Web Analytics Made Easy - Statcounter

نشست شورای اقامه نماز اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور اعضا برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، «رضا خردمند» امروز (19 دی) در نشست شورای اقامه نماز اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد ضمن تسلیت شهادت سپهبد قاسم سلیمانی، گفت: فرهنگ و ارشاد و رسالت آن به نوعی اقامه نماز و گسترش آن است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

معاون فرهنگی و مطبوعاتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: در راستای وظیفه و نه جایگاه اداری، تکلیف خود را در زمینه نماز انجام خواهیم داد.

 

وی یادآور شد: از نظر کمی و کیفی به نسبت بسیاری از دستگاه های اجرایی کارمندان کمتری در فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فعالیت دارند.

 

خردمند ادامه داد: بسیاری از همکاران ما در این اداره روزانه از صنوف مختلف از جمله چاپخانه ها، کتابفروشی ها، گیم نت ها، دکه های مطبوعاتی، روزنامه ها و .... که وابستگی به فرهنگ و ارشاد دارند، بازدید می کنند.

 

معاون فرهنگی و مطبوعاتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: هیچ گاه نماز جماعت فرهنگ و ارشاد ترک نشد و بدون امام جماعت نبودیم.

 

«علی طیبی پور» هم در این نشست، گفت: ستاد کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان نیز امسال مسابقه عکس «نماز و نیایش» را برگزار کرد.

 

کارشناس فرهنگی و هنری ستاد کانون های فرهنگی مساجد استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: کانون های فرهنگی و هنری استان نیز تاکنون 250 برنامه متناسب با نماز و مسجد در سامانه ثبت کرده اند.

 

وی از برگزاری مسابقه پیامکی نماز در استان کهگیلویه و بویراحمد خبر داد و گفت: با توجه به نداشتن مکان ثابت برای ستاد کانون های فرهنگی مساجد استان، برای نخستین بار از مکانی برای انجام فریضه نماز برخوردار شدیم.

 

«فرشاد پزشک پور» هم در این نشست ضمن تسلیت شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی و همرزمانش شهیدش، گفت: شهادت ایشان عزت و عظمت ایران اسلامی را به همه دنیا نشان داد.

 

نماینده ستاد اقامه نماز استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: سیل خروشان جمعیت در ایران اسلامی و سایر نقاط دنیا، نشانه اخلاص شهید سپهبد سلیمانی بود.

 

وی یادآور شد: اگر کارها و فعالیت های روزمره ما با اخلاص باشد، اثرگذاری بیشتر و بهتری خواهد داشت.

 

پزشک پور هدف این ستاد را توسعه و ترویج فرهنگ نماز دانست و ادامه داد: طبق تفاهم نامه ستاد اقامه نماز دستگاه های اجرایی استان براساس شاخص های مشخص ارزیابی می شوند.

 

نماینده ستاد اقامه نماز استان کهگیلویه و بویراحمد ضمن تاکید بر مستندسازی برنامه های فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، اضافه کرد: ملاک ارزیابی ها فقط براساس شاخص های تعیین شده در سامانه «سجا» است.

پایان پیام/82

منبع: شبستان

کلیدواژه: شهادت سردار سلیمانی سردار سلیمانی شهادت سردار سلیمانی سردار سلیمانی شهادت سردار قاسم سلیمانی سردار شهید قاسم سلیمانی کرمان سردار حاج قاسم سلیمانی شهید سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی شهادت سردار سپهبد قاسم سلیمانی نماز و نیایش کانون های فرهنگی و هنری مساجد تفاهم نامه فرهنگ و ارشاد اسلامی ستاد اقامه نماز نماز جماعت نماز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۵۱۲۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دبیر شورای فرهنگ عمومی تغییر کرد

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با ابلاغ رئیس‌جمهور به عنوان رئیس شورای‌عالی انقلاب فرهنگی، بر اساس ماده واحده «تأیید انتخاب دبیر شورای فرهنگ عمومی» که در جلسه هشتم اسفند سال گذشته شورای‌عالی انقلاب فرهنگی بر اساس مصوبه جلسه بیست‌ویکم بهمن سال ۱۴۰۲ شورای معین شورای عالی انقلاب فرهنگی به پیشنهاد وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به تصویب رسیده، در حکمی عاطفه خادمی را به عنوان دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور منصوب کرد.

به گزارش ایسنا، عاطفه خادمی پیش از این به‌عنوان مشاور اجتماعی وزیر و دبیر ستاد جمعیت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در این وزارتخانه مشغول به فعالیت بود. او متولد سال ۱۳۶۳ و دانش آموخته دکترای سیاستگذاری فرهنگی و به عنوان اولین زن فارغ‌التحصیل این رشته در کشور است.

وی عضو هیأت علمی پژوهشگاه  مطالعات فرهنگی اجتماعی و تمدنی و دارای تألیفات پژوهشی با رویکرد سیاستگذاری در حوزه‌های فرهنگی و اجتماعی به‌ویژه با محوریت زنان و خانواده است.

بنابراعلام روابط عمومی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در سوابق علمی و اجرایی وی می‌توان به تجربه همکاری با نهادهای مختلف مانند سازمان صدا و سیما، پژوهشگاه‌های مرتبط در حوزه علوم انسانی حول بررسی مسائل مختلف حوزه فرهنگ‌ و اجتماع، متمرکز بر حوزه‌های تحولی، مسئول دبیرخانه تحول مجتمع های قضایی خانواده در قوه قضاییه و دبیر دبیرخانه کمیته اجتماعی و فرهنگی سند تحول دولت سیزدهم اشاره کرد.

پیش از این سیدمجید امامی به‌عنوان دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور در این مسئولیت خدمت می‌کرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • دبیر شورای فرهنگ عمومی تغییر کرد
  • برنامه‌های فرهنگی و هنری اوقات فراغت مساجد اردبیل گسترش می‌یابد
  • برنامه‌های فرهنگی،هنری اوقات فراغت در مساجد اردبیل گسترش می‌یابد
  • مراسم دهه کرامت در لرستان با محوریت مردم برگزار می‌شود
  • برنامه‌های فرهنگی، هنری و تربیتی اوقات فراغت در محلات با محوریت مساجد گسترش می‌یابد
  • دهه کرامت فرصت مناسبی برای برگزاری جشن‌های مردمی است
  • برگزاری ویژه برنامه‌های دهه کرامت در مساجد و حسینیه‌ها
  • برنامه‌های دهه کرامت در اصفهان تشریح شد
  • ‌پیگیری بیش از ۱۰۰ برنامه کانون‌های مساجد فارس برای ایام تابستان
  • برگزاری ویژه‌ برنامه‌های دهه کرامت در مساجد و حسینیه‌ها