Web Analytics Made Easy - Statcounter

امام جمعه قم با بیان اینکه آمریکا از سپاه ضرب شصتی دید که هیچ‌گاه آن را فراموش نمی‌کند‌، گفت:‌ حمله موشکی ‌سیلی نخست بود. ۲۰ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۷ استانها قم نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، آیت الله علیرضا اعرافی ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه که در مصلی قدس برگزار شد، با اشاره به سخنی از امیرالمومنین(ع) درباره مالک اشتر اظهار داشت: فرمانده و استاندار و حاکمی نصب کردم که جز برای خدا کاری نمی کند و نسبت مالک به من همانند نسبت من به رسول خدا است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به جایگاه مالک اشتر نزد امیرالمومنین(ع) افزود: هنگامی که مالک اشتر به شهادت رسید، تا چند روز غم و غصه در چهره امیرالمومنین(ع) وجود داشت و با سوز و گداز درباره مالک اشتر سخن می گفت.

امام جمعه قم با اشاره به خطبه 202 نهج البلاغه تصریح کرد: هنگام دفن حضرت زهرا(س)، امیرالمومنین(ع) فرمودند ای رسول خدا به خدا صبر من در فراق دختر تو تمام شد، شب های من همه به بیداری خواهدگذشت و غم من بی پایان تا زمان مرگ با من خواهد بود.

‌‌خون شهید سلیمانی آغاز پایان‌بخشی سیطره آمریکا در منطقه استامام جمعه ساری: امنیت امروز کشورهای منطقه مدیون رشادت سردار سلیمانی و شهدای مدافع حرم است‌حجت‌الاسلام ‌شیرازی: تهدیدها در اراده آهنین سردار سلیمانی خللی ایجاد نکرد / با نابودی اسرائیل قلب ملت ایران آرام می‌گیرد

مدیر حوزه های علمیه سراسر کشور بیان کرد: امیرالمومنین (ع) به رسول خدا عرض می کند دخترت نزد شما می آید ولی حیا می کند بر وی چه گذشته و چگونه میان در و دیوار استخوان های وی خورد و محسن وی سقط شد.

استاد حوزه علمیه با اشاره به خصوصیات اخلاقی سردار سلیمانی عنوان کرد: مظهر ایمان و اخلاص و اهل عبادت و ذکر خدا بود، 20 سال قبل که وی را در قم دیدم روزه و با زبان ذکر بود، اخلاق و ادب و تواضع و فروتنی نماد شهید سلیمانی بود.

 سردار حاج قاسم سلیمانی نماد ایثار و مقاومت بود

عضو فقهای شورای نگهبان ادامه داد: شجاعت و انقلابی گری شهید سلیمانی همان شجاعت مالک اشتر بود، این سردار بزرگ گوش به فرمان رهبری بود و با دستور ایشان حرکت می کرد و مجسمه ایثار و مقاومت و شخصیتی بود که در مسیر شهدا حرکت می کرد.

آیت الله اعرافی، حکمت و تدبیر سردار سلیمانی را مورد توجه قرار داد و تصریح کرد: این سردار عزیز عالم و آینده را به خوبی مشاهده می کرد و به امت اسلام و وحدت همه مذاهب با دل و جان اعتقاد داشت و پایبند بود،از عقل راهبردی و استراتژیک برخوردار بود و فرمانده ساده نظامی نبود بلکه سیاست مدار شجاع نه برای ایران بلکه برای امت اسلام و منطقه بود.

وی افزود: فرماندهان بزرگ ایران و جهان می گویند سردار سلیمانی در عرصه عملیات نظامی نابغه بسیار بزرگی بود که بهترین گزینه را برای غلبه دشمن انتخاب می کرد، از سردار سلیمانی ها حزب الله برخاست و سبب خروج اسرائیل از جنوب لبنان شد.

سپهبد سلیمانی نقشه های دشمن را تبدیل به شکست کرد

امام جمعه قم تصریح کرد: سپهبد سلیمانی نقشه های دشمن را تبدیل به شکست کرد، امروز سلیمانی های برخواسته از امام ر رهبری و انقلاب اسلامی راه را با توکل به خدا و به فضل الهی ادامه خواهند داد.

خون سردار سلیمانی سبب درخشش و وحدت بیشتر ملت ایران شد

مدیر حوزه های علمیه سراسر کشور با تاکید براینکه خون سردار سلیمانی سبب درخشش و وحدت بیشتر ملت ایران شد،گفت: این موضوع در عزای این سردار تجلی پیدا کرد و بار دیگر ملت ایران شکوه خود را به ملت های عالم نشان داد، با شهادت سردار سلیمانی چهره واقعی آمریکا بار دیگر روشن و پایه های وحدت ایران و عراق و عمق جهاد و مبارزه در میان امت اسلامی اثبات شد.

حمله به پایگاه های نحس آمریکا در منطقه از برکت خون سردار سلیمانی است

استاد حوزه علمیه عنوان کرد:به برکت خون پاک سردار سلیمانی و ابومهدی و همرزمانش اقتدار بی نظیری ایجاد شد و برای نخستین بار کشوری در جهان پایگاه های نحس آمریکا را مورد هجوم قرار داد که این موضوع عظمت خون سردارسلیمانی است که سبب تجلی قدرت نظامی ایران اسلامی شد و برای نخستین بار آمریکا ضرب شصتی دید که هیچ گاه آن را فراموش نمی کند.

سازمان ملل و اروپا با بی توجهی به ترور سردار سلیمانی رفوزه شدند

عضو فقهای شورای نگهبان ادامه داد: ترامپ این موضوع را بداند که از قم بزرگ به وی می‌گوییم امروز منفور ترین انسان نزد ایران اسلامی هستی، سازمان ملل و نهادهای بین المللی این موضوع را بدانند که با نادیده گرفتن این ترور امتحان بدی دادند.

آیت الله اعرافی تصریح کرد: اروپایی ها در زمینه برجام و همچنین شهادت سردار سلیمانی رفوزه شدند، کشورهای منطقه بدانند همان گونه که مقام معظم رهبری فرمودند با آنها دشمنی نداریم و امروز طرف ما آمریکاست و هرکسی با آمریکا همراهی کند دشمن ماست.

عراق باید راه اخراج آمریکا را دنبال کند

وی با تاکید بر اینکه باید گفتمان مقاومت و ایستادگی را دنبال کرد، خاطرنشان کرد: از عراق انتظار می رود اخراج آمریکا را دنبال کند و همه بدانند راه سازش با تروریست ها بسته است و قدرت ها بدانند که با تروریست ها نمی توان سازش کرد چون زبان آنها زبان زور است، تکمیل زنجیره انتقام از ترور سردار سلیمانی تمام نشده و موشک‌های سپاه سیلی نخست بود.

انتهای پیام/452/ش

R7854/P/S6,62/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۵۳۵۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سازمان ملل و مجامع بین‌المللی، کارآمدی لازم برای دفاع از مظلوم را ندارند

ایسنا/کرمان نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان با اشاره به وتوی عضویت کامل فلسطین در سازمان ملل توسط آمریکا گفت: این یعنی سازمان ملل و مجامع بین‌المللی موجود، کارآمدی لازم برای دفاع از مظلوم را ندارند.

حجت‌الاسلام والمسلمین حسن علیدادی سلیمانی در خطبه‌های نماز جمعه امروز کرمان اظهار کرد: یکی از اصول مهم تعلیم و تربیت، نزدیک کردن علم و عمل توسط مربی است و علم بدون عمل مخرب است.

وی افزود: ایمان حاصل تبدیل علم به عمل است و علم، آنچه که هست و ایمان، آنچه را که باید باشد، نشان می‌دهد.

علیدادی سلیمانی گفت: کم‌ارزش‌ترین علم از نظر امام علی علیه‌السلام علمی است که در زبان بماند و مربی موفق کسی است که تلاش کند علم و عمل را به هم نزدیک کند.

امام جمعه کرمان در خطبه‌ دوم نماز جمعه با اشاره به روز ملی خلیج فارس تصریح کرد: بر اساس ادله تاریخی این خلیج همیشه فارس است و در تاریخ ایران برای همیشه هویت خود را با همت مردان رشید ایران حفظ خواهد کرد.

وی با اشاره به فرمان هشت ماده‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی به سران قوا درباره مبارزه با مفاسد اقتصادی گفت: باید تلاش کرد گلوگاه‌های فساد بسته و با مفاسد به شدت برخورد شود.

علیدادی سلیمانی روز شوراها را گرامی داشت و افزود: تحقق جمهور به حضور پررنگ مردم پای صندوق رأی و اظهار نظر مردم در حوزه‌های مختلف است و بخش قابل توجهی از تحقق جمهور در انتخابات‌های متعدد از جمله شوراها است که در سایه اسلام عزیز جمهوری اسلامی را محقق می‌کند.

نماینده ولی فقیه در استان کرمان با تبریک هفته کار و کارگر اظهار کرد: فعالیت کارگران چرخ‌های مهم اقتصاد کشور را با سرعت هر چه تمام‌تر به حرکت در می‌آورد و نیروی انسانی فعال، کارآمد، با انگیزه و امیدوار می‌تواند اقتصاد یک کشور را متحول کند.

وی افزود: این امر زمانی رقم خواهد خورد که به حق و حقوق کارگر توجه و به اعتراضات و ایرادات او توسط کارفرما و ... به صورت جدی توجه شود تا حقی از کارگری که مجاهد عرصه اقتصادی است، تضعیف نشود.

علیدادی سلیمانی در ادامه خطبه‌های نماز جمعه امروز کرمان با تبریک روز معلم گفت: نگاه تعلیم و تربیت جامعه به کلاس و رفتار و گفتار معلم است.

امام جمعه کرمان با اشاره به مناسبت روز جهانی مطبوعات اظهار کرد: در این بخش که فکرها و ذهن‌ها را شکل می‌دهد و با روایتگری، ذهن‌ها را مدیریت و بر دل‌ها می‌تواند حکومت کند، با یک عرصه حساس و مهم مواجه هستیم که چه بخواهیم و یا نخواهیم رسانه‌ها به دو بخش تقسیم می‌شوند؛ یک بخش از رسانه‌های دنیا پنهان کردن واقعیت، کوچک کردن مسائل بزرگ و حساس، بزرگنمایی مسائل کم ارزش و دروغ پراکنی را در دستور کار دارند و برای این ماموریت میلیاردها دلار در جای جای جهان امروز هزینه می‌کنند.

وی اظهار کرد: در برابر این جبهه عظیم و حجیم و نااهل مطبوعات، جبهه مطبوعات فداکار، انسان‌دوست، متعهد و از خودگذشته قرار دارند، در حالیکه به لحاظ تعداد و امکانات در این صحنه جنگ تمام عیار همخوانی ندارند و کاملاً نامتوازن هستند.

علیدادی سلیمانی در ادامه بیان کرد: اما جبهه ارزشی مطبوعات و رسانه توانسته در دنیای امروز موفق شود جبهه حجیم و گسترده مطبوعات ملحد و نااهل را شکست دهد که حاصل شکست آن را در خیابان‌های لندن و آمریکا و اروپا در دفاع از ملت مظلوم فلسطین مشاهده می‌کنیم.

امام جمعه کرمان در بخش پایانی خطبه‌های نماز جمعه اظهار کرد: آنچه در شورای امنیت و سازمان ملل در روزهای اخیر اتفاق افتاد نشان داد حقانیت جریان فلسطین بر همه برملا شده که از ۱۵ رأی ۱۲ رای مثبت بود اما آمریکا آن را وتو کرد زیرا او با انسان و انسانیت مخالف است و انگیزه‌ای برای پایان دادن به جنگ غزه ندارد و برای همین وتو می‌کند زیرا تلاش دارد تا آنچه در منطقه اتفاق می‌افتد تحت مدیریت او باشد.

نماینده ولی فقیه در استان کرمان افزود: این یعنی سازمان ملل و مجامع بین‌المللی موجود کارآمدی لازم برای دفاع از مظلوم را ندارند اما بدانند به فضل خدا کشور فلسطین در آینده به رسمیت شناخته شده و حق مظلوم آن‌ها گرفته خواهد شد؛ روزی که پیروزی نهایی حماس و جهاد اسلامی و مردم فلسطین را جشن بگیریم.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • نگاه متفاوت کارشناس اقتصادی بعد از حمله موشکی سپاه: معادلات تغییر کرد | فیلم
  • (عکس) سردار سلیمانی و هوگو چاوز، امام مهدی و حضرت مسیح
  • (عکس) سردار سلیمانی و هوگو چاوز، امام مهدی و حضرت عیسی
  • عملیات وعده صادق سیلی محکمی بر چهره رژیم صهیونیستی بود
  • سازمان ملل و مجامع بین‌المللی، کارآمدی لازم برای دفاع از مظلوم را ندارند
  • آمریکا به معنای واقعی شیطان بزرگ است
  • خطیب نماز جمعه تهران: صهیونیست‌ها اگر دوباره غلطی کنند سیلی محکم‌تر خواهند خورد
  • اگر دوباره صهیونیست‌ها غلطی کنند سیلی محکم‌تر خواهند خورد
  • صهیونیست‌ها اگر دوباره غلطی کنند سیلی محکم‌تر خواهند خورد
  • سردار فدوی: امام خمینی (ره) خبیثان آمریکایی و صهیونیسم را مورد حمله مستقیم قرار داد/ 92 درصد از کشورهای جهان طی 200 روز گذشته، همان مطالب 60 سال پیش امام خمینی در خصوص آمریکا را تکرار کردند