Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-06@12:03:00 GMT

توافق نهایی تاتنهام با ستاره میلان

تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۴۵۲۴۰۱

توافق نهایی تاتنهام با ستاره میلان

تاتنهام با ۲۸ میلیون پوند کریستوف پیاتک را از تاتنهام به خدمت می گیرد تا این بازیکن در عیاب هری کین مصدوم مهاجم اول این تیم لندنی باشد.

به گزارش مشرق، بعد از آنکه هری کین به دلیل مصدومیت چندین ماه خانه نشین شد، موسی سیسوکو هافبک این تیم نیز به فهرست مصدومان تیم مورینیو اضافه شد. حالا مورینیو که نمی خواهد تیمش با بحران مهاجم روبرو باشد به سراغ کریستوف پیاتک مهاجم لهستانی میلان رفته است و امیدوار است با ۲۸ میلیون پوند او را به خدمت بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید:

هری کین چقدر دور از میادین خواهد بود؟

دو باشگاه بر سر مبلغ انتقال به توافق رسیدند و این بازیکن ظرف ۴۸ ساعت آینده معاینات پزشکی خودش را در تیم جدیدش یعنی تاتنهام انجام خواهد داد تا در صورت موفقیت قرارداد خود را با این تیم امضا کند. 

میلان در ژانویه ۲۰۱۹ برای جذب این بازیکن، ۳۵ میلیون پوند به تیم جنوا پرداخت کرد و پیاتک با وجود شروع خوب در میلان کم کم دچار افت شد و باید دید زیر نظر مورینیو خود را پیدا خواهد کرد یا خیر.

تاتنهام شنبه باید در لیگ برتر در خانه به دیدار لیورپول برود و باید دید ژوزه مورینیو برنامه‌ای برای توقف تیم کلوپ در این دیدار دارد یا خیر. شاگردان مورینیو بعد از این دیدار باید دیدار تکراری خود را در جام حذفی برابر میدلزبورو برگزار خواهند کرد. 

منبع: ایسنا

منبع: مشرق

کلیدواژه: انتقام سخت تحولات عراق سردار سلیمانی سردار قاآنی توافق تاتنهام لیگ جزیره مورینیو سرمربی آث میلان پیاتک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۵۲۴۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وینیسیوس جونیور بهترین بازیکن هفته لیگ قهرمانان اروپا

بالاتر از مدافع دورتموند، ستاره برزیلی رئال مادرید به عنوان بهترین بازیکن این هفته از مسابقات لیگ قهرمانان اروپا شناخته شده است.

طرفداری | وینیسیوس جونیور به عنوان بهترین بازیکن دور رفت مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا شناخته شد.

یوفا با پایان دور رفت مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا دو نامزد کسب عنوان بهترین بازیکن این مرحله را انتخاب کرد. وینیسیوس جونیور از رئال مادرید و متس هوملس از دورتموند. حال وینیسیوس جونیور، ستاره برزیلی باشگاه رئال مادرید که در بازی مقابل بایرن مونیخ در استادیوم آلیانتس آرنا موفق به ثبت بریس شد به عنوان بهترین بازیکن دور رفت مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا انتخاب شده است.

نامزدهای بهترین بازیکن هفته لیگ قهرمانان اروپا وینیسیوس جونیور بهترین بازیکن دور رفت مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا

از دست ندهید ????????????????????????

جای خسرو حیدری بودم پیشنهاد منچسترسیتی را قبول می‌کردم! مرد هزار چهره؛ یورگن کلوپ مشاور مالی شد (فیلم) خوشحالی باورنکردنی جیمی کرگر در دیوار زرد! (فیلم) لیونل مسی در شکل‌وشمایلی که هرگز ندیده‌اید! (عکس)

دیگر خبرها

  • کلوپ هنوز ناراحت است که چرا این ستاره را نخرید
  • جدال جنجالی مدافعان تاتنهام در زمین!
  • تبعات باخت: مدافعان تاتنهام درگیر شدند! (عکس)
  • خاکپو: این ضربه سر تقدیم به پسرم
  • گل ستاره لیورپول آنفیلد را منفجر کرد (عکس)
  • آشتی صلاح و کلوپ با گلی دراماتیک؛ ستاره مصری درخشید و لیورپول را نجات داد
  • پایان تنش بزرگ لیورپول با گلزنی صلاح! (عکس)‏
  • اولین واکنش پیولی به توافق با ناپولی و اعتصاب هواداران افراطی میلان
  • شرایط پیچیده سردار آزمون در رم | ستاره ایرانی را نه رم می‌خواهد، نه لورکوزن!
  • وینیسیوس جونیور بهترین بازیکن هفته لیگ قهرمانان اروپا