Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان البرز راه اندازی سامانه انبار‌ها خبر داد و گفت: با راه اندازی این سامانه، اصناف به ثبت انبار‌های خود در سامانه انبار‌ها ملزم شدند که این اقدام در جهت پیشگیری از قاچاق کالا صورت گرفت. تاریخ انتشار: 10:12 - 20 دی 1398 - کد خبر: ۵۸۵۱۷۷

جعفر داراب خانی، معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان البرز در گفت‌وگو با خبرنگار گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان ضمن تشریح اقدامات انجام شده در زمینه پیشگیری از قاچاق کالا و ارز عنوان کرد: با راه اندازی سامانه انبارها، اصناف به ثبت انبار‌های خود در سامانه انبار‌ها ملزم شدند که این اقدام در جهت پیشگیری از قاچاق کالا صورت گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان البرز اظهار کرد: برنامه‌های تبلیغاتی با هدف فرهنگ سازی در قالب تیزر، مصاحبه با شهروندان و زیرنویس تلویزیونی با محوریت خرید کالا‌های ایرانی ساخته شد.   بیشتر بخوانید: اجرای طرح ارتقای توانمندی نظام نظارت انتظامی و بازرسی در صیانت از منابع آب جذب ۵۰۰ نفر از شهروندان در سامانه سجام به منظور انعکاس نارسایی‌ها، آسیب‌های اجتماعی و کم کاری دستگاه‌های اجرایی وی در ادامه با اشاره به راه اندازی دستگاه ایکس ری در گمرک استان البرز اذعان کرد: این اقدام با پیگیری و تاکید کارگروه پیشگیری از قاچاق کالا و با هدف کاهش قاچاق و تقویت نظارت و اقدامات کنترلی صورت گرفت.

داراب خانی ادامه داد: همچنین از دوربین‌های مداربسته در مبادی ورودی و خروجی مرکز استان البرز با هدف پیشگیری از سرقت‌ها استفاده شد.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: پیشگیری از وقوع جرم پیشگیری از وقوع جرم دادگستری البرز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۵۱۳۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۳۰ میلیارد لوازم خانگی قاچاق در کرمان

به گزارش خبرنگار مهر، سردار ناصر فرشید، ظهر چهارشنبه به خبرنگاران گفت: مأموران پلیس امنیت اقتصادی استان کرمان در پی دریافت خبری مبنی بر نگهداری انواع لوازم خانگی خارجی در یک انبار در شهر کرمان، بررسی موضوع را در دستور کار قرار دادند.

وی افزود: مأموران ضمن هماهنگی قضائی و با همراهی کارشناسان اداره صمت استان در بازدید از این انبار بیش از ۴۰ دستگاه انواع لوازم خانگی خارجی شامل یخچال فریزر، تلویزیون، ماشین ظرفشویی، ماشین لباسشویی و دیگر لوازم منزل را کشف و آنان را تحویل سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی استان دادند.

فرمانده انتظامی استان با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش این اقلام را بیش از ۳۰ میلیارد ریال برآورد کردند گفت: در این خصوص یک متهم دستگیر و به تعزیرات حکومتی معرفی شد که در این رابطه با توجه به ضرر و زیان عرضه کالای قاچاق به جای تولیدات داخلی، از همگان می‌خواهیم نگهداری و فروش هرگونه اقلام قاچاق و غیر مجاز را به شماره ۰۹۶۳۰۰ سامانه خبری پلیس امنیت اقتصادی گزارش کنند.

کد خبر 6094278

دیگر خبرها

  • کشف ۳۰ میلیارد لوازم خانگی قاچاق در کرمان 
  • کشف ۳۰ میلیارد لوازم خانگی قاچاق در کرمان
  • برنامه پرواز‌های فرودگاه شیراز؛ چهارشنبه دوازدهم اردیبهشت
  • کشف ۱۰ تن خمیر مایه در بناب
  • جابه‌جایی بیش از ۳۴ میلیون تن کالا از مبادی فارس
  • ثبت بیش از ۴۹ میلیون تردد در ورودی و خروجی‌ های آذربایجان ‌غربی
  • مالیات طلافروشان سالی ۹ میلیون و ۶۰۰ هزارتومان است
  • ثبت بیش از ۴۹ میلیون تردد خودرو در ورودی و خروجی‌های آذربایجان‌غربی
  • جابه‌جایی بیش از ۳۴ میلیون تن کالا از مبادی فارس در سال گذشته
  • کشف انبار کالای قاچاق در اهواز