Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام شیرازی با اشاره به اینکه حاج قاسم در جهاد اصغر و اکبر و کبیر؛ هر سه موفق بود، گفت: بچه‌های نیروی قدس می‌گویند اگر ما را قطعه، قطعه کنند تا انتقام تو را نگیریم آرام نمی‌گیریم و صدها برابر آمریکا مساوی یک تار موی تو نیست.

به گزارش خبرگزاری شبستان از کرمان، حجت‌الاسلام علی شیرازی، صبح جمعه(۲۰ دی) در مراسم سومین روز تدفین پیکر مطهر سردار دل‌ها سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و سردار شهید پورجعفری که با حضور خانواده‌های دو شهید برگزار شد؛ با بیان اینکه سخن گفتن در مجلس ترحیم کسی که خودمان را برای فدایی او آماده کرده بودیم، سخت است؛ به ویژگی های شخصیتی آن شهید والامقام پرداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 


نماینده ولی فقیه در نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه سردار سلیمانی اهل جهاد بود و 40 سال با دشمنان اسلام و دین از جمله طاغوت، صدام، استکبار جهانی، اسرائیل، منافقین، آل سعود جنگید؛ اظهار داشت: او در جهاد اصغر نمونه بارز بود.

 

وی ادامه داد: ایشان در هر جبهه‌ای (لبنان، سوریه، هراق، افغانستان و ...) که برای مبارزه با ظلم نیاز بود، جنگید و جهاد اکبر، دومین هنر حاج قاسم سلیمانی است که هم مرد میدان جهاد اصغر و هم مرد میدان جهاد اکبر بود و با غیبت و نفس، تهمت، شهوت قدرت، شهوت ثروت، شهوت ریاست مبارزه کرد و دنبال جاه و مقام نبود و از هر پستی فرار می‌کرد.

 


حجت الاسلام شیرازی سومین جهاد سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی را جهاد کبیر عنوان و بیان کرد: این شهید سرافراز تسلیم آمریکا، زورگویان و ... نشد و تحریم‌ها بر اراده آهنین او خللی ایجاد نکرد و در میدان مبارزه چون شیر مقاوم و نترس بود و در جبهه سوریه جایی می‌رفت که خیلی‌ها نرفته بودند و در نوک تیز حمله دشمن در مبارزه با داعش بود لذا ایشان مرد شجاعت بود و مالک اشتر امام خامنه‌ای بود.

 


وی با بیان اینکه نور خدا بر زندگی او حاکم بود و غیر از خدا ندید و نگفت و بنده 38 سال در کنار او بودم هیچ چیز جز کار برای خدا ندیدم؛ افزود: در مسیر تعالی دین حرکت می‌کرد و همه وجود او یاد خدا و دائم الذکر بود و مداوم انس با قرآن و مناجات، شب زنده‌داری و نماز شب داشت.

 


نماینده ولی فقیه در نیروی قدس سپاه پاسداران گفت: وقتی سردار سلیمانی به سوریه، عراق و لبنان می‌رفت این سفرها 10 تا 15 روزه طول می‌کشید که سردار شهید پورجعفری می‌گفت سردار سلیمانی در این سفر 10 یا 15 روزه حتی 10 ساعت نخوابیده و دائم در حال طراحی بود.

 

وی با تأکید بر اینکه باید دانست که فکر او یک فکر طراح بود و زبان او یک زبان گویا؛ به دوران فرماندهی سردار سلیمانی در لشکر ۴۱ ثارالله و ویژگی‌های این شهید بزرگوار اشاره و بیان کرد: کرمان برخود می‌بالد که سربازی تربیت کرد که حتی یک لحظه از تماس و احول پرسی خانواده‌های شهدا غافل نشد.

 


شیرازی ادامه داد: وقتی نام امام حسین(ع) و حضرت فاطمه(س) برده می‌شد مثل باران اشک می‌ریخت و یک آرزو در دل او بود و 40 سال این آرزو داشت و آن آرزو، آرزوی شهادت بود. بارها خطر از بیخ گوش او رد شد و خم به ابرو نیاورد و مقام معظم رهبری به او عشق می‌ورزیدند؛ جان دادن برای انقلاب، اسلام و دین برای او آسان بود.

 

 

وی افزود: خصوصاً بعد از شهید احمد کاظمی و اینکه در سوریه برخی‌ها شهید شدند و برخی‌ها سرهایشان بریده شد دیگر سردار سلیمانی آرامش نداشتند؛ او با شهدا زندگی می‌کرد خصوصاً شهید یوسف‌الهی و مرید این شهید بود .

 

نماینده ولی فقیه در نیروی قدس سپاه پاسداران اظهار داشت: اما سردار یک دنیا به تو بالید و بعد از شهادتت یک ایران پای جنازه تو سوخت و اشک ریخت اما تو گفتی که در کنار یوسف‌الهی و کنار شهدای لشکر ثارالله دفن کنید و سنگ قبرم بالاتر از سایر شهدا نباشد و روی آن سرباز سلیمانی بنویسید سردار روی سنگ مزارت می‌نویسیم سرباز اما روی دلمان چه بنویسیم؟

 

 

وی در ادامه خطاب به شهید سلیمانی گفت: روز آغاز عملیات کربلای 5 و روز شهادت حضرت فاطمه الزهرا در زمان اذان صبح دفن شدی؛ بچه‌های نیروی قدس می‌گویند اگر ما را قطعه، قطعه کنند تا انتقام تو را نگیریم آرام نمی‌گیریم و صدها برابر آمریکا مساوی یک تار موی تو نیست آن روزی انتقام تو گرفته می‌شود که اسرائیل را نابود کنیم و این کار را خواهیم کرد.

 

شیرازی با اشاره به جان باختن تعدادی از شرکت کنندگان در مراسم تشییع سپهبد سلیمانی گفت: یقین دارم اگر روز سه شنبه سردار سلیمانی بود، می‌خروشید.

پایان پیام/80

منبع: شبستان

کلیدواژه: شهادت سردار سلیمانی سردار سلیمانی شهادت سردار قاسم سلیمانی سردار شهید قاسم سلیمانی مسجد حاج قاسم سلیمانی سردار حاج قاسم سلیمانی کرمان شهید سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی شهادت سردار سپهبد قاسم سلیمانی انتقام شهادت سردار سلیمانی شیرازی سپاه قدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۵۲۸۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیت‌الله مکارم خطاب به سردار رادان: درمورد «طرح نور» سست نشوید و محکم ادامه دهید

حجت الاسلام محی الدین مکارم شیرازی، پیام آیت الله مکارم شیرازی در حمایت از طرح نور نیروی انتظامی را به سردار رادان ابلاغ کرد.

به گزارش رسا، حجت الاسلام محی الدین مکارم شیرازی در مراسم تکریم از سردار احمدرضا رادان فرمانده کل انتظامی کشور که صبح روز جمعه با حضور مدیران مدارس حوزه علیمه، روحانیون و مسئولین در مدرسه عالی فقهی الامام علی بن موسی الرضا علیه السلام برگزار شد، اظهار داشت: سربازی حضرت، ولی عصر ارواحنا فداه مخصوص ملبسین به لباس روحانیت نیست و افراد دیگری مانند سردار رادان شایستگی این مقام را دارند.

وی با اشاره به اینکه برای حضور در این جلسه خدمت حضرت آیت الله مکارم شیرازی رسیدم، گفت: حضرت آیت الله مکارم شیرازی سلام رساند، خداقوت گفت و از زحمات سردار رادان تشکر کرد؛ خصوصا از طرح نور تشکر کرد و گفت که با قوت این برنامه را ادامه دهید، حاشیه سازی نشود و احترامات رعایت شود، سست نشوید و محکم ادامه دهید و برای موفقیت نیروی انتظامی دعا کرد.

دیگر خبرها

  • چرا سردار سلیمانی با شهید شدن بابا پنجعلی در سریال پایتخت ۵ مخالفت کرد؟
  • آمریکایی‌ها انتظار این انتقام را نداشتند
  • بسکتبال NBA | این لیگ خوب است چون همه فرصت انتقام گرفتن دارند!
  • آیت‌الله العظمی مکارم شیرازی خطاب به سردار رادان: «طرح نور» را با قدرت ادامه دهید
  • پیام آیت‌الله مکارم خطاب به سردار رادان درباره «طرح نور» | سست نشوید و...
  • (عکس) سردار سلیمانی و هوگو چاوز، امام مهدی و حضرت مسیح
  • (عکس) سردار سلیمانی و هوگو چاوز، امام مهدی و حضرت عیسی
  • آیت‌الله مکارم‌شیرازی: پلیس طرح نور را با قدرت ادامه دهد
  • آیت‌الله مکارم خطاب به سردار رادان: درمورد «طرح نور» سست نشوید و محکم ادامه دهید
  • آیت الله مکارم خطاب به سردار رادان : درمورد « طرح نور » سست نشوید و محکم ادامه دهید