرکل امور باشگاه‌های کشور وزارت ورزش و جوانان بیان کرد: ارسال تجهیزات دوومیدانی به لرستان نیاز به صرف هزینه‌های کلان داشت و باعث  اصطلاک وسایل ورزشی می‌شد و امکانات سالن لرستان کامل نبوده است. در مجموع ما باید به مهمان‌های خود هم اهمیت لازم را بدهیم و  آن‌ها باید چند پرواز را طی می‌کردند تا بتوانند در مسابقات شرکت کنند. معتقدم تمرکز زدایی در ورزش  خیلی خوب است، اما این موضوع نیاز به یک برنامه سالانه دارد و  باید برنامه خود را چند ماه پیش به کشور‌های خارجی ارائه می‌کردیم تا آن‌ها پیش بینی همه مسائل را می‌کردند. به هر حال برخی از کشور‌های خارجی از حضور در مسابقات انصراف دادند و تعدادشان کم شد، اما تعداد تیم‌های داخلی قابل توجه است و رقابت خوبی هم بین این تیم‌ها ایجاد شد. امیدوارم در سال‌های آینده  مسابقات بین المللی دوومیدانی در یکی از شهر‌های کشور برگزار شود به شرطی که همه شرایطش فراهم شود.  

داوری درباره سالن‌های دوومیدانی بدون استفاده در شهرستان‌ها بیان کرد: سالن دوومیدانی خوبی در لرستان درست شده است و هزینه قابل توجهی صرف آماده سازی این سالن صورت گرفته است و هیئت استان لرستان برای این سالن خیلی زحمت کشیده است که مسابقات بین المللی در آنجا برگزار شود. مسئولان دوومیدانی باید پاسخ منطقی بدهند که چرا  مسابقات بین المللی در لرستان برگزار نشد. البته در  حال حاضر  مسابقات با آرامش در سالن سرپوشیده ورزشگاه آفتاب انقلاب برگزار می‌شود و مشکلی در این باره نیست.

 

برگزاری مسابقات بین المللی دوومیدانی ماحصل تلاش های ایرج عرب است 

او درباره اینکه عرب سرپرست دوومیدانی خیلی سریع محل برگزاری مسابقات بین المللی را ترک کرد و بهتر نیست که انتخابات دوومیدانی سریعتر برگزار شود و یک دوومیدانی کار مسئولیت این فدراسیون را برعهده بگیرد، گفت: ایرج عرب مدیر ورزشی محسوب می‌شود  و مدیرکل حراست وزارت ورزش و جوانان هم بوده است. عرب به علت تماس  اضطراری سالن دوومیدانی را ترک کرد و به طور حتم به اینجا بازمی گردد. اگر مسابقات بین المللی دوومیدانی با شرایط خوبی برگزار می‌شود ماحصل  زحمات و تلاش‌های عرب است. عرب با انتخاب معتمدی به عنوان دبیر فدراسیون دوومیدانی کار ارزشمندی انجام داد و معتمدی بحث‌های فنی دوومیدانی را با رسانه‌ها مطرح می‌کند. امیدوارم مسابقات بین المللی به خوبی به پایان برسد و دوومیدانی کاران بتوانند برای رقابت‌های  آسیایی آماده شوند.  

بیشتر بخوانید: حضور خارجی‌ها در مسابقات بین المللی دوومیدانی دهه فجر

انتهای پیام/ 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فدراسیون دوومیدانی افشین داوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۵۰۵۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین نکوداشت روانشناسان رضوی برگزار می شود

به گزارش خبرگزاری مهر، همزمان با فرارسیدن روز ملی روانشناس و مشاوره، اولین نکوداشت روز روانشناس با حضور روانشناسان رضوی، خانواده شهدای دفاع مقدس و مدافع حرم توسط کانون مشاوره و مددکاری رضوی امروز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت در سالن همایش یونس شکرخواه فرهنگسرای رسانه برگزار می‌شود.

برنامه مذکور امروز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت از ساعت ۱۶ در در سالن همایش یونس شکرخواه فرهنگسرای رسانه واقع در پاسداران، خیابان شهید ناطق نوری، میدان قبا، جنب بوستان پایداری برگزار می‌شود.

کد خبر 6093822 الناز رحمت نژاد

دیگر خبرها

  • مسابقات بین المللی دوومیدانی دبی| اسماعیل نژاد برنزی شد/ قهرمانی امیریان در رقابت ۸۰۰متر
  • جوجیتسو کاران زنجانی در قهرمانی آسیا
  • مشکلات جودوکاران پارالمپیکی در حال بررسی است
  • نجفی: استاندارد نبودن پیست‌ها برای ورزشکاران هزینه‌بردار است
  • کرمان زیرساخت‌های برگزاری مسابقات بین‌المللی فوتبال را دارد
  • حمایت کمیته ملی المپیک از دوومیدانی‌کاران
  • چهارمین همایش بین‌المللی معماری دست‌کند در خرم‌آباد برگزار می شود
  • اولین نکوداشت روانشناسان رضوی برگزار می شود
  • همایش بین‌المللی معماری دست‌کند کشور در لرستان برگزار می‌شود
  • ورزشکاران معترض دوومیدانی بالغ‌ هستند/المپیک جای نخبگان است