Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-06@19:34:02 GMT

محمدی: سطح فنی رقابت‌های جام تختی خوب بود

تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۴۵۲۳۱۶

محمدی: سطح فنی رقابت‌های جام تختی خوب بود

غلامرضا محمدی روز جمعه و در حاشیه پیکارهای کشتی آزاد جام جهان پهلوان تختی در جمع خبرنگاران افزود: در رابطه با رقابت‌ها من از قبل این پیش‌بینی رو می‌کردم که با توجه به حضور نیافتن کشورها، جام تختی بیشتر جنبه داخلی داشته باشد و به همین دلیل سعی کردیم به اکثر کسانی که در رقابت‌های مختلف بودند، مجوز بدهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: سطح رقابتهای جام تختی به ویژه مبارزه ی حریفان ایرانی بسیار بالا بود و به غیر از چند نفری که معافیت داشتند و کشتی نگرفتند، سطح رقابت‌ها خوب بود و امیدوارم برای تیم ملی کشورمان موثر باشد.

دارنده چهار مدال پیکارهای قهرمانی جهان، پیرامون حضور تعداد زیادی از جوانان جویای نام در جام تختی نیز خاطر نشان کرد: نگاه خاصی به جوانان دارم و چنانچه قرار است کشتی ما یک المپیک بعد و حتی دو المپیک، مسیر همواری داشته باشد و به پایداری و ثبات برسیم و آینده را بدست آوریم، باید به جوانان میدان داد. 

وی در پاسخ به این سووال که آیا جام تختی در مجموع انتظارات را برآورده کرد؟ گفت: با توجه به شرایطی که اکنون بر کشور حاکم است و اتفاقاتی که افتاده و اکثر کشورهایی که سهمیه نگرفته‌اند به دنبال کسب سهمیه اند و همچنین برگزاری جام تختی در دی ماه، پش‌بینی می‌کردم که جام تختی بیشتر جنبه داخلی باشد و اکنون این اتفاق افتاده و این همه ما صحبت از انتخابی تیم ملی می‌کنیم، این هم یک انتخابی تیم ملی. یعنی یک مرحله جدی انتخابی تیم ملی در کنار مسابقاتی که از گذشته داشتیم و هم آینده پیش رو داریم.

سرمربی تیم ملی کشتی آزاد در زمینه غیبت مدعیان درجام تختی نیز یادآور شد: در مورد غایبیان هم قبلا صحبت کردیم.

محمدی همچنین در زمینه مصدومیت حسن یزدانی و علیرضا کریمی نیز گفت: یزدانی شرایط خوبی دارد و روز به روز بهتر می‌شود، عصا را کنار گذاشته و همانطور که پیش‌بینی می‌شد، از نیمه دوم بهمن ماه تمرینات خود را آغاز خواهد کرد و عجله‌ای هم برای آمدن روی تشک کشتی نیست و شرایط علیرضا کریمی و کامران قاسمپور نیز به همین گونه است.

وی پیرامون حاشیه‌ها نیز اذعان داشت: همه باید به خاطر کشتی کمک کنند، زیرا از همه چیز مهمتر و بزرگتر است و هیچ چیزی بهتر از آرامش و تمرکز نیست و با توجه به اینکه ما چهار تا سهمیه نگرفتیم. اکنون باید هم قهرمانی آسیا را ببینیم و هم نگاه جدی ما به کسب سهمیه باشد.

برچسب‌ها کامران قاسم پور کشتی آزاد غلامرضا محمدی حسن یزدانی علیرضا کریمی تیم ملی کشتی آزاد

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کامران قاسم پور کشتی آزاد غلامرضا محمدی حسن یزدانی علیرضا کریمی تیم ملی کشتی آزاد کامران قاسم پور کشتی آزاد غلامرضا محمدی حسن یزدانی علیرضا کریمی تیم ملی کشتی آزاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۵۲۳۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمان آخرین انتخابی المپیک برای کشتی‌گیر ایران

روند کسب سهمیه کشتی در المپیک 2024 پاریس به ایستگاه پایانی رسیده و ترکیه آخرین شانس کشورها برای بدست آوردن مجوز حضور در این آوردگاه بزرگ هستند.

راه کسب 16 سهمیه المپیک در 6 وزن کشتی آزاد، 6 وزن کشتی فرنگی و 6 وزن کشتی زنان، از رقابت هایی جهانی 2023 بلگراد آغاز شد و پنج نفر اول این مسابقات شامل نفرات اول تا سوم مشترک به همراه برنده نفرات پنجم مشترک سهمیه المپیک را بدست آوردند

. در ادامه مسابقات قاره ای در آمریکا، آفریقا بهمراه اقیانوسیه، اروپا و آسیا برگزار و 2 نفر راه یافته به دیدار فینال جمعا 8 نفر کسب سهمیه کردند تا مجموع نفرات حاضر در هر وزن به عدد 13 برسد.

نمایندگان ایران در کشتی فرنگی هر شش سهمیه المپیک را بدست آورده اند و در کشتی آزاد نیز پنج سهمیه کسب شده و تنها در وزن 57 کیلوگرم می باید سهمیه المپیک کسب شود.

بر این اساس علیرضا سرلک نماینده کشورمان به رقابت های گزینشی المپیک در ترکیه اعزام خواهد شد تا روزهای 22 و 23 اردیبهشت ماه به مصاف حریفان خود برود. در این مسابقات 2 نفر راه یافته به دیدار فینال به همراه برنده نفرات سوم مشترک (جمعا 3 نفر) سهمیه المپیک را کسب خواهند کرد.

طبق اعلام سایت اتحادیه جهانی، تاکنون 28 کشتی گیر برای حضور در این مسابقات ثبت نام کرده اند که نمایندگان کشورهای بلغارستان، آمریکا، چین، گرجستان، آلمان، هند، قزاقستان، کره جنوبی، کره شمالی، مغولستان، هند، اوکراین و آمریکا از جمله آن ها هستند.

دیگر خبرها

  • زمان آخرین انتخابی المپیک برای کشتی‌گیر ایران
  • وزارت بهداشت: سهمیه دارویی داروخانه‌ها براساس وضع حجاب تعیین می‌شود!
  • سرلک در جست‌وجوی آخرین سهمیه کشتی ایران
  • خیز ملی‌پوش کشتی آزاد برای کسب تنها سهمیه باقی مانده المپیک
  • میزبانی رقابت‌های بین‌المللی کشتی جام تختی به زنجان رسید
  • یزدانی اردوی تیم ملی کشتی را ترک کرد
  • محمدی: سرلک قابلیت کسب سهمیه المپیک را دارد
  • رقابت کشتی آزاد و فوتسال ایران برای تاجگذاری در قاره آسیا
  • مسابقات بین المللی کشتی جام تختی در زنجان برگزار می‌شود
  • چهل و چهارمین دوره مسابقات بین المللی کشتی جام تختی در زنجان برگزار می شود