Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، سردار سرتیپ دوم پاسدار یعقوبعلی نظری فرمانده سپاه امام رضا (ع) در تجمع بزرگ گردان‌های انتقام بسیج دانش‌آموزی خراسان رضوی در محل مهدیه مشهد، گفت: در روز‌های اخیر شاهد نمایش اوج تعلق خاطر‌ها به حاج قاسم سلیمانی بودیم و مردم و امت اسلامی نشان دادند که خود را در مسیر آرمان‌ها و ارزش‌ها، وقف می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



او تصریح کرد: علت اصلی حضور خیل عظیمی از دانش‌آموزان در این مکان این است که قطعا ارتباط عاطفی قوی میان شما و حاج قاسم سلیمانی وجود دارد.

فرمانده سپاه امام رضا (ع)  گفت: شهدای ما با خداوند خود و با مردم میثاق و پیمانی بسته‌اند و در مسیر تحقق این میثاق تا پای جان ایستاده‌اند و خون خود را فدا می‌کنند.   سردار نظری ضمن اعلام اینکه هیمنه و ابهت آمریکا شکسته شد، افزود: هدف دشمن در جریان ترور حاج قاسم سلیمانی تضعیف جبهه مقاومت بود، اما این مهم محقق نشد، زیرا به واسطه خون شهدا این جبهه قوی‌تر نیز می‌شود و مردم نیز در جریان تشییع پیکر این شهید بزرگوار نشان دادند که در تمامی عرصه‌های انقلاب حضور پررنگی دارند.   او تصریح کرد: شهدای ما مسیر خودسازی را دنبال کرده‌اند و این مهم در چهره و سیمای آن‌ها مشخص است. دانش‌آموزان ما نیز باید این مهم را الگو قرار دهند و مسیر خودسازی را دنبال کنند؛ شما دانش آموزان باید این مسیر و خط ارادت به شهدا را ادامه دهید.

فرمانده سپاه امام رضا (ع) گفت: دشمن امروز تمرکز خود را بر تخریب فکری و فرهنگی و اعتقادی دانش‌آموزان ما قرار داده، اما می‌توان با الگوگیری از مسیر شهدا در مقابل این هجمه‌ها بیمه شد.

سردار نظری با اشاره به اینکه باید این تعلق خاطر و حضور گسترده را به پیروی از راه شهدا مبدل کرد، افزود: هدف از حضور گردان‌های انتقام دانش آموزی و معنای انتقام نیز این است که باید مسیر تحقق اهداف شهدای بزرگوارمان را دنبال کنیم.

او تصریح کرد: دروغ دشمن نیز بعد از سیلی موشکی عیان شد و باید در این مسیر ایستادگی داشته باشیم و جز مقاومت راهکار دیگری در مقابل استکبار پاسخگو نیست.   انتهای پیام// ز.م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سپاه پاسداران سردارقاسم سلیمانی بسیج دانش آموزی سردار سلیمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۵۰۸۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسیر میدان امام علی به سمت چهار راه بابا قاسم مسدود است

سرهنگ احمدرضا هیرمند در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: مسیر منتهی به چهارراه بابا قاسم به سمت میدان قدس به دلیل ترکیدگی لوله آب تا اطلاع ثانونی مسدود است.

سرهنگ احمد رضا هیرمند افزود: براین اساس هم اکنون در مسیر جنوب به شمال خیابان میدان قدس به سمت چهارراه بابا قاسم محدودیت ترافیکی اعمال شده است.

وی از رانندگان خواست برای تردد ار مسیرهای جایگزین استفاده کنند.

کد خبر 6092217

دیگر خبرها

  • پیشنهاد جدید برای دوچرخه سواری در تهران | عضو شورا: ۱۰ هزار دوچرخه رایگان در اختیار دانش آموزان قرار گیرد
  • معلمان دریچه دانایی را به روی دانش آموزان می گشایند
  • تحویل ۱۰ هزار کلاس درس در سال ۱۴۰۳ در صورت تزریق بودجه
  • مخالفت حاج‌قاسم سلیمانی با شهید شدن بابا پنجعلی
  • ماجرای علاقه زیاد سردار سلیمانی به نوه اش، عسل /زینب گفت ببین یه ذره بچه داره من رو تهدید می‌کنه!
  • مسدود شدن میدان امام علی به سمت چهار راه بابا قاسم
  • برگزاری چهل و دومین جشنواره فرهنگی - هنری «امید فردا» در همدان
  • مسیر میدان امام علی به سمت چهار راه بابا قاسم مسدود است
  • لزوم پیوند کودکان با طبیعت از بدو تولد
  • نمایش دستاوردهای خودکفایی دانش‌آموزان با نیازهای ویژه در سنندج