Web Analytics Made Easy - Statcounter

امام جمعه همدان گفت: ما نباید تنها به پاسخ نظامی به دشمن بسنده کنیم، حضور در انتخابات مجلس و انتخاب اصلح نیز انتقامی بزرگ از آمریکاست.

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، آیت‌الله حبیب‌الله شعبانی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه همدان در جمع نمازگزاران با بیان اینکه همه جامعه اسلامی باید به عترت و اهل بیت(ع) پیامبر گرامی اسلام توجه بیشتری کنند اظهار کرد: حضور میلیونی مردم عزیز ایران در تشییع پیکر سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی باعث جلب توجه سراسر دنیا شد و پاسخی روشن به استکبار جهانی به ویژه آمریکا بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه سردار سلیمانی اهل فرهنگ، جهاد، جنگ و مقاومت بود افزود: این شهید بزرگوار در همه عرصه‌های مختلف از جبهه‌های جنگ گرفته تا کمک‌رسانی به سیل زدگان حضور داشت.

امام جمعه همدان با بیان اینکه ما نیازمند تقویت بیش از پیش بنیه نظامی هستیم تصریح کرد: آنچه امروز می‌تواند بازدارنده باشد و امنیت کشور را حفظ کند تنها مذاکره نیست، بلکه مذاکره وقتی پیش می‌رود که پشتیبانی‌های نظامی آن را تقویت کند.

وی با اشاره به اینکه ایران اسلامی اهل تعامل با دنیاست ادامه داد: البته این سخن به معنای این نیست که به نیروی نظامی نیاز نداریم چراکه اگر سلیمانی‌ها ضعیف شوند، ظریف‌ها هم تضعیف می‌شوند چراکه قدرت مذاکره با پشتیبانی نظامی حاصل می‎شود.

شعبانی با بیان اینکه آمریکا از موشک بیشتر می‌ترسد خاطرنشان کرد: شهید سلیمانی به عنوان طلایه‌دار مبارزه با تروریسم است و در رأس جبهه مقاومت قرار داشت.

وی با اشاره به اینکه مشخص است که پیوندی بین داعش و آمریکا وجود دارد گفت: اگر آمریکا طرف داعش نیست پس چرا به جبهه مقابل داعش حمله می‌کند و به ترور دست می‌زند؟

امام جمعه همدان با بیان اینکه امروز آمریکا پایبند و متعهد به قوانین بین‌المللی نیست اظهار کرد: یک مهمان رسمی وارد یک کشور ثالث می‌شود و یک کشور دیگر ناجوانمردانه اقدام به ترور آن مهمان می‌کند که این اتفاق خلاف همه مقررات و قوانین بین‌المللی است.

نمی‌دانم چطور برخی از سیاسیون هنوز به مذاکره و FATF دلخوش‌اند؟

وی با اشاره به اینکه آمریکا سال‌ها زحمت دستگاه دیپلماسی که به برجام رسید را هم نابود کرد افزود: نمی‌دانم چطور برخی از سیاسیون هنوز به مذاکره و مواردی چون FATF دلخوش هستند عقل سیاسی حکم می‌کند که امریکا قابل اعتماد نیست.

شعبانی در ادامه با بیان اینکه حضور مردم در اجتماعات مختلف ویژه سردار سلیمانی نشان داد که انقلاب همچنان پویا و مستمر است تصریح کرد: مردم همچنان پایبند آرمان‌ها و ارزش‌ها هستند البته این حضور مردمی به معنای نبود مشکلات اقتصادی در کشور نیست که باید دولتمردان به آن‌ها پایان دهند.

وی با اشاره به اینکه سپاه به خوبی به آمریکا سیلی زد ادامه داد: مردم هم باید انتقام بگیرند و پاسخ دندان‌شکن به آمریکا نباید تنها به پاسخ نظامی محدود شود؛ باید در انتخابات با حضور پرشور داشته باشیم و با انتخاب افراد اصلح و انقلابی راه سردار سلیمانی را ادامه دهیم.

امام جمعه همدان با بیان اینکه دشمن تلاش می‌کند که تلفات خود را در حمله به پایگاه نظامی آمریکایی مخفی کند خاطرنشان کرد: اما برخی اخبار حاکی از کشته شدن 300 نفر در این حمله دارد که البته باید منتظر اخبار رسمی ماند، اما مهم شکسته شدن هیمنه آمریکاست که به برکت ایستادگی مردم رخ داد.

وی با اشاره به اینکه هیچ کشوری در منطقه و دنیا نمی‌تواند حرف از تهدید امریکا بزند چه برسد به عمل آن گفت: اما ما نه تنها حرفش را زدیم بلکه عمل هم کردیم، اتفاقی که در دنیا هیچ کشوری توان آن را ندارد.

شعبانی در ادامه با تقدیر از مردم همدان به خاطر حضور پرشور در تجمع میدان امام(ره) در بزرگداشت شهادت سردار سلیمانی اظهار  کرد: مسؤولان باید شرایط حضور و تجمعات را تسهیل کنند و امید است که در ایام عاشورا بتوانیم تجمع‌های بزرگی را ببینیم.

وی در پایان به برگزاری نمایشگاه کتاب نیز اشاره کرد و افزود: مردم همراه فرزندان خود به نمایشگاه کتاب مراجعه کنند و از این مکان فرهنگی بهره ببرند.

انتهای پیام/89040/

منبع: فارس

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی همدان انتخابات مجلس قاسم سلیمانی حبیب الله شعبانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۵۳۵۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره‌مندی بیش از ۶۰۰ نفر در مانور تیم‌های درمان اضطراری هلال احمر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، سنجربگی گفت: با برگزاری این مانور‌ها و با بالا بردن توان عملیاتی تیم‌ها و ایجاد انسجام بین اعضا می‌توان پاسخگویی مناسبی برای مقابله با بحران داشت.

او افزود: حضور تیم‌های درمانی در مانور‌های باعث می‌شود نقاط قوت و ضعف را بررسی کنند تا بتوانند در شرایط اضطراری از آمادگی کامل برخوردار باشند و در میدان‌های عملیاتی پاسخگوی نیاز‌های مردم باشند.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان همدان افزود: مانور تیم‌های درمان اضطراری در روستای نیر با حضور تیم‌های درمان اضطراری شهرستان‌های بهار و رزن و روستای شوند با حضور شعب فامنین و کبودراهنگ برگزار شد.

سنجربگی مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان همدان تصریح کرد: افزون بر ۶۰۰ نفر از مردم روستا‌های نیر و شوند از خدمات بهداشتی، درمانی، سلامت محور، پزشکی، مامایی، روانشناسی، پرستاری، بینایی سنجی، تجویز داروی رایگان، کنترل فشار خون، تغذیه و آموزش بهره‌مند شدند.

 

دیگر خبرها

  • لابی‌های سنگین در راهروهای مجلس برای صندلی ریاست
  • تاثیر مثبت انتخاب فرد اصلح در دور دوم انتخابات بر آبادانی شهرستان
  • (ویدئو) حضور پرشور مردم در کنار تالاب هامون
  • کمک‌ های جدید آمریکا چه معنایی برای اوکراین و پوتین دارد؟
  • کمک‌های جدید واشنگتن چه معنایی برای کی‌یف و پوتین دارد؟
  • پنج سناریوی عجیب انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ آمریکا
  • استقرار شعب ویژه برای رسیدگی به تخلفات انتخاباتی در مرحله دوم انتخابات مجلس
  • آمریکا و رژیم صهیونیستی بیش از پیش منزوی شده اند
  • مردم در انتخاب فرد اصلح نگاه قبیله‌ای را کنار بگذارند
  • بهره‌مندی بیش از ۶۰۰ نفر در مانور تیم‌های درمان اضطراری هلال احمر