Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر ورزش و جوانان با اشاره به دیدارهای پیش رو با رییس IOC گفت: خیلی فرصت مناسبی است تا به هرحال با توجه به مباحثی که در ارتباط با برخی از رشته ها بوجود آمده ، ما بتوانیم بحث های خوبی را داشته باشیم و انشالله به گونه ای کار را جلو ببریم که منجر شود به حضور قدرتمندمان در المپیک ٢٠٢٠.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، دکتر مسعود سلطانی فر در خصوص سفر به لوزان سوییس اظهار داشت : به دنبال تماس هایی که مسئولان کمیته ملی المپیک با کمیته بین المللی المپیک داشتند ، از ماه ها قبل از طرف کمیته بین المللی المپیک ،مقامات مختلفش دعوتی شده بود از بنده که سفری داشته باشم و در خصوص مسائل فی مابین و همچنین مسائل مربوط به چگونگی برگزاری و حضور کاروان ورزشی ایران در المپیک ٢٠٢٠ توکیو با هم مذاکره ، بحث و تبادل نظر بکنیم که خوشبختانه در این ایّام این هماهنگی انجام شد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همزمان با المپیک زمستانی جوانان که مراسم افتتاحیه اش امروز بود.

وزیر ورزش و جوانان تصریح کرد : به هرحال ما در این  سفر با توجه به مسائل مختلفی که در وررش کشور در تعامل با IOC و فدراسیون های ورزشی با آن مواجه هستیم تلاش کنیم در جلسات مختلف ملاحظاتی که وجود دارد ، مباحثی که هست ، ظرفیت ها و توانمندی های ورزش کشور را بیان کنیم و همچنین بتوانیم از ظرفیت ها و توانمندی های مجموعه IOC و فدراسیون های بین المللی استفاده کنیم.

دکتر سلطانی فر تصریح کرد : ملاقاتهای مختلفی پیش بینی شده که با روسای چند فدراسیون بین المللی داشته باشیم همچنین با جناب توماس باخ و تیم همکارانشان ،معاونینشان جلسات جداگانه خواهیم داشت که خیلی فرصت مناسبی است تا به هرحال با توجه به مباحثی که در ارتباط با برخی از رشته ها بوجود آمده ، ما بتوانیم بحث های خوبی را داشته باشیم و انشالله به گونه ای کار را جلو ببریم که منجر شود به حضور قدرتمندمان در المپیک ٢٠٢٠.

وزیر ورزش و جوانان در پایان با اشاره به همراهی مجموعه عوامل دست اندرکار نمایندگی های ایران از جمله سفارت ایران در بن و همچنین دفتر  نمایندگی ایران در مقر اروپایی سازمان ملل متحد در ژنو  گفت : این همراهی ها خیلی توانسته در این سفر به ما کمک کند و امیدوار هستیم که مجموعه ملاقاتها و مذاکرات ما و مباحثی که در طول این سفر کوتاه سه روزه داریم در روند ورزش کشور توسعه ورزش کشور و حل شدن برخی مشکلات بتواند موثر باشد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: المپیک مشکلات ورزش و جوانان وزیر ورزش و جوانان سوئیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۵۱۱۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخشش کشتی‌گیر کهگیلویه و بویراحمد در رقابت‌های بین‌المللی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، چهل و چهارمین دوره رقابت‌های بین‌المللی کشتی فرنگی جام تختی روز‌های ۶ و ۷ اردیبهشت‌ماه با حضور کشتی‌گیرانی از کشورمان و تیم‌های ارمنستان، سوریه و عراق در سالن شهرک نفت اهواز برگزار شد. حسین بیژنی کشتی‌گیر وزن ۵۵ کیلوگرم هم‌استانی در این رقابت‌ها توانست با غلبه بر کشتی‌گیرانی از کرمان، تهران و خوزستان به فینال مسابقات برسد. وی در فینال علی‌رغم شایستگی فراوان در برابر کشتی‌گیر قدر خوزستان شکست خورد و در جایگاه دوم این مسابقات قرار گرفت. حسین بیژنی در سال ۱۴۰۲ برای اولین‌بار کشتی استان را در مسابقات قهرمانی بزرگسالان فرنگی کشور صاحب یک مدال برنز کرد و همچنین در این مسابقات برای اولین بار ورزش کشتی استان را صاحب یک مدال کرد و افتخار دیگری را برای ورزش استان رقم زد. حسین بیژنی قهرمانی ارتش‌های ایران، نایب قهرمان امید‌های کشور، قهرمان بسیج کشور و نفر سوم بزرگسالان فرنگی کشور را در کارنامه ورزشی خود دارد. وی در باشگاه دانشگاه آزاد دهدشت زیر نظر مربیان پرتلاش خود سجاد جوشن، آرش هادی پور و افتخاری تمرین می کند.

دیگر خبرها

  • اشجاری و یزدانی قهرمان تور جهانی تنیس جوانان شدند
  • رئیس جمهور: این درخشش نشانه‌ای دیگر بر شایستگی‌های جوانان پویای این مرز و بوم است
  • معرفی تنیسورهای برتر مسابقات تور جهانی تنیس جوانان
  • انتقاد از برگزاری جلسات هیات مدیره باشگاه‌های خوزستانی در تهران
  • درخشش کشتی‌گیر کهگیلویه و بویراحمد در رقابت‌های بین‌المللی
  • لیگ کشتی از شهریور آغاز می‌شود / یاری: امیدوارم امسال کشتی طلای بیشتری در المپیک بگیرد
  • جوانان ایران لایق رتبه‌های بالا در مسابقات بین‌المللی هستند
  • استاندار: امیدوارم خوزستان در المپیک صاحب مدال شوند
  • یاری: لیگ کشتی بعد از المپیک شروع می‌شود
  • لیگ کشتی از شهریور آغاز می شود/ میزبانی اهواز از جام تختی خوب بود