Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی رحمتی در خصوص آخرین وضعیت محورهای مواصلاتی اردبیل بعد از ورود سامانه بارشی جدید به استان در گفتگو با خبرنگار مهر عنوان کرد: از روز گذشته بارش برف و باران در مناطق مختلف استان به خصوص در گردنه‌های کوهستانی شدت گرفته و عوامل راهداری برای خدمات رسانی به همشهریان و مسافران در آماده باش کامل به سر می‌برند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با تلاش راهداران تمامی محورهای استان اردبیل باز بوده و ترددها برقرار است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل یادآور شد: از عموم مردم تقاضامندیم تا در صورت انجام هر گونه سفر، خودروی خود را به تجهیزات زمستانی به خصوص زنجیر چرخ مجهز نموده و با توجه به نکات ایمنی و برخورداری از سرعت مطمئنه به قوانین راهنمایی و رانندگی احترام گذارند.

رحمتی با بیان اینکه بیش از ۴۳۰ نفر برای ارائه خدمات راهداری در محورهای مواصلاتی در تلاش هستند، ادامه داد: در حال حاضر ۲۸۶ دستگاه ماشین آلات سنگین و سبک و ۱۱۰ اکیپ راهداری برای بازگشایی محورها و نمک پاشی و شن پاشی استقرار یافته‌اند.

وی با اشاره به اینکه ۱۱۰ اکیپ راهداری در گردنه‌ها و مسیرهای مواصلاتی مختلف استان اردبیل مستقر هستند، افزود: مشکلی از لحاظ ذخیره سازی شن و نمک در انبارها و راهدارخانه‌های استان وجود نداشته و در سال جاری ۲۰ هزار تن شن و نمک خریداری گردیده است.

کد خبر 4821677

منبع: مهر

کلیدواژه: بارش برف علی رحمتی جاده قاسم سلیمانی سردار سلیمانی 9 دی بوشهر ایلام سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی شهادت سپاه پاسداران شهرکرد گرگان شیراز قزوین بارش برف مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۵۱۸۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انسداد برخی از محور‌های مواصلاتی خراسان جنوبی در پی بارش شدید

سرهنگ علیرضا رضایی عصر جمعه در جمع خبرنگاران از انسداد بعضی از محورهای مواصلاتی در خراسان جنوبی در اثر بارش شدید خبر داد.

به گزارش مهر، رئیس پلیس راه خراسان جنوبی گفت: هم اکنون کلیه محورهای بخش سرداران شهرستان نهبندان و محور چاهداشی به میغان به‌علت جریان یافتن سیل شدید و محور عشق آباد به بردسکن به علت طغیان رودخانه‌ها و آب گرفتگی آب‌نماها و محور فرعی سر چاه عماری به بصیران و میغان نهبندان محدوده روستای صمدآباد به علت طغیان رودخانه‌های فصلی تا اطلاع بعدی مسدود است.

سرهنگ رضایی، از مسافران و رانندگان خواست قبل از حرکت از وضعیت راه‌ها مطلع و تا اطلاع بازگشایی این مسیرها، از تردد در آن خودداری کنند.

 

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • آیا بارش‌های اخیر به جاده‌های استان ایلام خسارت وارد کرد؟
  • بازگشایی محورهای مواصلاتی روستاهای بخش کن
  • آزادراه تهران شمال بازگشایی شد
  • انسداد برخی از محور‌های مواصلاتی خراسان جنوبی در پی بارش شدید
  • همه محور‌های مواصلاتی لرستان باز هستند
  • وجود ۱۴ نقطه حادثه‌خیز در محورهای مواصلاتی ارومیه
  • اجرای ۱۸ طرح ابنیه فنی و پل در محور‌های مواصلاتی
  • رفع و آشکارسازی ۹ نقطه حادثه‌خیز در محورهای مواصلاتی ارومیه
  • فعالیت ۵۲ اکیپ راهداری در محورهای استان همدان
  • رفع و آشکارسازی ۹ نقطه حادثه خیز در محور‌های مواصلاتی شهرستان ارومیه