Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال بانوان امروز (جمعه) با برگزاری ۵ دیدار در شهر‌های مختلف ایران برگزار شد. در این هفته بازی ۲ تیم فوتبال بانوان سینا بوشهر و آذرخش زاگرس شیراز به دلیل شرایط نامساعد زمین لغو شد و در حساس‌ترین جدال، تیم فوتبال بانوان وچان کردستان از سد سپاهان اصفهان عبور کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نتایج بازی‌های این هفته به شرح زیر است:

وچان کردستان ۲ -  سپاهان اصفهان صفر

تیم فوتبال بانوان وچان کردستان در حساس‌ترین بازی این هفته رقیبش را شکست داد و همچنان در جایگاه دوم جدول باقی ماند. اما تیم فوتبال بانوان سپاهان با این شکست به رده چهارم جدول سقوط کرد. الهام فرهمند و سمیه خرمی ۲ گل تیم وچان را وارد دروازه حریف کردند.

ملوان بندرانزلی صفر -  شهرداری بم ۶

تیم فوتبال بانوان شهرداری بم با این پیروزی به دوازدهمین برد خود در این فصل دست یافت. این تیم در شهر ملوان حریفش را با ۶ گل شکست داد تا همچنان در صدر جدول باقی بماند. در این بازی زهرا قنبری کاپیتان تیم بم چهار گل، منا حمودی و فاطمه گرایلی هر کدام یک گل به ثمر رساندند.

آویسا خوزستان صفر - نماینده البرز

نماینده البرز اولین پیروزی خود در هفته نخست نیم فصل دوم را با سرمربی جدیدش مریم ایراندوست تجربه کرد. ایراندوست در فصل گذشته هدایت ملوان را برعهده داشت و اکنون به جمع تیم البرز پیوسته است. در این بازی پرناز حسینعلی زاده و سارا قمی گل‌های این تیم را به ثمر رساندند. گل سارا قمی از روی نقطه پنالتی زده شد.

ذوب آهن اصفهان ۰ - ۳ پالایش گاز ایلام ۲

تیم فوتبال بانوان ذوب آهن با سرمربی جدید خود مژگان مدائم زاده اولین شکست را در نیم فصل دوم لیگ برتر فوتبال بانوان تجربه کرد. در این بازی تیم پالایش با گل‌های کوثر عنبری، زهرا حاتم نژاد و زهره عینی سه امتیاز این بازی را کسب کردند. 

شهرداری سیرجان ۹ - همیاری ارومیه صفر

در پُر گل‌ترین بازی این هفته تیم فوتبال بانوان  شهرداری سیرجان با به ثمر رساندن ۹ گل در بازی مقابل تیم همیاری به جایگاه سوم جدول صعود کرد و از رقیبانش پیشی گرفت. در این بازی هستی فروزنده چهار گل، زهرا علیزاده سه گل و افسانه چترنور ۲ گل برای تیمشان زدند.

بیشتر بخوانید: سربالی: برخی تیم‌ها در لیگ فوتبال بانوان پرداختی نداشتند

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تیم فوتبال بانوان وچان لیگ فوتبال بانوان فوتبال بانوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۵۳۸۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیب استقلال برای بازی با تراکتور اعلام شد

ترکیب تیم فوتبال استقلال برای برگزاری دیدار مهم هفته بیست و پنجم لیگ برتر اعلام شد

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، هفته بیست و پنجم رقابت‌های فوتبال لیگ برتر امروز چهارشنبه با دیدار تیم‌های تراکتور و استقلال در ورزشگاه یادگار امام تبریز پیگیری خواهد شد. این دیدار از ساعت ۱۷ آغاز خواهد شد.

ترکیب استقلال:

محمدرضا خالدآبادی، روزبه چشمی، محمدحسین مرادمند، آرمین سهرابیان، صالح حردانی، ابوالفضل جلالی، زبیر نیک نفس، آرش رضاوند، جلال‌الدین ماشاریپوف، مهرداد محمدی و گوستاوو بلانکو.

دیگر خبرها

  • ترکیب استقلال برای بازی با تراکتور اعلام شد
  • کشیدن ضامن نارنجک در بالای جدول/ جدال های مثلث جذاب لیگ فوتبال
  • بررسی دیدارهای سرخابی ها در هفته بیست وپنجم لیگ برتر فوتبال
  • اوسمار:‌ بازی با سپاهان همیشه سخت و حساس است/ هیچ ضمانتی برای بازی کردن بیرانوند نیست+ فیلم
  • الکلاسیکو فوتبال ایران در پایتخت / پذیرایی تراکتور از صدرنشین در جهنم سهند
  • شمس آذر - پیکان؛ مصاف جوان سازها/ آغاز حساس‌ترین هفته فوتبالی
  • هفته ۲۵ لیگ برتر فوتبال | نصف پرسپولیس مقابل سپاهان و استقلال بدون کاپیتان در تبریز
  • دو بازی حساس هفته۲۵ لیگ با داوری دو برادر!
  • پیروزی ذوب آهن در دومین دیدار مرحله نیمه پایانی لیگ برتر بسکتبال
  • داوران هفته بیست و پنجم | حساس ترین بازی ها به برادران حیدری رسید