Web Analytics Made Easy - Statcounter

آیت‌الله «قربان‌علی دری‌نجف ‌آبادی» در خطبه‌های عبادی، سیاسی جمعه اراک، افزود: جمهوری اسلامی با این اقدام نیروهای سپاه نشان داد که به هیچ عنوان از دشمنان هراسی ندارد و بدخواهان نظام اسلامی  هیج‌جا نمی‌توانند ایمن باشند.

وی بیان کرد: اقدام سپاه پاسداران در حمله موشکی به پایگاه‌های نظامی آمریکا، سیلی اول بود و این نیرو باید هوشیاری خود را بیش از پیش کند و به دنبال فرصت‌های مناسب باشد تا دم عقرب زهرآگین از سر مسلمانان قطع شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه اراک ادامه داد: راه شهدا تا نابودی اسرائیل و ریشه‌کنی صهیونیسم و دشمنان اسلام ادامه دارد.

آیت‌الله دری نجف آبادی ادامه داد: اسلام علوی، فاطمی،حسینی، زینبی  برحق است و با عزتمندی و شرف راه پیروزی را می‌پیماید.

وی اظهار داشت: شهادت سپهبد سلیمانی به همراه همرزمان شهیدش بزرگترین حادثه سال جاری است که به دست شقیح‌ترین و سیاه‌کارترین افراد دنیا  به وقوع پیوست و تاریخ هرگز عمق بدخواهی استکبار را از خاطر نخواهد برد.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی ادامه داد: شهادت سپهبد سلیمانی سرفصل جدیدی از زندگی را در ایران، دنیای اسلام و تاریخ بشریت آغاز کرده که موجب همبستگی بیشتر در دنیای اسلام و ملت بزرگ ایران شد.

آیت‌الله دری‌ نجف آبادی عنوان کرد: ماهیت کثیف و پلید آمریکا با شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی به دنیا ثابت شد.

وی گفت: سپاه پاسداران با هوشیاری کامل و در زمانی‌که که هنور سردار شهید در جایگاه ابدی خود آرام نگرفته بود پایگاه‌های نظامی آمریکا را مورد حمله قرار داد.

امام جمعه اراک افزود: رهبر معظم انقلاب فرمودند، انتقام از آمریکا سخت است و این تنها یک سیلی بود و جوانان غیرتمند ایران اسلامی و دنیای اسلام انتقام‌های شدیدتری را خواهند گرفت تا نتیجه آن کوتاهی دست آمریکا از منطقه شود.

آیت‌الله دری نجف آبادی اظهار داشت: ما احتیاج به آمریکای جنایتکار به عنوان وکیل مدافع در منطقه نداریم و هرجا که استکبار حضور داشته چیزی به جز جنایت و گسترش فساد و فحشا رخ نداده  است وباید دست آمریکا، صهیونیسم و وهابی‌های تکفیری برای همیشه از سر دنیای اسلام قطع شود.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی ادامه داد: حادثه کشته شدن شماری از هموطنان در آیین تشیع پیکر پاک شهید سپهبد سلیمانی در کرمان دلخراش بود و باید هوشیاری و برنامه‌ریزی‌های مناسب‌تری صورت می‌گرفت و در اجتماعات آینده در سایه نظم و برنامه باید از وقوع چنین مسایلی جلوگیری شود.

آیت‌الله دری نجف آبادی اظهار داشت: حادثه سقوط هواپیمای اکراینی نیز دردآور بود و علت این حادثه در دست بررسی است و اینکه عده‌ای از دشمنان بدون ارزیابی کافی مدعی شده‌اند که هواپیمای اکراینی هدف موشک قرار گرفته درست نیست و باید ابعاد این موضوع از سوی متخصصان واکاوی شود.

امام جمعه اراک اضافه کرد:  شایعات اینچنینی که مبتنی بر نظر کارشناسی نیست جو روانی دشمن است که می‌خواهد اقدام شجاعانه سپاه پاسداران را کمرنگ جلوه دهد اما بدانند با هیچ اقدامی نمی‌توانند آسیبی به قدرت و اقتدار این مرز و بوم بزنند.

آیت‌الله دری نجف آبادی تصریح کرد: مردم  همانند همیشه در آیین تشییع شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی و همرزمانش سنگ‌تمام گذاشتند و یاد و خاطره این شهدا تا ابد در تاریخ ماندگار می‌ماند و هرگز فراموش نمی‌شود.

وی در بخش دیگری از سخنانش گفت: ۱۹ دی‌ماه در تاریخ انقلاب اسلامی از سال ۵۶ تاکنون روز عزت و افتخار بوده و نهضت اسلامی و انقلاب اسلامی از این روز کلید خورد.

سالگرد رحلت آیت‌الله هاشمی رفسنجانی، رحلت سید هاشم محلاتی، یاد و خاطره شهدای عملیات کربلای چهار و پنج و امیرکبیر از دیگر مواردی بود که در نمازجمعه اراک به آن‌ها پرداخته شد.

نماز عبادی و سیاسی جمعه در ۳۳ نقطه استان مرکزی اقامه می‌شود.

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت بنزین بودجه 99 شهادت سردار سلیمانی آیت الله هاشمی رفسنجانی اسلامی ایران انقلاب اسلامی کارشناسی ملت بزرگ ایران قیمت خودرو قیمت بنزین بودجه 99 شهادت سردار سلیمانی امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۵۳۸۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاسداران باید قدر فرصت حضور و خدمت در سپاه را بدانند

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله علی خاتمی ظهر شنبه در دیدار با جمعی از کارکنان سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان که به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در محل سپاه استان، گفت: عنایت خداوند متعال و فکر و اندیشه بلند امام راحل سبب تشکیل و عزت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شد.

وی اظهار کرد: تشکیل نهاد نمایندگی در سپاه خردمندانه و هوشیارانه بو د و فلسفه وجودی نمایندگی ولی فقیه در سپاه، ساخت یک سپاه معنوی با روحیه جهادی و انقلابی است. نماینده ولی فقیه در استان زنجان، گفت: سپاه مولود انقلاب و بسیج مولود سپاه است و این نهاد به دلیل عملکرد فکری و بصیرتی، نزدیک‌ترین نهادها به نظرات مقام معظم رهبری است.

خاتمی، به اقتدار و عزت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اشاره کرد و بیان داشت: مقاومت و ایستادگی در برابر دشمنان، موجب عزت و سربلندی می‌شود اما عقب نشینی در برابر آنان مایه ننگ و ذلت است.

وی افزود: سپاه یک نهاد انقلابی همه جانبه برای حراست و حفاظت از دستاوردهای انقلاب است و پاسداران باید قدر فرصت حضور و خدمت در سپاه را بدانند چرا که سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نهادی مقدس است.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان، با بیان اینکه امروز بالاترین سطح اقتدار و عزت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را در کنار سایر نیروهای مسلح شاهد هستیم، تصریح کرد: سپاه در دوران دفاع مقدس و پس از آن خوش درخشیده و تمامی این فعالیت‌ها و خدمات رسانی می‌بایست برای نسل جوان تشریح و تبیین شود.

کد خبر 6089860

دیگر خبرها

  • سپاه نزدیکترین نهاد به مواضع رهبری است
  • پاسداران باید قدر فرصت حضور و خدمت در سپاه را بدانند
  • سپاه نبود داعش تا پشت درب پارلمان اروپا و قلب آمریکا نفوذ می‌کرد
  • الهندی: پاسخ ایران ثابت کرد اسرائیل قادربه حفاظت از خود نیست
  • الهندی:پاسخ ایران ثابت کرد اسرائیل قادر به حفاظت از خود نیست
  • آیت‌الله مطهری فیلسوف زمان و یکی از متفکرین انقلاب بود
  • گنجاندن نام سپاه در فهرست سازمان‌های تروریستی ممکن نیست
  • سخنگوی بورل: گنجاندن نام سپاه در فهرست سازمان‌های تروریستی ممکن نیست
  • سرلشکر سلامی با خانواده شهید حاجی‌رحیمی دیدار و گفت‌وگو کرد +عکس
  • سرلشکر سلامی با خانواده شهید حاجی‌رحیمی دیدار و گفت‌وگو کرد