Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-08@22:51:22 GMT

پاسداشت وحدت ملی دشمن را زمین‌گیر می‌کند

تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۴۵۳۹۵۷

پاسداشت وحدت ملی دشمن را زمین‌گیر می‌کند

حجت الاسلام سید «ابراهیم حسینی» در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر ساوه که در مصلی امام علی (ع) برگزار شد،  افزود:شهادت افتخارآمیز سرلشکر قاسم سلیمانی  از الطاف خفیه الهی بود و این سرباز رشید و شجاع اسلام به تنهایی لشکری بود که دلش برای مردم می تپید و حتی با شهادتش راهش با قوت ادامه دارد.

وی توضیح داد: این شهید سرافراز در راه دفاع از مکتب اسلام، ملت و ولایت جان خود را نثار کرد و حضور چند میلیونی مردم در آیین تشییع پیکر او نشان داد که مردم قدردان خادمان واقعی خود هستند و مسوولان هم باید با خدمت بی‌منت و حرکت در راستای آرمان های انقلاب و تبعیت از ولایت فقیه قدردان چنین ملتی باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه ساوه اظهار داشت: شهادت  سپهبد سلیمانی روح و جانی تازه در کالبد ملت و انقلاب دمید و سبب انسجام داخلی و تبیین حقانیت رهبری و نظام در جهان شد.

حجت الاسلام حسینی تاکید کرد: تقویت پیوند میان ملت های ایران و عراق با شهادت سردار سلیمانی و یار دیرین او ابومهدی مهندس از دیگر نکات قابل تامل است و حضور میلیونی مردم شهرهای مختلف ایران و عراق در تشییع پیکر مطهر نشان دهنده این همدلی است که دشمنان تلاش می‌کردند با فتنه‌انگیزی در عراق آن را دچار خدشه کنند.

وی انتقام گرفتن خون این شهیدان را اجتناب‌ناپذیر برشمرد و گفت: نخستین انتقام را ملت‌های ایران و عراق با غیرت دینی و ملی با حضور میلیونی در تشییع پیکر شهدا از آمریکا گرفتند و دلاوران سپاه نیز برای نخستین‌بار پس از جنگ جهانی دوم توانستند بر صورت استکبار جهانی سیلی سختی بزنند و پایگاه راهبردی عین‌الاسد را با موشک هدف قرار دهند به‌طوری که آن‌ها کشتی های خود را تا شعاع یک کیلومتری از آب های ایران دور کردند و همه ملت از سپاه قدس، نیروی هوافضا و همچنین سردار شهید تهرانی مقدم به خاطر این عملیات قدردان است.

خطیب جمعه ساوه تاکید کرد: اقدامات مجلس شورای اسلامی مبنی بر تروریست دانستن پنتاگون و فرماندهان امریکایی و همچنین مجلس عراق بر لزوم خروج نیروهای اشغالگر آمریکایی از این کشور نیز گام مهمی بود اما انتقام اصلی را جبهه مقاومت و ملت های مسلمان خواهند گرفت و آن هم احراج همه نیروهای مزدور و اشغالگرآامریکا از منطقه است.

وی در خصوص فرارسیدن ایام فاطمیه گفت: حضرت زهرا (س) بهترین الگو برای سبک زندگی اسلامی و حیات طیبه است که همسرداری و حمایت و مراقبت از شوهر از ویژگی های بارز رفتاری این بانوی بزرگ اسلام بود و امیرالمومنین علی (ع) نیز در این خصوص فرمود: «به خدا قسم که هرگز در طول زندگی فاطمه مرا خشمگین نکرد و مرا نافرمانی نکرد و وجودش به گونه ای بود که هرگاه او به نگاه می کردم تمام غم و غصه هایم برطرف می شد».

خطیب جمعه ساوه در خصوص حادثه  جان باختن شماری از هموطنان در آیین تشییع پیکر شهید سلیمانی در کرمان و همچنین حادثه سقوط هواپیمای اوکراینی ابراز تاسف کرد.

امام جمعه ساوه با اشاره به انتخابات مجلس شورای اسلامی در دوم اسفند،‌ گفت: حضور و مشارکت حداکثری در انتخابات، تمکین داوطلبان به قانون به خصوص در موضوع بررسی صلاحیت‌ها، رعایت اخلاق‌مداری و پرهیز از دروغ و شایعه پراکنی از سوی هواداران داوطلبان انتخابات از امور ضروری و بدیهی است که باید رعایت شود.

نماز عبادی و سیاسی جمعه در ۳۳ نفطه شهری استان مرکزی اقامه می‌شود.

برچسب‌ها وحدت ملی ساوه نماز جمعه قاسم سلیمانی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: وحدت ملی ساوه نماز جمعه قاسم سلیمانی وحدت ملی ساوه نماز جمعه قاسم سلیمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۵۳۹۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر کشور : مردم در انتخابات روز جمعه حماسه جدیدی خلق کنند

احمد وحیدی در حاشیه جلسه هیات دولت با حضور در جمع خبرنگاران، به موضوع دور دوم انتخابات در روز جمعه اشاره کرد و از مردم برای حضور پر شور پای صندوق آرا برای خلق حماسه‌ای جدید دعوت به عمل آورد.

به گزارش خبرگزاری دانشجو؛ احمد وحیدی وزیر کشور در حاشیه جلسه هیات دولت با حضور در جمع خبرنگاران، به موضوع دور دوم انتخابات در روز جمعه اشاره کرد و از مردم برای حضور پر شور پای صندوق آرا برای خلق حماسه‌ای جدید دعوت به عمل آورد.

وی افزود: مرحله دوم انتخابات مجلس به همان اندازه مرحله اول مهم است، چون ۴۵ نماینده انتخاب خواهند شد.

وزیر کشور گفت: در مرحله دوم ۱۱۵۰۰ شعبه در ۲۲ حوزه ۱۵ استان وجود دارد.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • نقشه اصلی براندازان خدشه وارد کردن به عنصر انسجام است
  • تلاش برای تحقق وحدت و تقریب جزء اولویت های ماست
  • فیلم/ حضور قالیباف در نمایش وحدت جبهه انقلاب
  • وزیر کشور : مردم در انتخابات روز جمعه حماسه جدیدی خلق کنند
  • عجیب ترین فرمانده جنگ ایران و عراق /جانشین سپاه خرمشهر و دوست نزدیک سردار سلیمانی را بیشتر بشناسید
  • حج امسال، حج برائت از دشمن جنایتکار صهیونیستی و حامیانش/حجاج باید بتوانند منطق قرآنی برائت ابراهیمی را برجسته‌تر از همیشه نشان دهند / یاد خدا و وحدت؛ دو عنصر اصلی حج
  • اتحاد ایران وعراق مایه ضرر و زیان دشمن و رفاه دو ملت است
  • حج امسال حج برائت از دشمن جنایتکار صهیونیستی و حامیانش/حجاج باید بتوانند منطق قرآنی برائت ابراهیمی را برجسته‌تر از همیشه نشان دهند/یاد خدا و وحدت؛ دو عنصر اصلی حج
  • قدردانی ائمه جمعه استان از پلیس برای اجرای موفق طرح نور
  • تماس منافقین برای تخلیه اطلاعاتی پرستار بیمارستان محل حضور شهید سلیمانی‌ | بشنوید