Web Analytics Made Easy - Statcounter

امام جمعه موقت تهران با بیان اینکه ویژگی خاص سردار سلیمانی تقوای الهی بود، گفت: همین کلمه از شخصیت شهید سپهبد قاسم سلیمانی رمزگشایی کرده و علت این غوغا و قیامتی که برپا شد را مشخص می‌کند.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، حجت‌الاسلام حاج‌علی‌اکبری در خطبه‌های این هفته نماز جمعه تهران که در مصلای امام خمینی (ره) برگزار شد، اظهار کرد: این هفته، هفته عجیبی بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
فضای کشور عزیزمان و منطقه آکنده از تقوای الهی بود. ویژگی خاص سردار سلیمانی تقوای الهی بود. همین کلمه از شخصیت شهید سپهبد قاسم سلیمانی رمزگشایی می‌کند و علت این غوغا و قیامتی که برپا شد را مشخص می‌کند که حکایت از ظرفیت معنوی و ارتباط عمیق و شایسته عبدصالح با پروردگار  عالم دارد.

امام جمعه موقت این هفته تهران ادامه داد: معجزه تربیت الهی، تربیت علوی و تربیت فاطمی است که در زمانه ما به صورت یک مکتب ممتاز یعنی مکتب تربیتی امام خمینی (ره) شناخته می‌شود.

وی اظهار داشت: وقتی خبر شهادت سردار سلیمانی را شنیدم به یاد خطبه امیرالمومنین در وصف متقین افتادم.

حاج علی اکبری گفت: امام علی علیه‌السلام در خطبه ۱۱۰، ویژگی‌هایی را برای متقین بر می‌شمارد که هر کدام از این ویژگی‌ها را می‌خوانیم شخصیت حاج قاسم سلیمانی به ذهن ما می‌آید. ایشان با بیان رهبر انقلاب معرفی و مردم با فطرت پاک و نورانی خود با این حقیقت درخشان روبرو شدند و پس از آن یک فضای معنوی در جامعه ما و منطقه مقاومت ایجاد شد.

 وی تاکید کرد: کسانی که حاج قاسم را از نزدیک می‌شناختند و می‌دیدند، او را با ویژگی فروتنی می‌شناختند. او به حقیقت تواضع آراسته بود.

امام جمعه موقت تهران گفت:حاج قاسم سلیمانی بی قرار ملاقات حق بود و برای دیدار با حق تعالی لحظه شماری می‌کرد. حاج قاسم سلیمانی هیچ آسایش و آرامشی نداشت، نام او مساوی با حضور در صحنه مجاهدت بود.

حجت الاسلام حاج علی اکبری افزود: دوستی می‌گفت که در جلسه‌ای به حاج قاسم سلیمانی گفتم که شرایط و مقبولیت اجتماعی شما ایجاب می‌کند که شما برای انتخابات ریاست جمهوری نامزد شوید، پاسخ داده بودند که من نامزد گلوله و شهادت هستم و در این جبهه‌ها سال هاست که به دنبال قاتل خود می‌گردم.

وی اظهار داشت:اگر پیش می‌آمد که کسی در جمعیت از حاج قاسم سلیمانی تعریف می‌کرد، ایشان می‌ترسید و وحشت می‌کرد و در جمعی از مردم گفته بود که آیا حاضر هستید اقرار کنید که من آدم خوبی هستم؟ من خودم بهتر می‌دانم که چه کسی هستم و خداوندی که مرا می‌بیند.

امام جمعه موقت تهران ادامه داد: فتنه‌های زمان، زلزله‌ها و جاذبه‌های دنیا و زلزله‌هایی مانند داعش و قبل از آن زلزله‌ای مانند صدام برای ایشان هیچ دل نگرانی ایجاد نمی‌کرد و ایشان در میدان جنگ، آرامش و وقار داشت و در برابر انواع اقسام سختی‌ها و دشواری‌ها صبور بودند و در شرایط عادی فقط زبانش به شکر الهی مشغول بود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: قاسم سلیمانی حاج قاسم سلیمانی شهید قاسم سلیمانی حاج علی اکبری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۵۳۲۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز ضبط مناظره های نامزد‌های راه یافته به دور دوم انتخابات در خراسان جنوبی


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، مدیر کل صدا و سیمای خراسان جنوبی گفت: در این مناظره‌ها ۲ نامزد انتخاباتی که به مرحله دوم راه یافتند در ۳ مناظره ۶۰ دقیقه‌ای در مجموع ۱۸۰ دقیقه دیدگاه‌ها و تفکرات خود را مطرح می‌کنند.

 آینه دار افزود : هر مناظره شامل ۳ بخش محور‌های کلی، سئوالات کارشناسان و سئوالات مردمی است.

مدیر کل صدا و سیمای خراسان جنوبی با بیان اینکه مناظره‌ها همزمان با آغاز مهلت رسمی تبلیغات به روی آنتن خواهد رفت گفت:۴۴ نفراز عوامل صداوسیمای مرکز خراسان جنوبی کارضبط مناظرات را برعهده دارند.

دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی روز جمعه ۲۱ اردیبهشت درحوزه انتخابیه بیرجند، درمیان و خوسف برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • ماجرای علاقه زیاد سردار سلیمانی به نوه اش، عسل /زینب گفت ببین یه ذره بچه داره من رو تهدید می‌کنه!
  • شهید مطهری پهلوان جهاد تبین بود
  • تحقق مدیریت هماهنگ شهری در شرکت توسعه شهرداری اصفهان/ شوراها مصداق بارز مردم سالاری است
  • آیت‌الله رمضانی: دشمنان می‌خواهند شریعت اسلام را تعطیل کنند
  • شهید مطهری مجاهدی در عرصه جهاد تبیین بود
  • مردمی کردن بازسازی عتبات، ایده‌ شهید حاج قاسم سلیمانی بود
  • زمان تبلیغات نامزد‌های دور دوم انتخابات مجلس اعلام شد
  • آغاز ضبط مناظره های نامزد‌های راه یافته به دور دوم انتخابات در خراسان جنوبی
  • زمانبندی تبلیغات نامزد‌های دور دوم انتخابات مجلس
  • شورای اسلامی شهر و روستا مصداق مردم سالاری دینی است