Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-29@23:25:21 GMT

مهاجم استقلال زیر تیغ جراحی رفت

تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۴۵۲۵۶۰

مهاجم استقلال زیر تیغ جراحی رفت

مهاجم تیم فوتبال استقلال بی سر و صدا پای مصدوم خود را به تیغ جراحان سپرد.

به گزارش مشرق، محسن کریمی مهاجم تیم فوتبال استقلال که در نیم فصل اول و در جریان دیدار این تیم مقابل ذوب‌آهن از ناحیه رباط صلیبی دچار مصدومیت شده بود در سکوت کامل پای مصدوم خود را جراحی کرد.

بیشتر بخوانید:

اولویت استقلال در جذب بازیکن مشخص شد

این اتفاق در حالی رخ داد که هیچ یک از مسئولان باشگاه استقلال ار جراحی پای این بازیکن اطلاع نداشتند، اما کریمی حدود ۱۵ روز قبل پای خود را جراحی کرده و مشغول درمان برای بازگشت به میادین است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیش از این داریوش شجاعیان از ناحیه رباط صلیبی آسیب دید که این بازیکن هم دوران درمان را پشت سر می‌گذارد.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: انتقام سخت تحولات عراق سردار سلیمانی سردار قاآنی مهاجم استقلال لیگ برتر محسن کریمی عمل جراحی رباط صلیبی فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۵۲۵۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدافع مصدوم استقلال به تراکتور می‌رسد

به گزارش "ورزش سه"، استقلال برای کسب عنوان قهرمانی رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران، جدال سختی را برابر تراکتور در پیش دارد. شاگردان نکونام باید روز چهارشنبه و در تبریز، به مصاف میزبان خود بروند و به کسب سه امتیاز این مسابقه، نیاز مبرمی دارند.

یکی از مهره‌های کلیدی استقلال که پیش از دیدار با شمس آذر دچار آسیب‌دیدگی شد، آرمین سهرابیان است. مدافعی که در این فصل 18 بار در ترکیب اصلی تیم قرار گرفت و چهار گل حساس و مهم را نیز برای تیمش به ثمر رساند.

در پایان بازی با شمس آذر بود که سهرابیان در جمع خبرنگاران اعلام کرد که برای بازگشت به میادین، نیازمند استراحت 12 روزه است و همین موضوع باعث افزایش نگرانی هواداران درخصوص احتمال نرسیدن این بازیکن به دیدار با تراکتور شد به‌خصوص اینکه رافائل سیلوا نیز آسیب دیده و عملا استقلال مدافعی روی نیمکت ندارد.

با این حال، سهرابیان برخلاف پیش‌بینی اولیه خودش، توانست زودتر از زمان اعلام شده به تمرینات بازگردد و او با شرکت در کارهای گروهی، برای جدال حساس برابر تراکتور به مرز آمادگی رسیده است.

انتظار می‌رود که سهرابیان روز سه‌شنبه به همراه دیگر اعضای تیم راهی تبریز شود و برای دیدار با تراکتور نیز در دسترس نکونام خواهد بود.

دیگر خبرها

  • برای پیروزی به میدان می رویم/فوتبال ایران یا مشکل مهاجم روبرو است
  • ادعای دقیقی: شهرداری قزوین سهام‌دار پرسپولیس شد!
  • منچستریونایتد در آستانه یک خانه تکانی بزرگ
  • اینتر تنها طارمی را در خط هجومی جذب می کند
  • تاثیرگذاری مهاجم تیم ملی ایران روی گلزنی رم ایتالیا
  • سه مصدوم تراکتور برای استقلال
  • عیادت مدیرعامل باشگاه استقلال از مهدی مهدی پور
  • مدافع مصدوم استقلال به تراکتور می‌رسد
  • جانشین طارمی در پورتو مشخص شد/ مهاجم بازل جایگزین بازیکن ایرانی
  • پرسپولیسی ها ما را مسخره کردند | مشکل بازیکن استقلال بود که بی دلیل در زمین ایستاده بود