Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-04-29@20:44:23 GMT

آخرین وضعیت راه‌ها و جاده‌های کشور

تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۴۵۱۵۲۷

آخرین وضعیت راه‌ها و جاده‌های کشور

ساعت24 - براساس گزارش پلیس، محورهای شمالی کشور فاقد هرگونه مداخلات جوی هستند و تردد در سایر محورهای اصلی کشور روان گزارش شده است.

سرهنگ نادر رحمانی رئیس مرکز اطلاعات کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا با بیان اینکه تردد در محور‌های چالوس، هراز، فیروزکوه و آزادراه قزوین - رشت (رفت و برگشت) روان است، افزود: محور‌های شمالی فاقد هرگونه مداخلات جوی هستند و تردد در سایر محور‌های اصلی کشور روان گزارش شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 سرهنگ رحمانی با بیان اینکه در برخی از محورهای کشور بارش برف گزارش شده، عنوان کرد: جهت تردد در محور‌های کوهستانی و برفگیر کشور به همراه داشتن زنجیر چرخ و تجهیزات زمستانی الزامی است.

وی با بیان اینکه محور‌های شریانی قدیم پلدختر - خرم آباد و شهداد - نهبندان مسدود است، ادامه داد: محور‌های شمشک - دیزین، اولنگ - شاهرود، سی سخت - پادنا، وازک - بلده، گنجنامه - تویسرکان، پونل - خلخال، سروآباد - پاوه و سه راهی سپیدار - باغچه سادات به علت نبود ایمنی کافی تا اطلاع بعدی مسدود هستند.

محور چالوس یک طرفه می‌شود

براساس این گزارش، سرهنگ قدمی رئیس پلیس راه مازندران، گفت: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ امروز جمعه ۲۰ دی ماه، از کرج به مرزن آباد ممنوع است، همچنین آمد و شد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۸ امروز جمعه ۲۰ دی ماه تا ساعت ۲۳ بامداد روز بعد از مرزن آباد به کرج یک طرفه می‌شود.

منبع:میزان

منبع: ساعت24

کلیدواژه: وضعیت جاده ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۵۱۵۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴ کشته و یک مصدوم در سانحه رانندگی پارس آباد

مهدی فرضی در گفت و گو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: دقایقی پیش به دنبال گزارش حادثه رانندگی در جاده قشلاق فتحعلی پارس آباد، اکیپ فوریت‌های پزشکی ۱۱۵ شهرستان سریعاً به محل حادثه اعزام شدند.

وی خاطرنشان کرد: براثر برخورد دو دستگاه سواری نیسان و پژو یک نفر مصدوم و ۴ نفر فوت شدند که سه نفر از فوت شدگان خانم و نفر دیگر آقا بود.

رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی شهرستان پارس‌آباد ادامه داد: مصدوم این حادثه توسط اورژانس به بیمارستان امام خمینی (ره) پارس آباد انتقال داده شد.

به گزارش خبرنگار مهر، جاده‌های شهرستان پارس‌آباد از پرحادثه‌ترین جاده‌های استان اردبیل هستند که تکمیل چهاربانده کردن این جاده‌ها از مطالبات اساسی و به جد مردم این شهرستان است.

کد خبر 6092544

دیگر خبرها

  • وضعیت راه‌های کشور؛ ادامه ممنوعیت تردد در جاده کرج - چالوس
  • ۴ کشته و یک مصدوم در سانحه رانندگی پارس آباد
  • نصب توری بر روی تراشه‌های ریزشی کوه در محور کرج – کندوان
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز یکشنبه ۹ اردیبهشت / تردد روان در محورهای شمالی
  • محدودیت تردد در آزادراه‌های تهران-پردیس و تهران-ساوه
  • وضعیت راه‌های کشور؛ تردد روان در جاده‌های شمالی
  • ممنوعیت تردد از محور فیروزکوه - دماوند تا ۱۰ خردادماه
  • اعلام وضعیت تردد در جاده‌های کشور/ ترافیک پرحجم در ۴ محور
  • جوی آرام در جاده‌های کشور/ ترافیک پرحجم در ۴ محور
  • جوی آرام و ترافیک روان در جاده‌های شمال