Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جنوب نیوز»
2024-04-28@19:50:05 GMT

۲ دلیل اصلی استقلالی‌ نشدن پاتوسی

تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۴۵۱۱۱۷

۲ دلیل اصلی استقلالی‌ نشدن پاتوسی

دو دلیل اساسی مانع از بازگشت بازیکن محبوب اهل آفریقای جنوبی به استقلال شد.

به گزارش مشرق، مسئولان باشگاه استقلال پس از انتخاب فرهاد مجیدی به عنوان سرمربی با پنج بازیکن خارجی وارد مذاکره شده‌اند تا در نهایت براساس اظهاراتی که در این چند روز داشتند، دو نفر از آن‌ها را آبی‌پوش کنند. یکی از این بازیکنان، آیاندا پاتوسی، بازیکن اهل آفریقای جنوبی است که نیم فصل پارسال عملکرد درخشانی در استقلال شفر داشت و به همین دلیل هواداران استقلال به شدت علاقه‌مند به بازگشت پاتوسی به این تیم هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این حال انتقال این بازیکن که در حال حاضر به صورت قرضی تحت قرارداد با بنی‌یاس امارات است، منتفی شد و مدیران استقلال به سراغ گزینه‌های دیگر رفته‌اند. منتفی شدن این انتقال دلایل مختلفی داشت که مهم‌ترین آن‌ها را در ادامه می‌خوانید.

دلیل اصلی برای انصراف استقلالی‌ها از جذب پاتوسی این است که وینفرد شفر، سرمربی فصل گذشته استقلال پس از حضور در بنی‌یاس اقدام به جذب پاتوسی کرد؛ بازیکنی که با هدایت او در استقلال توانست عملکرد خوبی از خود به نمایش بگذارد. همانطور که انتظار می‌رفت پس حضور پاتوسی در بنی‌یاس، او به عنوان یکی از مهره‌های اصلی شفر معرفی شد به طوری که در پنج بازی ابتدایی بنی‌یاس تنها سه دقیقه بازی نکرد.

اما شرایط برای پاتوسی به همین خوبی ادامه پیدا نکرد و این بازیکن جایگاهش را در هفت بازی بعدی بنی‌یاس تا پایان نیم‌فصل از دست داد به طوری که در بازی آخر تیمش اصلا در لیست بازیکنان قرار نگرفت. این موضوع باعث شد که مدیران استقلال انتقال پاتوسی به تیم‌شان را یک ریسک قلمداد کنند و این احتمال را بدهند که پاتوسی نتواند عملکرد درخشان فصل گذشته‌اش را تکرار کند، زیرا آن عملکرد درخشان زیر نظر وینفرد شفر رخ داد که امسال هم سرمربی پاتوسی است و در نتیجه نمی‌توان گفت که وفق پیدا نکردن با تفکرات سرمربی منجر به عملکرد ضعیف پاتوسی شده و در نتیجه دلایل دیگری در این ماجرا دخیل است.

از طرفی سابقه شفر نشان داده که اگر او بی‌دلیل بازیکنی را از ترکیبش کنار نمی‌گذارد. همانطور که این سرمربی پارسال اعتقاد چندانی به روح‌الله باقری، فرشاد محمدی‌مهر و میثم تیموری نداشت و انتقادات زیادی هم به خاطر این تفکر به این مربی آلمانی شد اما پس از آمدن استراماچونی هم شرایط تغییر نکرد و سرمربی ایتالیایی استقلال این سه بازیکن را نخواست تا آن‌ها از جمع آبی‌پوشان جدا شوند.

همچنین شک دیگری که بازی نکردن پاتوسی در بنی‌یاس برای مسئولان نقل‌وانتقالاتی استقلال ایجاد کرده، عدم آمادگی فیزیکی این بازیکن است. این دلیل از آن جهت حائز اهمیت است که استقلال باید ۱۰ روز دیگر در مرحله پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا به مصاف الکویت کویت برود، به همین دلیل رساندن پاتوسی به حد خوبی از آمادگی بدنی در این مدت کم، کار سختی به نظر می‌رسد.

منبع: ایسنا

منبع: جنوب نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jonoubnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جنوب نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۵۱۱۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش یورگن کلوپ به دعوا با صلاح: قضیه برای من تمام شده است

سرمربی لیورپول به درگیری با محمد صلاح واکنش نشان داد. 

طرفداری | لیورپول در حالی مقابل وست هم به تساوی 2-2 رسید که جنجالی ترین صحنه بازی، خارج از مستطیل سبز رقم خورد. محمد صلاح و یورگن کلوپ هنگامی که این بازیکن مصری می خواست وارد زمین شود، با یکدیگر دچار درگیری لفظی شدند. 

یورگن کلوپ در مصاحبه پس از بازی در مورد این درگیری صحبت کرد. 

- می توانید بگویید چه اتفاقی افتاد؟

نه. ما در رختکن در مورد این موضوع حرف زدیم و این قضیه برای من تمام شده است. همین، تمام شد. 

بیشتر ببینید: 

دعوا و درگیری لفظی محمد صلاح و یورگن کلوپ در بازی لیورپول و وست هم / عکس

فیلم درگیری محمد صلاح و یورگن کلوپ 

از دست ندهید ????????????????????????

ژوزه مورایس: باافتخار مسلمان شدم و عضوی از یک خانواده ایرانی‌ام آرنه اسلوت سرمربی جدید لیورپول لغو قانون رشد چگونه فوتبال ایتالیا را نابود می‌کند؟ بازیکن فرانسوی به دلیل عوارض واکسن کرونا از فایزر شکایت کرد!

دیگر خبرها

  • خواسته استقلالی ها قبل از بازی با تراکتور چیست؟
  • کنایه سنگین یک استقلالی؛ رکورد پرسپولیس را در گینس ثبت کنید | سه بار کامبک خوردن کار هر تیمی نیست
  • دو استقلالیِ تیر در انتظار استقلال! (عکس)
  • واکنش یورگن کلوپ به دعوا با صلاح: قضیه برای من تمام شده است
  • پاک پرور: حیف شد سپاهان را نبردیم
  • سرمربی تایلند: ایران نتوانسته راحت رقبا را شکست دهد
  • سوپر گل پاک‌پرور همه را شوکه کرد
  • نکونام استقلالی‌ها را تعطیل کرد
  • خط و نشان بازیکن سرشناس ملاثانی برای سپاهان
  • گلر استقلالی با دستکش سیدحسین مقابل سپاهان