Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد اصغری، اظهار کرد: بارندگی‌ها با شدت هر چه بیشتر در بخش‌های جنوبی آغاز شده است و ادامه دارد که این بارندگی‌ها در استان‌های فارس، کهگیلویه و بویراحمد، بوشهر، خوزستان و هرمزگان برقرار است و با تأخیر، اما با شدت بیشتر در کرمان و بخش‌هایی از استان سیستان و بلوچستان بارندگی خواهیم داشت.

اخبار اجتماعی - وی با اشاره به احتمال طغیان رودخانه‌های فصلی درباره اطراق اطراف رودخانه‌ها هشدار داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این کارشناس هواشناسی با بیان اینکه آب‌های جنوبی کشور از جمله خلیج فارس، دریای عمان و تنگه هرمز مواج است و ارتفاع موج تا سه متر هم می‌رسد گفت: قایق‌ها و شناورهای کوچک و تفریحی از رفتن به آب‌ها چشم پوشی کنند.

اصغری با اشاره به اینکه در ارتفاعات استان‌های چهارمحال و بختیاری، لرستان، خوزستان و همدان بارش برف گزارش شده است پیش بینی کرد این اوضاع با شدت و ضعف ادامه پیدا کند و استان‌های سمنان، خراسان رضوی و جنوبی منتظر بارش برف و باران باشند.

وی گفت: بارندگی‌ها در نیمه جنوبی کشور تا روز یکشنبه ادامه خواهد داشت.

کارشناس هواشناسی افزود: کاهش دما در شمال شرق کشور بسیار قابل توجه است و ما در روزهای آینده شاهد دمای ۱۰ درجه زیر صفر در برخی شهرهای استان خراسان رضوی خواهیم بود.

اصغری گفت: به جز تهران و شمال غرب و غرب کشور در همه مناطق کشور بارندگی خواهیم داشت و از یکشنبه هفته آینده هوا پایدار می‌شود و افزایش غلظت آلاینده‌ها و تداوم آن بسیار محتمل است.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: بارندگی ها هواشناسی تنگه هرمز چهارمحال و بختیاری سازمان هواشناسی هواشناسی بارندگی وضعیت آب و هوای کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۵۲۰۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش رطوبت هوا در برخی مناطق خوزستان

محمد سبزه زاری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر بیان کرد: براساس نقشه‌های هواشناسی از امروز برای اغلب مناطق استان خوزستان به ویژه بخش‌های جنوبی و شرقی وزش بادِ متوسط و تندبادهای لحظه‌ای پیش بینی می‌شود و احتمال خیزش گرد و خاک‌های محلی و موقتی در برخی مناطق مورد انتظار است.

مدیرکل هواشناسی خوزستان عنوان کرد: همچنین از امروز تا اواسط هفته آینده استقرار جریانات جنوبی سبب افزایش رطوبت در مناطق جنوبِ غربی تا جنوبِ شرقی و تا حدودی مرکزی استان خوزستان خواهد شد.

وی اظهار کرد: در شبانه روز گذشته اهواز با ۳۶.۷ و دهدز با ۱۳.۲ درجه سانتیگراد به ترتیب گرم‌ترین و خنک‌ترین نقاط در خوزستان گزارش شده‌اند، همچنین در شبانه روز گذشته اهواز به بیشینه دمای ۳۶.۷ و کمینه دمای ۲۱.۹ درجه سانتیگراد رسیده است.

کد خبر 6088499

دیگر خبرها

  • امروز و فردا این استان‌ها بارندگی دارند | صدور هشدار زرد هواشناسی + جزئیات
  • افزایش رطوبت هوا در برخی مناطق خوزستان
  • میزان بارش باران در ۲۴ ساعت گذشته خراسان جنوبی اعلام شد
  • حاجی آباد زیرکوه در صدر جدول بارندگی‌های خراسان جنوبی
  • فیلم/ هواشناسی؛ بارندگی در کرمان شدید است؛ مردم خراسان جنوبی منتظر بارش‌های سیل‌آسا باشند
  • هشدار زرد؛ وزش باد شدید در مناطق جنوبی کشور تا هفته آینده
  • افزایش سرعت وزش باد در جنوب کشور
  • هشدار هواشناسی؛ تشدید بارندگی در این استان‌ها
  • هشدار هواشناسی صادر شد؛ تشدید بارندگی در این استان‌ها
  • سیل در جنوب چین قربانی گرفت؛ بیش از ۱۱۰ هزار نفر آواره شدند