Web Analytics Made Easy - Statcounter

سردار یعقوبعلی نظری شامگاه پنج‌شنبه در اولین یادواره لاله‌های سرخ زهرایی شهدای محله مسجد امام حسین (ع) قوچان افزود: آمریکا با ترور شهید سلیمانی به دنبال تضعیف جبهه مقاومت بود اما امروز انسجام جبهه مقاومت به برکت خون شهید سلیمانی و هم‌رزمانش آن‌قدر قوی شده که در طول تاریخ تاکنون ندیده‌ایم.

وی تصریح کرد: دشمن به‌زعم خود سلیمانی‌ها را از بین می‌برد تا ایجاد رعب و وحشت بکند اما امروز می‌بینیم نماینده آمریکا در سازمان ملل به مسوولان این سازمان نامه نوشته که برای به خطر نیفتادن صلح و امنیت جهانی آمادگی مذاکره با ایران را داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده سپاه امام رضا(ع) خراسان رضوی گفت: آنها می‌خواستند قدرت خود را به رخ بکشند و اعلام کردند اگر جمهوری اسلامی ایران دست از پا خطا کند ۵۲ نقطه ایران را هدف قرار می‌دهند اما به فضل خدا هنوز پیکر مطهر حاج قاسم دفن‌نشده بود قدرت خون شهید در موشک‌های این نظام و کشور تجلی پیدا کرد و بر سر کسانی که او را ترور کرده و عربده‌کشی می‌کردند فرود آمد.

سردار نظری بابیان اینکه یکی از برکات خون شهید افشاگری و روشن شدن راه است افزود: خون شهید قاسم سلیمانی در این مقطع خیلی‌ها را همچون آنهایی که این مردم را می‌ترساندند یا کسانی که به آن‌ طرف آبها میل داشتند را رسوا کرد.

وی ادامه داد: انسان با شهادت به مهم‌ترین و رفیع‌ترین جایگاهی دست پیدا می‌کند که با هیچ راهی نمی‌توان به آن رسید شهیدپروری ضمن افتخار بودن می‌تواند رتبه یک خانواده، طایفه ، محله و شهر را بالا ببرد و خون شهید اثرات ماندگاری دارد.

فرمانده سپاه امام رضا (ع) تأکید کرد: در نظام اسلامی عنصر اصلی قدرت، معنوی و اعتقادی است و ما تکیه به ابزار نداریم.

نظری افزود:این نظام مردمی است که با رأی و نظر مردم مدیریت می‌شود و مردم باید در جریان انتخابات پیش رو بدانند به چه کسی رأی می‌دهند که در مسند قدرت قرار بگیرد ، باید به کسانی که انقلابی و صبور باشند، وابسته نبوده و دل و فکر در گرو آن‌طرف آب نداشته باشند رأی داد.

وی اضافه کرد: اگر در این بزنگاه، انتخاب درست صورت گیرد گرفتاری‌ها کم شده و در عرصه اقتصادی با این وضعیت مواجه نمی‌شویم و با حداقل هزینه‌ بر دشمن غلبه خواهیم کرد.

شهرستان ۱۸۰ هزارنفری قوچان در فاصله ۱۳۷ کیلومتری شمال غربی مشهد واقع است.  

برچسب‌ها سپاه امام رضا (ع) خراسان رضوی شهید قوچان خراسان رضوی آمریکا قاسم سلیمانی سازمان ملل مسجد امام حسین

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سپاه امام رضا ع خراسان رضوی شهید قوچان خراسان رضوی آمریکا قاسم سلیمانی سازمان ملل مسجد امام حسین سپاه امام رضا ع خراسان رضوی شهید قوچان خراسان رضوی آمریکا قاسم سلیمانی سازمان ملل مسجد امام حسین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۵۱۱۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماجرای علاقه زیاد سردار سلیمانی به نوه اش، عسل /زینب گفت ببین یه ذره بچه داره من رو تهدید می‌کنه!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، بنابر آنچه که فارس روایت کرده است، علاقه حاج قاسم به نوه‌ها باعث شده بود که کسی جرئت نداشته باشد در خانه حاجی چیزی به آن‌ها بگوید. گاهی که بچه‌ها حسابی شلوغ می‌کردند و زینب دعوایشان می‌کرد، می‌گفتند: «می‌ریم به بابا حاجی می‌گیما!» زینب هاج و واج به بقیه نگاه می‌کرد و می‌گفت: «ببین یه ذره بچه داره من رو تهدید می‌کنه.» یک بار که در حسینیه امام خمینی(ره) بیت رهبری مراسم روضه بود، آن‌ها هم خانوادگی دعوت شدند. بچه‌ها کوچک بودند. ۵ـ۴ سالشان بیشتر نبود.

هر قدر عروس حاجی اصرار کرد که «بذارین من نیام. می‌ترسم این بچه‌ها خراب کاری کنن زشت بشه!» حاجی قبول نکرد. می‌گفت: «چه خراب کاری‌ای؟ خب بچه برای همین کارهاست دیگه. باید بذاری بچه بازی‌ش رو بکنه.» با اصرارهای حاجی، همگی با هم رفتند. روضه که تمام شد و شام آوردند، شیطنت بچه‌ها گل کرد. قورمه سبزی را با دست برداشته بودند و راه می‌رفتند و همه جا می‌ریختند. دیگر کسی حریف آن‌ها نمی‌شد.

زینب به خانمی که انتظامات آنجا بود، گفت: «لطفاً بچه‌ها رو دعوا کنین بگین بشینن.» خانم به مانیتور که تصویر حاج قاسم را کنار حضرت آقا نشان می‌داد، نگاهی انداخت و گفت: «آخه زینب خانوم! من جرئت نمی‌کنم دعواشون کنم.» زینب گفت: «خب خودم دارم می‌گم بهتون دعواشون کن، بلکه آروم بگیرن.» با اصرارهای زینب خانم، انتظامات به سمت عسل که نوه محبوب حاجی بود، رفت و گفت: «اگه اذیت کنی، دعوات می‌کنم‌ها!» عسل این را که شنید، یکی از ابروهایش را که بین خانواده معروف بود به ابروی سلیمانی، بالا داد و گفت: «اون آقایی که توی تلویزیون داره نشون می‌ده، بابا حاجی منه. می‌گم دعوات کنه‌ها!»زینب خشکش زد. با تعجب به زن داداشش نگاه کرد. هر دو از این حرف عسل هم خنده‌شان گرفته بود و هم متعجب شده بودند.

خانم که سعی می‌کرد جلوی خنده‌اش را بگیرد گفت: «تو رو خدا من رو با حاج قاسم در نندازین.»

۲۷۲۱۹

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901128

دیگر خبرها

  • تقویت و ترویج آثار شهید مطهری موجب بصیرت افزایی
  • سپاه و بسیج با آثار شهید مطهری آشنا شوند
  • سپاه و ارتش بازوان قدرتمند نظام جمهوری اسلامی اند 
  • مخالفت حاج‌قاسم سلیمانی با شهید شدن بابا پنجعلی
  • فرمانده کل سپاه، پیام صادر کرد +جزئیات
  • ماجرای علاقه زیاد سردار سلیمانی به نوه اش، عسل /زینب گفت ببین یه ذره بچه داره من رو تهدید می‌کنه!
  • دیدار فرمانده سپاه با ائمە جمعه بوکان
  • شهید شاخص استان بوشهر از شهرستان عسلویه معرفی می‌شود
  • دشوارترین عملیات نظامی در دوران جنگ با عراق /کدام فرمانده سپاه به در روز اول به شهادت رسید؟
  • افزایش قدرت در حوزه نظامی عملیات «وعده صادق» را رقم زد