Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-30@18:58:15 GMT

حاج قاسم به قولش عمل کرد و آبروی ترامپ را برد

تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۴۵۳۹۷۸

حاج قاسم به قولش عمل کرد و آبروی ترامپ را برد

امام جمعه بادرود گفت: ترامپ قمارباز و دیوانه ملت ایران را تهدید کرده بود و سردار رشید اسلام شهید حاج قاسم سلیمانی در جوابش گفته بود که من به‌ تنهایی برای مقابله با تو کافی‌ام؛ اکنون متوجه می‌شویم کسی که آبروی او را در دنیا برد کسی جز سردار سلیمانی نبود.

به گزارش خبرگزاری فارس از نطنز، حجت‌الاسلام علیرضا قاسمی در خطبه‌های نماز جمعه بادرود که در آستان امامزاده آقا علی عباس (ع) برگزار شد، اظهار کرد: از اقدام انقلابی مجاهدان همیشه پیروز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تشکر می‌کنیم که به فرموده مقام معظم رهبری این اولین سیلی بود که به پایگاه عین الاسد آمریکای جانی زدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه بادرود با اشاره به شعر معروف «زدی ضربتی نوش کن»، گفت: این سیلی سخت و کوبنده در صورت تداوم تجاوز آمریکایی‌ها ادامه خواهد داشت و سیلی‌های محکم‌تری خواهد خورد.

وی افزود: همان‌گونه که حضرت آقا فرمودند زمان بزن‌ در رو گذشته است، دنیا و همه ملت ایران هم بداند ما اهل عمل هستیم شعار نمی‌دهیم و سردار سلامی در جمع بدرقه‌کنندگان تشییع پیکر شهید سردار حاج قاسم سلیمانی در کرمان گفت ما انتقام می‌گیریم انتقامی سخت و کوبنده و پشیمان کننده و دقیقاً همان ساعتی که شهید والامقام ما را به شهادت رساندند در همان ساعت نیز پایگاه عین الاسد آمریکایی‌ها را موشک‌باران کردیم که آمریکایی‌ها نتوانستند کوچک‌ترین عکس‌العملی از خود نشان بدهند.

قاسمی ضمن تشکر از تدبیر رهبری معظم انقلاب، اقدام به‌موقع سپاه، مصوبه مجلس شورای اسلامی با موضوع شهادت شهید سلیمانی و مصوبه مجلس عراق مبنی بر اخراج آمریکا از عراق، تصریح کرد: با تمام وجود و ایمان و اعتقاد می‌گویم که ما مردم ایران همگان سربازان ولایت هستیم، هیچ‌گاه ما دنبال شروع جنگ نبوده و نیستیم اما پاسخ‌دهنده قدرتمندی هستیم و اعلام می‌کنیم همان‌طوری که سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اعلام کرد، اگر متجاوزی چشم طمع به منافع ایران اسلامی داشته باشد جوابی قاطع و کوبنده همچون موشک‌باران پایگاه عین الاسد آمریکایی‌ها خواهیم داد.

امام جمعه بادرود ضمن عرض تبریک و تسلیت شهادت سردار رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی سید شهدای مقاومت که محبوب خداست، بیان کرد: این نکته که این شهید عزیز این‌چنین در قلب‌ها اثر گذاشته و دل‌های مرده را احیا کرد تا حالا برای هیچ‌کسی جز امام حسین این‌قدر غم‌زده نمی‌شدیم جای تأمل دارد.

وی اذعان کرد: مگر قاسم سلیمانی چه کرد که اشک امان از همه چشمان برده است گویا یک‌عمر در کنار ما بوده و حالا رفته که برنگردد، رمز و راز این محبوبیت در ایمان و عمل صالح و اخلاص در کارهای اوست آنچه به عمل انسان‌ها ارزش می‌دهند اخلاص است شما ببینید در طول تاریخ در میدان‌های جنگ خون‌های فراوانی ریخته شده است اما آن قطره خونی که در راه رضای الهی و انجام تکلیف الهی ریخته شده قیمتی و جاودانه شده و می‌شود خون مجاهد فی سبیل الله است.

قاسمی خاطرنشان کرد: می‌دانید که ترامپ قمارباز و دیوانه ملت ایران را تهدید کرده بود و سردار رشید اسلام شهید حاج قاسم سلیمانی در جواب تهدید ترامپ گفته بود که من به‌ تنهایی برای مقابله با تو کافی‌ام الآن ما متوجه می‌شویم که حقیقتاً آن‌کسی که ترامپ را در دنیا آبرویش را برد کسی نبود جز سردار سلیمانی عزیز بود.

امام جمعه بادرود گفت: ازجمله دستاوردهای شهادت سردار سلیمانی این بود که با مصوبه مجلس عراق آمریکا را مجبور به ترک این کشور کرد و دومین دست‌آورد خون این شهید والامقام این است که مردم عراق را متحد کرد و آثار اغتشاشات را از بین برد و امنیت را به شهرهای عتبات عالیات برگرداند و به برکت خون این شهید و هم‌رزمانش توطئه ایران‌ستیزی را در عراق از بین برد.

وی ادامه داد: از جمله آثار و برکات شهادت سردار سلیمانی این است که به همه مردم ایران غلط بودن مذاکره با آمریکا را ثابت کرد به برکت خون شهید سلیمانی جبهه مقاومت در تمام منطقه متحد و تمام منطقه را برای آمریکا و عواملش ناامن کرد و الآن تمام جبهه مقاومت در حال طراحی انتقام سخت هستند؛ اولین سیلی را آمریکایی‌ها در پایگاه عین الاسد عراق نوش جان کردند و انتقام اصلی انشاالله نابودی و خروج کامل آمریکا از منطقه خواهد بود ازجمله آثار پربرکت شهادت این شهید والامقام روحیه شهادت‌طلبی نترسیدن از جنگ با استکبار خاصه امریکاست.

قاسمی با اشاره به شهادت امامزاده آقا علی عباس (ع)، گفت: در ایام شهادت آن حضرت قرار داریم و از روزهای گذشته مردم منطقه با حضور در این آستان عرض ارادت خود را به‌خوبی نشان دادند و برنامه عیادت خادمین از بیماران، شمع گردانی و سوگواری نشانه ولایتمداری مردم و عشق به اهل‌بیت را نشان می‌دهد که مردم ما به‌خوبی نشان دادند.

امام جمعه بادرود در پایان بیان کرد: سانحه سقوط هواپیمای مسافربری که به جان باختن ده‌ها تن از هم‌وطنان عزیز و اتباع خارجی منجر شد همچنین حادثه تلخ و غم‌بار جان باختن عده‌ای از هم‌وطنان و تشییع‌کنندگان شهید حاج قاسم سلیمانی در کرمان شد را به خانواده‌های داغداران آنان تسلیت گفت.

انتهای پیام/63025/ک20/

منبع: فارس

کلیدواژه: شهید آمریکا عراق سردار سلیمانی بادرود قاسمی آقاعلی عباس امام جمعه بادرود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۵۳۹۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسدود شدن میدان امام علی به سمت چهار راه بابا قاسم

رییس پلیس راهور شهرستان اصفهان گفت: مسیر منتهی به چهارراه بابا قاسم به سمت میدان قدس به دلیل ترکیدگی لوله آب تا اطلاع ثانونی مسدود است.


سرهنگ احمد رضا هیرمند افزود: براین اساس هم اکنون در مسیر جنوب به شمال خیابان میدان قدس به سمت چهارراه بابا قاسم محدودیت ترافیکی اعمال شده است.


او  از رانندگان خواست برای تردد ار مسیر‌های جایگزین استفاده کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان اصفهان

دیگر خبرها

  • مخالفت حاج‌قاسم سلیمانی با شهید شدن بابا پنجعلی
  • ماجرای علاقه زیاد سردار سلیمانی به نوه اش، عسل /زینب گفت ببین یه ذره بچه داره من رو تهدید می‌کنه!
  • 7 شهید در حمله به نمازگزاران در هرات افغانستان
  • حمله به نمازگزاران در هرات افغانستان/ ۷ نفر شهید شدند
  • حمله به نمازگزاران در هرات افغانستان/ ۶ نفر شهید شدند
  • حمله به نمازگزاران در گذره هرات افغانستان/ ۶ نفر شهید شدند
  • ماجرای اظهار نظر سردار سلیمانی در سریال پایتخت ۵
  • مسدود شدن میدان امام علی به سمت چهار راه بابا قاسم
  • چرا سردار سلیمانی با شهید شدن بابا پنجعلی در سریال پایتخت ۵ مخالفت کرد؟
  • میزبانی استان کرمان از ۴ شهید گمنام در سالروز شهادت امام ششم