Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، ماموستا فایقی رستمی ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه سنندج که در مسجد جامع این شهر اقامه شد، شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی را تبریک و تسلیت گفت.

وی ادامه داد: همچنین جا دارد که کشته شدن جمعی از مردم کرمان و همچنین جان باختن شماری از هموطنانمان را در جریان سقوط هواپیمای پرواز تهران - کیف تسلیت عرض کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه سنندج ضمن تاکید بر لزوم حرکت در مسیر راه شهدای انقلاب اسلامی، افزود: حرکت در راه شهدا و زنده نگهداشتن یاد و خاطره آنها زمینه ساز اقتدار و عزت بیشتر برای انقلاب اسلامی ایران به شمار می‌رود و همه ما باید این مهم را در اولویت قرار دهیم.

وی با اشاره به توطئه های دشمن برای مقابله با نظام اسلامی ایران، بیان کرد: امیدوارم همه رهرو راه شهدا باشیم و با بصیرت همه جانبه در برابر توطئه های دشمنان ایستادگی کنیم.

ماموستا رستمی به اقدام به موقع سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در راستای سیلی محکم به رژیم تروریستی آمریکا اشاره کرد و گفت: در برابر دشمنان باید با اقتدار و قدرت به مقابله برخواست و انتقام از کفار را در سریع‌ترین زمان ممکن اجرایی کرد.

وی ضمن اشاره به اهمیت توجه به آموزه های دینی و قرآنی در سطح جامعه، گفت: کتاب آسمانی قرآن و برنامه های کامل و جامع برای سعادت دنیا و آخرت مسلمین است و به همین دلیل نیاز است که آموزه های قرآنی در تمامی بخش‌های زندگی ما در جامعه نمود عینی داشته باشد.

امام جمعه سنندج به سالگرد تشکیل هسته‌های گزینش اشاره کرد و گفت: به کارگیری افرادی شایسته با حسن اخلاق و شخصیتی وارسته و توانمند در بدنه ادارات و سازمان امری مهم و ضروری است و این مهم نشان دهنده اهمیت کار هسته های گزینش در کشور ماست.

وی خواستار ترویج آموزه‌های دینی در سطح جامعه از سوی همه اقشار به ویژه روحانیون شد و افزود: علما و روحانیون نقش بسیار مهمی را در جامعه دارند و به همین دلیل باید به بهترین شکل ممکن این نقش و رسالت خود که همانا ترویج آموزه‌های دینی و اسلامی است، را به بهترین شکل ممکن اجرایی کنند.

کد خبر 4820204

منبع: مهر

کلیدواژه: امام جمعه سنندج خطبه های نماز جمعه قاسم سلیمانی قاسم سلیمانی سردار سلیمانی 9 دی بوشهر ایلام سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی شهادت سپاه پاسداران شهرکرد گرگان شیراز قزوین بارش برف مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۵۳۶۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نگاه اسلام به جامعه کارگری همراه با رأفت و احترام است

حسین بامیری در گفت وگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: همانطور که نبی مکرم اسلام (ص) کار و کوشش را همانند جهاد در راه خدا مقدس دانسته و کارگر را به مجاهد فی سبیل‌الله تشبیه می‌نماید و همان اجر و پاداش را برای او متذکر می‌گردد.

وی تصریح کرد: آیین مقدس اسلام کار مفید و سازنده را عبادت تلقی نمود و رشد تعالی انسان را تنها در سایه کار و کوشش می‌داند، در دین مبین اسلام نیل به مدارج عالیه کمال و راه رسیدن به مراتب پیشرفت، صرفاً در سایه کار و تلاش آگاهانه براساس معیارهای الهی بوده، و به همین جهت اسلام با عبادت تلقی کردن کار و کوشش، انسان‌ها را توصیه به رعایت آداب و شرایط عبادت در انجام کارهای مختلف کرده است.

بامیری بیان داشت: نگاهی که دین مبین اسلام به جامعه کارگری دارد نگاه رأفت همراه با احترام است، جامعه‌ی کارگری ما یک جامعه‌ی وفادار به کشور و وفادار به نظام بوده، ما چه در شکل گیری انقلاب و چه بعد از انقلاب و چه در ۸ سال دفاع مقدس شاهد از خود گذشتگی از این عزیزان بوده ایم و به دفعات زیادی این عزیزان مقابل دشمنان این نظام صف آرایی کرده جانانه از این نظام انقلاب دفاع کردند.

وی با اشاره به خلأهای موجود در قوانین مربوط به قانون کار در کشور بیان داشت: اگر شجاعت و از خود گذشتگی این قشر زحمت کش و بی ادعا نبود، اکنون شاهد این همه پیشرفت در تمامی حوزه ها نبوده ایم، متاسفانه قوانینی که فعلاً در کشور در خصوص قوانین مربوط به قانون کار می‌باشد، خلأهایی مشاهده می‌شود و در برخی موارد نیز قوانینی که وضع شده است به درستی اجرا نشده که این کار باعث بوجود امدن نارضایتی‌هایی شده که اکثراً هم به حق بوده است.

بامیری در پایان خاطر نشان کرد: بسیار ضرورت دارد که در قوانین وضع شده در رابطه با کار بازنگری صورت پذیرد و قطعاً این امر در کمیسیون‌ها و فراکسیون‌های مربوطه با جدیت پیگیری خواهد شد.

کد خبر 6092778

دیگر خبرها

  • ضرورت توجه به کارگران نخبه و نخبگی در جامعه کارگری
  • نگاه اسلام به جامعه کارگری همراه با رأفت و احترام است
  • اقدام به موقع واحد پلیس برای نجات جان شهروندان
  • اقدام به موقع پلیس جان ۲ نفر را در سنندج نجات داد
  • دستورات و تاکیدات اژه‌ای در راستای اقناع افکار عمومی
  • اجتماع دانشجویی در همبستگی با دانشجویان آمریکایی و اروپایی مقابل دانشگاه تهران
  • دانشگاه‌های ایران اجازه ورود نیرو‌های امنیتی به دانشگاه را نمی‌دهد
  • دهه کرامت فرصت معرفی الگوهای برتر جهان اسلام به دختران است
  • لزوم بازشناسی بقیع به جهان اسلام
  • نیازمند آگاه‌سازی پایدار برای نسل جدید هستیم