Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-01@13:31:15 GMT

ناگذاری یک بلوار به نام سردار سلیمانی در خوانسار

تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۴۵۳۷۱۵

ناگذاری یک بلوار به نام سردار سلیمانی در خوانسار

شهردار خوانسار گفت: بلوار حد فاصل میدان اندیشه تا میدان غدیر(مسکن مهر) به نام شهید سپهبد "سردار سلیمانی" نامگذاری شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا از خوانسار، محسن اسحاقی امروز در حاشیه رونمایی از بلوار نامگذاری شده به نام "سردار سلیمانی" اظهار کرد: به دنبال شهادت افتخار آفرین سردار حبهه‌های مقاومت موضوع نامگذاری یکی از  معابر شهر به نام  این شخصیت والامقام  کشوری و بین‌المللی در دستور کار قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهردار خوانسار افزود: در جلسه فوق العاده کمیته نامگذاری معابر، بلوار جدید الاحداث در حد فاصل میدان اندیشه تا میدان غدیر(مسکن مهر) برای نامگذاری به نام سردار سلیمانی تعیین شد.

وی گفت: این پیشنهاد بالافاصله در شورای اسلامی شهر خوانسار به تصویب رسید و امروز مراسم رونمایی انجام شد.

شهردار خوانسار تصریح کرد: سردار سپهبد سلیمانی فکری جز حرکت برای عزت اسلام و مظلومان جهان نداشت و  نگاهش به افق نگاه مقام معظم رهبری دوخته شده بود.

اسحاقی افزود: این شهید والامقام مجاهدی فداکار و ولایت پذیر بود که در مقابله با دشمنان و ایجاد امنیت منطقه خاورمیانه جان خود را تقدیم کرد و به شهادت رسید.

کد خبر 405097

منبع: ایمنا

کلیدواژه: خوانسار شهرداری سردار سلیمانی خیابان شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۵۳۷۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همه وظیفه داریم در راستای کاهش سوانح اقدام کنیم

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت: بالا بودن تعداد متوفیان حوادث رانندگی و آمار مجروحان در کرمانشاه زیاد است و همه وظیفه داریم در راستای کاهش سوانح اقدام کنیم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، سردار مهدی حاجیان امروز _چهارشنبه دوازدهم اردیبهشت_ در قرارگاه کاهش تصادفات استان که در سالن جلسات دفتر فرماندهی برگزار شد، اظهار کرد: سال گذشته ۱۰۹ نفر را در این حوادث از دست داده‌ایم و خانواده‌های زیادی داغدار و حتی بی سرپرست شده‌اند، آیا نباید با این وضعیت چاره‌ای بیندیشیم و به صورت عملیاتی اقدامات لازم را برای کاهش این مقدار تلفات انجام دهیم.

وی افزود: سال گذشته و تنها در دو کمربندی کرمانشاه ۴۰ نفر جان خود را به خاطر حوادث رانندگی از دست داده‌اند، تلفاتی که بسیار زیاد است و باید برای کاهش آن تلاش کنیم.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: بر همین اساس از سال گذشته تصمیم گرفتیم که جلسات را از پشت میز به سطح شهر و میادین ببریم تا از نزدیک مشکلات، نواقص و معضلات را شناسایی و برای آن چاره‌اندیشی کنیم.

سردار حاجیان اضافه کرد: با این حال برخی مدیران که درگیر رفع نواقص بودند به جز یکی دو بار در این بازدیدهای میدانی حضور پیدا نکردند که جای گلایه و انتقاد دارد.

وی تاکید کرد: هرچند در این بازدیدها اقدامات خوبی صورت گرفت و نواقص بعضی نقاط حادثه‌خیز رفع شد یا در حال رفع شدن است، اما کافی نیست و لازم است اقدامات گسترده‌تری صورت گیرد.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه ادامه داد: تأمین روشنایی میدان آزادی، تقاطع سردار سلیمانی و سایر معابر، اصلاح هندسی میدان نیایش، ایجاد دور برگردان میدان آناهیتا، اصلاح هندسی میدان ظفر و دوربرگردان میدان مقابل شرکت زمزم از جمله اقدامات انجام شده بوده است.

سردار حاجیان تاکید کرد: همانگونه که بارها اعلام کرده‌ایم پلیس نمی‌تواند بنشینید و دست روی دست بگذارد و مرگ همشهریان و هموطنان خود را در حوادث ترافیکی مشاهده کند.

وی گفت: پلیس همانگونه که پاسخگوی کار و اقدامات خود است از دستگاه‌های مسئول نیز به نفع مردم مطالبه‌گری می‌کند و چنانچه آن‌ها به وظایف قانونی خود در خصوص رفع نقاط حادثه‌خیز و کاهش سوانح رانندگی عمل نکنند علیه آن‌ها اعلام جرم خواهیم کرد.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه افزود: علاوه بر بالا بودن تعداد متوفیان حوادث رانندگی و آمار مجروحان در کرمانشاه زیاد است و همه وظیفه داریم که در راستای کاهش سوانح اقدام کنیم.

سردار حاجیان با بیان اینکه پلیس وظیفه خود می‌داند در هر شرایطی برای آسایش و رفاه حال مردم تلاش کند، تصریح کرد: امیدوارم سایر دستگاه‌های مسئول نیز با توان بیشتری پای کار بیایند و مدیران نیز در بازدیدهای میدانی و جلسات راهبردی شرکت کنند تا بتوان تصمیمات بهتری اتخاذ کرد.

کد خبر 749741

دیگر خبرها

  • مگر ما مرده باشیم که یکی از این خانواده به‌دست داعش شهید شوند
  • همه وظیفه داریم در راستای کاهش سوانح اقدام کنیم
  • تجدید پیمان دختران و مادران نصف‌جهان با سردار دل‌ها
  • اردیبهشت زمان سفر سرزمین لاله های سر به زیر
  • فیلم| واکنش شهید سردار سلیمانی به یک تصمیم در فصل پنجم سریال پایتخت
  • مخالفت حاج‌قاسم سلیمانی با شهید شدن بابا پنجعلی
  • ماجرای علاقه زیاد سردار سلیمانی به نوه اش، عسل /زینب گفت ببین یه ذره بچه داره من رو تهدید می‌کنه!
  • ماجرای اظهار نظر سردار سلیمانی در سریال پایتخت ۵
  • چرا سردار سلیمانی با شهید شدن بابا پنجعلی در سریال پایتخت ۵ مخالفت کرد؟
  • پایان تملک پروژه باغ مزار مشاهیر قم تا یک ماه آینده