Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-30@14:05:23 GMT

بررسی بودجه سال ۹۹ در مجلس پس از انتخابات ۲ اسفند

تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۴۵۲۳۵۳

بررسی بودجه سال ۹۹ در مجلس پس از انتخابات ۲ اسفند

عضو کمیسیون تلفیق بودجه از بررسی بودجه سال ۹۹ در مجلس پس از انتخابات ۲ اسفند خبر داد. ۲۰ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۹ سیاسی مجلس و دولت ایران نظرات - اخبار سیاسی -

احمد امیر آبادی‌فراهانی عضو کمیسیون تلفیق بودجه سال 99 مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، در تشریح روند بررسی لایحه بودجه سال آینده در این کمیسیون، اظهار داشت:کمیسیون تلفیق وارد بخش هزینه‌ای بودجه شده و از روز یکشنبه تا سه شنبه هفته آینده در شیفت شب تبصره بخش هزینه‌ای را بررسی می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تصمیم جدید کمیسیون تلفیق بودجه درباره پرداخت عوارض مشترکان برقبررسی کاهش فروش نفت و انتشار اوراق در بودجه 99 در کمیته ویژه کمیسیون تلقیق

وی با بیان اینکه طبق آیین‌نامه داخلی مجلس کمیسیون تلفیق بودجه 2 هفته فرصت برای بررسی لایحه دارد، افزود:بر اساس آیین‌نامه داخلی پارلمان این فرصت 2 هفته‌ای قابل تمدید است که هیئت رئیسه با درخواست کمیسیون تلفیق مبنی بر تمدید 2 هفته‌ای برای بررسی بودجه موافقت کرده است.

عضو کمیسیون تلفیق بودجه سال 99 ، گفت: طبق برنامه ریزی‌های انجام شده بررسی لایحه بودجه 99 تا دوم بهمن به پایان می‌رسد و در اختیار نمایندگان قرار می‌گیرد و نمایندگان نیز 10 روز فرصت دارند تا لایحه را بررسی و پیشنهادات خود را مطرح کنند.

نماینده قم در مجلس با بیان اینکه بررسی لایحه بودجه سال 99 پس از برگزاری انتخابات 2 اسفند در صحن علنی پارلمان انجام می‌شود، گفت: به دلیل اینکه مجلس تا 12 بهمن‌ماه به صورت مستمر جلسه علنی دارد و پس از آن تا 4 اسفند نمایندگان در حوزه انتخابیه خود حضور دارند، بررسی بودجه سال 99 پس از برگزاری انتخابات مجلس در پارلمان انجام می‌شود.

عضو هیئت‌رئیسه مجلس تصریح کرد: برای اینکه پرونده بودجه سال 99 تا پایان امسال بسته شود احتمالاً در زمان بررسی آن تعدادی از اعضای شورای نگهبان در جلسات مجلس حضور پیدا کنند و هم‌زمان با بررسی مجلس آنها نیز مصوبات نمایندگان را بررسی و اعلام نظر کنند.

انتهای‌پیام/

R1385/P/S1,15/CT1 واژه های کاربردی مرتبط نمایندگان مجلس مجلس

منبع: تسنیم

کلیدواژه: نمایندگان مجلس مجلس نمایندگان مجلس مجلس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۵۲۳۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امسال دیگر کسی نمی‌تواند بودجه «حوزه فرهنگ» را پرداخت نکند

به گزارش خبرنگار مهر، نمایندگان در جلسه علنی نوبت صبح امروز (سه‌شنبه ۱۱ اردیبشهت ماه) مجلس و در ادامه بررسی بخش دوم لایحه بودجه سال ۱۴۰۳، جدول شماره ۱۲ با عنوان «هزینه‌کرد یک درصد از هزینه‌های شرکت‌های دولتی موضوع ماده پنج قانون مدیریت خدمات کشوری» را به تصویب رساندند.

حمیدرضا حاجی‌بابایی، رئیس کمیسیون تلفیق در توضیح این جدول، گفت: طبق محاسبات ما در زمان تصویب بخش اول بودجه مقرر شد که یک درصد هزینه‌های شرکت‌های دولتی برای مسائل فرهنگی هزینه شود که اعتبار آن بالغ بر ۲۸ همت می‌شد، اما دولت در جداول ۳۶ همت را برای توزیع آورده است.

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: کمیسیون تلفیق لایحه بودجه با همکاری کمیسیون فرهنگی اصلاحاتی را در این جداول اعمال کرد که یکی از این اصلاحات، اختصاص منابع بیشتری به وزارتخانه‌های آموزش و پرورش، علوم و بهداشت و درمان بود.

رئیس کمیسیون تلفیق لایحه بودجه سال ۱۴۰۳ تصریح کرد: امسال برای اولین‌ بار بودجه در مرحله اول به شکلی تصویب شد که کسی نمی‌تواند بودجه حوزه فرهنگ را پرداخت نکند.

کد خبر 6092752 زهرا علیدادی

دیگر خبرها

  • مجلس با یارانه نان، دارو و شیرخشک موافقت کرد
  • مجلس با وجود مخالفت دولت با الحاق جدولی به بودجه ۱۴۰۳ موافقت کرد
  • قالیباف: ۱۰ همت برای فوق‌العاده شغل پرستاران اختصاص یافت
  • امسال دیگر کسی نمی‌تواند بودجه «حوزه فرهنگ» را پرداخت نکند
  • تعیین اعتبارات محرومیت‌زدایی استانی در لایحه بودجه ۱۴۰۳
  • در «جداول بودجه» به استان‌ها و مناطق محروم توجه شده است
  • قالیباف: جداول بودجه برای نخستین بار به رای گذاشته می‌شود
  • برای اولین بار قرار است «جداول بودجه» در صحن مجلس بررسی شود
  • حاجی‌بابایی: جداول بودجه ۱۴۰۳ کاملا شفاف است
  • جداول بودجه ۱۴۰۳ کاملا شفاف است