Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- مدیرعامل باشگاه پرسپولیس به همراه علی پروین و پیشکسوتان فوتبال ایران و پرسپولیس، در مراسم تشییع پیکر زنده‌یاد نادر باقری شرکت کردند. تاریخ انتشار: 12:41 - 20 دی 1398 - کد خبر: ۵۸۵۲۴۰

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری میزان و به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، مراسم تشییع پیکر زنده‌یاد حاج نادر باقری صبح امروز جمعه با حضور پیشکسوتان فوتبال ایران و پرسپولیس، مقام‌های ورزش و فوتبال و مدیرعامل و مقام‌های باشگاه پرسپولیس، از مقابل در منزل او در هشتگرد تشییع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مراسم، که تعداد زیادی از قدیمی‌ها حضور داشتند؛ محمد حسن انصاریفرد مدیرعامل باشگاه به اتفاق علی پروین، محمد پنجعلی و افشین پیروانی هم از حاضران در این مراسم بودند.

محمود خوردبین، حسین عبدی، محمود خوراکچی، جمشید شاه محمدی، رضا جباری، حسن خانمحمدی، پایان رافت، اسماعیل حلالی، مهدی عرب، محمود کلهر، کوروش برمک، رضایی منش، اکبر یوسفی، اصغر مدیر روستا، گل محمدی، مدیر کل ورزش و جوانان تهران، محمد حسین نژاد فلاح و بسیاری دیگر از چهره‌های فوتبال از دیگر حاضران در این مراسم بودند.

تعدادی از اهالی فوتبال و پرسپولیس، از جمله احمدرضا عابدزاده، حمید درخشان، محمد خاکپور، بهزاد داداش زاده، بهنام طاهرزاده و محمدرضا مهدوی هم در مراسم خاکسپاری حضور پیدا کردند. پیکر پیشکسوت فوتبال ایران و پرسپولیس از مقابل در منزل او به سمت بی بی سکینه تشییع شد تا در آن جا آرام بگیرد.

همچنین مراسم ختم آن مرحوم روز یکشنبه ۲۲ دی از ساعت ۱۴ تا ۱۶ در مسجد صاحب الزمان (عج) واقع در شهرک ولیعصر (عج) هشتگرد و مراسم شب هفت از ساعت ۱۳:۳۰ تا ۱۵ روز چهارشنبه ۲۵ دی در مسجد نور واقع در میدان فاطمی تهران برقرار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: پیام تسلیت کاپیتان پرسپولیس بابت درگذشت باقری

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: پرسپولیس پرسپولیس لیگ برتر فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۵۳۰۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری آخرین تمرین پرسپولیس قبل از بازی با سپاهان

 سرخپوشان پایتخت امروز بعد از حضور در جلسه فنی تمرین خود را آغاز کردند. 

راندو در قالب سه گروه، مرور برنامه‌های تاکتیکی و فوتبال هدفمند بخش‌های مختلف این تمرین یک ساعته بود.

سرخپوشان با روحیه بالا در این تمرین شرکت کردند و سپس برای حضور در اردوی پیش از بازی با سپاهان عازم هتل شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • برپایی مراسم عزاداری و دسته روی در کربلای معلی
  • جزییات مراسم استقبال و تشییع پیکر شهدای گمنام در کرمان
  • برگزاری مراسم تشییع پیکر مطهر شهید محمد شفیع فیضی زاده در ایلام
  • تشییع شهدای تازه تفحص شده همزمان با شهادت امام جعفر صادق (ع) در اصفهان
  • تمرین و ریکاوری پرسپولیسی‌ها در هوای بارانی
  • محمد انصاری به کادرفنی تیم ملی جوانان اضافه شد
  • پیکر دو شهید گمنام در مسجد جمکران مقدس آرام می‌گیرد
  • برگزاری آخرین تمرین پرسپولیس قبل از بازی با سپاهان
  • تمرین شاداب پرسپولیسی‌ها پیش از دیدار با سپاهان 
  • مربی پرسپولیس هم راهی تبریز می‌شود!