Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-30@01:30:25 GMT

طرح یک ادعا برای جلوگیری از نابودی بوئینگ آمریکا؟

تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۴۵۲۰۱۳

طرح یک ادعا برای جلوگیری از نابودی بوئینگ آمریکا؟

خبرگزاری تسنیم: از ساعتی پیش مقامات آمریکایی و رسانه‌های غربی به شکل هماهنگ ادعای سقوط هواپیمای اوکراینی با برخورد موشک را مطرح کرده اند که هر چند کارشناسان هواپیمایی به زبان فنی این شایعه را رد کردند، و تحلیلگران سیاسی هم آن را برای سرپوش گذاشتن شکست آمریکا در رویارویی اخیر با ایران ارزیابی می‌کنند، اما طرح این ادعا اولین بار از سوی مقامات آمریکایی دلیل دیگری هم می‌تواند داشته باشد که امشب رئیس سازمان هواپیمایی کشوری از آن پرده برداشت و برخی خبرنگاران آمریکایی هم در توئیتر به ان اشاره کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس سازمان هواپیمایی کشوری امشب در برنامه گفتگوی ویژه خبری گفت: آمریکایی‌ها به دلیل فرافکنی درباره سقوط سومین هواپیمای بوئینگ و ضرر هنگفت و کاهش سهام این شرکت درصورت اثبات سقوط این هواپیما به دلیل نقص فنی مجبور هستند شایعه برخورد موشک را مطرح کنند.

در عین حال جولیا مکفارلین خبرنگار ABC هم در توئیتی با اشاره به احتمال سقوط هواپیمای بوئینگ به دلیل نفص فنی نوشت: بویینگ با ارزش‌ترین شرکت صادراتی آمریکاست و بحران دیگر می‌تواند نابودش کند.

همچنین علی علیزاده، کارشناس مسائل سیاسی در خارج از کشور نوشت: مقاله نیویورک تایمز ۷ آبان می‌گوید به علت سقوط ۲ هواپیمای ۷۳۷، بویینگ ۷ میلیارد دلار ضرر کرده، مسلما سقوط سومین بویینگ یکی ازبزرگترین شرکت‌های آمریکا را به ورشکستگی می‌کشاند و یک آبروریزی بزرگ برای کل صنعت آمریکاست. بویینگ در حال حاضر متهم قتل ۱۷۶ نفر است، چه کسی جعبه سیاه را دست متهم می‌دهد؟

منبع: فردا

کلیدواژه: بوئینگ آمریکا هواپیمای بوئینگ اوکراینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۵۲۰۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرواز مشهد به تهران هواپیمایی چابهار با تاخیر ۵۰۰ دقیقه ای انجام شد

حسن جعفری گفت: این پرواز به شماره ۸۷۵۹ قرار بود ساعت ۲۱ و ۳۵ دقیقه دیشب انجام شود که به دلیل نقص فنی هواپیما با تاخیر ۵۰۰ دقیقه ای مواجه شد.

وی اضافه کرد: پذیرایی از مسافران در ۲ نوبت انجام شد و مسوولان شرکت هواپیمایی هماهنگی لازم برای انتقال مسافران به سی آی پی را انجام دادند اما مسافران در سالن حضور داشتند و به سالن سی آی پی نرفتند.

مدیر روابط عمومی شرکت فرودگاه های خراسان رضوی ادامه داد: پس از رفع نقص، این پرواز در ساعت پنج و ۵۵ دقیقه صبح امروز انجام شد.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • ادعای کاخ سفید؛ اسرائیل پذیرفته که قبل از حمله به رفح، نگرانی‌های آمریکا را در نظر بگیرد
  • در دستورکار قرار گرفتن مولدسازی دارایی‌های شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران
  • سقوط هواپیمای سبک ۲ کشته بر جای گذاشت
  • آمریکا "هواپیمای روز قیامت" جدید می‌سازد
  • ◄ برگزاری دوره آموزش مهمانداری در هواپیمایی سپهران
  • تاخیر ۵۰۰دقیقه‌ای پرواز مشهد به تهران
  • آمریکا "هواپیمای روز قیامت" جدید می سازد
  • پرواز مشهد به تهران هواپیمایی چابهار با تاخیر ۵۰۰ دقیقه ای انجام شد
  • ◄ بانوی مهمانداری که رئیس هواپیمایی ژاپن شد!
  • قتلگاه نیروهای آمریکایی در تهران کجا بود؟